Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Mam na imię Krzysiek. Jest to mój pierwszy post i pierwsza praca na tym forum. Chciałbym zaprezentować model amerykańskiego pływającego transportera opancerzonego AAVP-7A1 używanego przez US Marines i kilka innych krajów. Ten konkretny egzemplarz używa US Marines z 2 Szturmowego Batalionu Amfibii 2 Dywizji Piechoty Morskiej (2nd Assault Amphibian Battalion, 2nd Marine Division).

 

Programy jakich użyłem to: 3ds max, Vray, Photoshop, Zbrush.

 

Pierwsze dwa rendery przedstawiają amfibie stojącą w doku desantowym kolejne pokazują więcej szczegółów samego pojazdu.

 

Pozdrawiam,

 

AAV7_Final_01.jpg

 

 

AAV7_Final_02.jpg

 

 

AAV7_Final_03.jpg

 

AAV7_Final_04.jpg

 

AAV7_Final_05.jpg

 

 

AAV7_Final_06.jpg

 

 

AAV7_Final_07.jpg

 

 

AAV7_Final_08.jpg

 

 

AAV7_Final_09.jpg

 

 

AAV7_Final_10.jpg

 

 

AAV7_Final_11.jpg

 

 

AAV7_Final_12.jpg

 

 

AAV7_Final_13.jpg

 

 

AAV7_Final_14.jpg

 

 

AAV7_Final_15.jpg

 

 

AAV7_Final_16.jpg

Edytowane przez Krzych
uzupełnienie brakujących renderów
  • Like 1
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie bardzo fajna, ciekawa praca.

Podobają mi się nieregularne krzywe spawy - może tylko ciut zbyt wystające - przez co przypominają rosyjską technologię przed 1945 rokiem

Niezłe rozplanowanie rdzy na teksturze ogniwa gąsienicy - ale czy nie jest to jednakowa tekstura na wszystkich ?

Zadbałeś o warstwę antypoślizgową - modelowana czy tekstura ?

Napisano
Ogólnie bardzo fajna, ciekawa praca.

Podobają mi się nieregularne krzywe spawy - może tylko ciut zbyt wystające - przez co przypominają rosyjską technologię przed 1945 rokiem

Niezłe rozplanowanie rdzy na teksturze ogniwa gąsienicy - ale czy nie jest to jednakowa tekstura na wszystkich ?

Zadbałeś o warstwę antypoślizgową - modelowana czy tekstura ?

 

Ogólnie, amfibia nie jest szczytem amerykańskiej technologii. Powstała w latach 70 i te pojazdy mają łączony pancerz za pomocą spawów i to całkiem sporych. Wydaje mi się, że zachowałem proporcje.

 

Rzeczywiście, niektóre tekstury m.in ogniw gąsienic powtarzają się. Chciałem przez to, ograniczyć wielkość samych tekstur. Co do, powierzchni antypoślizgowej, to jest to tekstura.

Napisano

Witamy na forum i od razu gratuluje fronta :D. Jak najbardziej ten front zasluzony. Swietny model, ale mi najbardziej sie podobaja materialy ! Szczegolnie material gumy i gasienic. Szkoda troche ze teksturki sie powtarzaja ale rozumiem ze jakbys mial malowac inna teksture dla kazdego ogniwa to by wieki minely.A teraz troche krytyki, choc to juz takie raczej czepianie sie ;) Wydaje mi sie jak juz wczesniej wspomniale ze niektory spawy troche za mocno wystajace i za "ostre". Poza tym scene w doku jakos mi nie siedzi. wyglada to troche tak jakbys probowal wkompnowac model w jakies zdjecie malej rozdzielczosci - Mode i tekstury na nim ostre jak zyleta a na podlozy wszystko rozmazane i nawet wydaje mi sie ze tekstura podloza jest rozciagnieta. Tak samo odbicia w kaluzach powinny byc ostre, stojaca woda jest kompletnie gladka i odbija jak lustro, bez rozmyc. Moimi uwagami nie musisz sie zbytnio przejmowac bo i tak uwazam ze jest masarnia ;)

Napisano

Dziękuję za wszystkie komentarze. Każda konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana. Postaram się uwzględnić wszystkie Wasze uwagi i spostrzeżenia przy kolejnych projektach.

Napisano

Fajne Fajne , a siatki pokażesz ?

Bump na dachu jakoś pili po oczach , nie wiem jak w oryginale to wygląda.

I jak moge się doczepić to trochę za mało "zajechany" jest , wydaje mi się że albo porządnie "zajechać" go trzeba było albo wcale :)

 

Ostatni render zbliżenie , naprawdę mega fajny :)

Pozdrawiam

 

PS. Dobre wejście na forum z takim pierwszym postem :) Czekamy na więcej

Napisano (edytowane)

Ten bump na "dachu" to warstwa antypoślizgowa.

W założeniu nie maiła to być wizja artystyczna, a możliwie jak najwierniejsze przedstawienie pojazdu. Dlatego amfibia nosi normalne ślady eksploatacyjne. Mogłem go bardziej upaćkać błotem, ale to przykryłoby szczegół, a poza tym, jakim cudem amfibia w takim stanie znalazłaby się w doku desantowym.

Niestety nie mam pod ręką jakiegoś sensownego rendera z siatką.

Edytowane przez Krzych
Napisano

Najpierw muszę przeprosić, bo nie mogę Polski, więc piszę przy użyciu Google Translate. Mimo całej krytyki, że jesteśmy tutaj, muszę powiedzieć, że jest to absolutnie doskonałe. Jestem model mało znany, bo Modeler i budować modele sprzętu wojskowego w skali 1: 7, a ten model teraz chcą budować. Szukam w internecie, wszystkie szczegóły, a co już wykazano Krzych jest oprvdu doskonały. Nie wiem skąd masz wszystkie dokumenty, aby móc zrobić taką pracę. Byłbym szczęśliwy, gdybym mógł skontaktować Krzych, ponieważ byłem zainteresowany współpracą w tworzeniu mojego modelu - czy byłby gotów. Napisałem Ci prywatną wiadomość, ale prawdopodobnie nie będzie działać, aby uzyskać startowej pocztę, jak dla nas, więc muszę czekać, aby zobaczyć, czy zarejestrowanie się tutaj. Jeśli ktoś go zna, dać mu wiadomość, że chciałbym mu się z nimi skontaktować. Dziękuję. Po raz kolejny Chylę przed tym stworzeniem. Nie zniechęcaj się krytyka innych.

Napisano

W niektórych miejscach jest to bump/displace, gdzie indziej splain+noise+ts+displace. Można też robić spawy używając particle systems.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności