Napisano 14 Sierpień 201311 l [ATTACH=CONFIG]91364[/ATTACH] Witam, Zaglądam tutaj dość często, tylko nigdy nie mogłem się przemóc, by pokazać coś swojego. Patrzyłem na prace innych, potem na swoje i... przechodziło mi :) W końcu stwierdziłem, że to nie wygląda u mnie już tak tragicznie. No i oto jestem - ja i mój pierwszy post :) Pierwsze, co mam do pokazania, to biurowiec w Oliwie, na którego miejscu zresztą stoi już budynek banku. Projekt na razie w fazie koncepcyjnej. Przez następne pół roku może ulec kilku mniejszym lub większym zmianom. Co do samych wizek: szału nie ma. Zarówno jeśli chodzi o tekstury, jak i o modele. Ale mój 6gb-ramowy PC raczej nie lubi dużych scen... Drzewka i trawa sciągnięte, tylko nie bardzo już pamiętam skąd... Soft: 3ds max, vray, ps Druga rzecz: salon i małe próby "jak by to wyglądało, gdyby...". Jabłka z model+model. Trzecie: łazienka. Konkursowa. Część użytych modeli jest od producentów armatury (bateria wannowa, uchwyt na papier, na mydło i szczoteczki, wieszaki; wanna i wc przemodelowane), a część ze strony model+model (szczoteczki, kontakty, mydło w kostce, papier toaletowy). Roślinka niestety jakościowo odstaje. A drewienko powinno być zaolejowane :) To by było na tyle. Pozdrawiam! Edytowane 14 Sierpień 201311 l przez MicInc
Napisano 14 Sierpień 201311 l hej, moim zdaniem wnętrza prezentują się najsłabiej co nie znaczy że są wykonane źle - dory poziom wizek, ale mogłoby byclepiej :) Biały kibelek jest niczego sobie. Na exteriorach się nie znam ale wyglądają dobrze w moim odczuciu, ładnie, komercyjnie. Tylko na pierwszym shocie bym crop'nął troche trawy bo kompozycja nie pasuje :) Ale ja się nie znam ;) Cheers!
Napisano 14 Sierpień 201311 l Autor Dzięki :) Lepiej zawsze może być, w końcu dążymy do fotorealizmu :) Kibelek... no nie wiem. Model co prawda lekko poprawiony, ale szczerze mówiąc trzeba by go zrobić od początku. Modele od Villeroy & Boch (przynajmniej te, z którymi ja miałem do czynienia) mają to do siebie, że są całe w trójkątach. Wygląda to tak jakby je potraktowali jakimś skanerem 3d. Sytuacja z modelami Hansgrohe zresztą identyczna. Bateria umywalkowa i umywalka musiały być robione od zera. Co do exteriora i kompozycji - faktycznie coś tej trawy za dużo. Render był robiony dość dawno, więc nie pamiętam już czym się kierowałem w ten sposób ustawiając kamerę :) Pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 201311 l Hej! Bym napisal zupelnie odwrotnie - interiory b. dobre co niektore, szczegolnie rendery lazienki. Przynejmniej mi przypadly do gustu. Ah trzeba wrocic do renderowania ;)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Dwa ostanie exteriory fajne komercyjne. Co interiorów to ogólnie są bardzo fajne tylko musisz troszkę podciągnąć ustawiania rendera i niektórych materiałów bo za bardzo szumią a jeśli używasz solidrocka to go wyrzuć:)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Autor A bo to taki specjalny trick z noisem miał być :) Niektóre materiały może i lekko szumiły, ale w głównej mierze to moja sprawka. Natomiast w salonie szumy pod sufitem to już kwestia ustawień rendera. IR map było na medium, a LC koło 1k. bolitic napisał: Hej! Bym napisal zupelnie odwrotnie - interiory b. dobre co niektore, szczegolnie rendery lazienki. Przynejmniej mi przypadly do gustu. Ah trzeba wrocic do renderowania ;) Dzięki. Dokładnie tak samo bym pomyślał. Na wnętrzach mogę jeszcze w miarę zaszaleć ze szczegółami, a w exteriorach, jak wcześniej pisałem, 6gb ramu dość mocno komplikuje życie. Co najwyżej mogę zaszaleć, ale w photoshopie ;)
Napisano 14 Sierpień 201311 l Exteriory mniej mi się podobają. Takie trochę puste. Ale łazienka wyszła bardzo fajnie.
Napisano 14 Sierpień 201311 l bardzo mi się podoba pokój, klimat łazienki również. Co do exteriorów wydają się jak już ktoś wspomniał trochę puste, poza tym materiał nawierzchni i trawy sztucznie wygląda. Dodatkowo rzucają się w oczy modele ludków, jakoś moim zdaniem odstają przy założeniu, że render ma odzwierciedlać fotke ;) pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 201311 l Ostatni shot najlepszy:) Technicznie jest raz lepiej, raz gorzej, ale masz przyjemną fotograficzną wrażliwość.
Napisano 24 Sierpień 201311 l Autor Dzięki wielkie. Dobry kadr to oczywiście podstawa :) A technicznie mam nadzieje, że będzie coraz lepiej.