Zernat Napisano 6 Sierpień 2013 Napisano 6 Sierpień 2013 Witam. Chciałbym wam pokazać moją małą prackę, mianowicie Pana Pajączka. Zrobiłem go aby poćwiczyć (a w zasadzie pierwszy raz wykonać) rigowanie. Koncepcja wzięta z okładki zeszytu od Historii. Jakby ktoś był ciekawy to mogę wrzucić skan. Oto Pan Pajączek: A tutaj prezentuję „Rig Test” Pana Pajączka: [video=youtube_share;nCXYlyGWO2E] Tutaj wersja Vimeo (której znów nie polecam, jakość w porównaniu do tej z YT jest fatalna :/ ): Prackę wrzucam do WiP'a ponieważ myślę, że do Finished się nie nadaje :P Chciałbym też podziękować wszystkim którzy mi pomogli, ponieważ jak zwykle nie obyło się bez problemów :D Zapraszam do podzielenia się opinią i krytyką, Pozdrawiam :) [ATTACH=CONFIG]91303[/ATTACH]
Miłosz3ds Napisano 6 Sierpień 2013 Napisano 6 Sierpień 2013 Gratulacje przede wszystkim. :) Zabawny, uśmiałem się. Mogłeś zrobić ciekawszą prezentację, jakieś bardziej skomplikowane ruchy nogami - a nie na łatwiznę poszedłeś i wszystkie się tak samo ruszają! :P Ale inspiracja zeszytem od historii dobra :D Pozdrawiam, zabieraj się dalej do roboty!
Zernat Napisano 13 Sierpień 2013 Autor Napisano 13 Sierpień 2013 @Miłosz3ds: Dzięki wielkie :) Jednak z renderowaniem była taka zabawa, że jakbym miał wyrenderować więcej niż te 100 klatek to bym się chyba powiesił xD @ikkiz: Sorka za brak informacji o tym. Model zrobiony w Maxie 2012 Wyrenderowany w VRay'u PostPro obrazka w PhotoShopie PostPro "animacji" w After Effect Napisiki w Vegasie 12 I "przeróbka" wideo na Vimeo w Adobe Premiere (dzięki Miłosz ^^) Więcej grzechów nie pamiętam. Prawda jednak jest taka, że prócz Maxa w pozostałych programach bawiłem się po 5 min, może w PS'ie było trochę więcej eksperymentowania xd
ikkiz Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 tak pytałem, bo zrobiłem sobie w Blenderze rig z constraintami dla pająków i robaków, jak przesuwam insekta, to nóżki same przebierają w odpowiednim do ruchu tempie, więc całość animuje się kluczując tylko jedną kość. Mógł bym się podzielić, jak by to Blender był
Zernat Napisano 14 Sierpień 2013 Autor Napisano 14 Sierpień 2013 Brzmi na fajny patent, szkoda, że wszystkie programy 3d nie są ze sobą wzajemnie kompatybilne ^^ Ale jak będę w przyszłości coś jeszcze kombinował z robalami to będę musiał o czymś takim pomyśleć ;) Pozdrawiam.
ikkiz Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 jak by były całkiem kompatybilne, to by Autodesk zbankrutował, bo by go cena Blendera zabiła. Ale faktycznie szkoda. Tak z ciekawości, jak się nazywają constrainty (w blenderze ) w 3ds, coś takiego że jak poruszasz jedną kości, to ina coś tam innego robi?
deshu Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 jak by były całkiem kompatybilne, to by Autodesk zbankrutował, bo by go cena Blendera zabiła. Ale faktycznie szkoda. Tak z ciekawości, jak się nazywają constrainty (w blenderze ) w 3ds, coś takiego że jak poruszasz jedną kości, to ina coś tam innego robi? Wire parameters, constrainty, maxscript, i pewnie jeszcze parę opcji. Zernat - bardzo fajnie, ale cieżko sie domyślić co jak jest zrigowane. Wygląda na zwykłe klucze pozycji i rotacji. Ciekawe by było, gdyby pająk robil coś konkretnego. Np. podszedł do czegoś i sie ździwił albo coś:)
Ania Napisano 19 Sierpień 2013 Napisano 19 Sierpień 2013 Co do automatycznego biegania, obejrzyj sobie CAT w maxie. Da się tym zautomatyzować chodzenie. Przedtem zapisz scenę pod inną nazwą, i nie zapomnij często zapisywać, miewa problemy ze stabilnością. Nogi i oczy w rigu są poruszywalne osobno? Jeśli nie, postaraj się zmienić, bez tego nie ma co się nawet zabierać za animację. Sam stworek całkiem sympatyczny. Jak na pająka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się