MicInc Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]91364[/ATTACH] Witam, Zaglądam tutaj dość często, tylko nigdy nie mogłem się przemóc, by pokazać coś swojego. Patrzyłem na prace innych, potem na swoje i... przechodziło mi :) W końcu stwierdziłem, że to nie wygląda u mnie już tak tragicznie. No i oto jestem - ja i mój pierwszy post :) Pierwsze, co mam do pokazania, to biurowiec w Oliwie, na którego miejscu zresztą stoi już budynek banku. Projekt na razie w fazie koncepcyjnej. Przez następne pół roku może ulec kilku mniejszym lub większym zmianom. Co do samych wizek: szału nie ma. Zarówno jeśli chodzi o tekstury, jak i o modele. Ale mój 6gb-ramowy PC raczej nie lubi dużych scen... Drzewka i trawa sciągnięte, tylko nie bardzo już pamiętam skąd... Soft: 3ds max, vray, ps Druga rzecz: salon i małe próby "jak by to wyglądało, gdyby...". Jabłka z model+model. Trzecie: łazienka. Konkursowa. Część użytych modeli jest od producentów armatury (bateria wannowa, uchwyt na papier, na mydło i szczoteczki, wieszaki; wanna i wc przemodelowane), a część ze strony model+model (szczoteczki, kontakty, mydło w kostce, papier toaletowy). Roślinka niestety jakościowo odstaje. A drewienko powinno być zaolejowane :) To by było na tyle. Pozdrawiam! Edytowane 14 Sierpień 2013 przez MicInc
xmass Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 hej, moim zdaniem wnętrza prezentują się najsłabiej co nie znaczy że są wykonane źle - dory poziom wizek, ale mogłoby byclepiej :) Biały kibelek jest niczego sobie. Na exteriorach się nie znam ale wyglądają dobrze w moim odczuciu, ładnie, komercyjnie. Tylko na pierwszym shocie bym crop'nął troche trawy bo kompozycja nie pasuje :) Ale ja się nie znam ;) Cheers!
MicInc Napisano 14 Sierpień 2013 Autor Napisano 14 Sierpień 2013 Dzięki :) Lepiej zawsze może być, w końcu dążymy do fotorealizmu :) Kibelek... no nie wiem. Model co prawda lekko poprawiony, ale szczerze mówiąc trzeba by go zrobić od początku. Modele od Villeroy & Boch (przynajmniej te, z którymi ja miałem do czynienia) mają to do siebie, że są całe w trójkątach. Wygląda to tak jakby je potraktowali jakimś skanerem 3d. Sytuacja z modelami Hansgrohe zresztą identyczna. Bateria umywalkowa i umywalka musiały być robione od zera. Co do exteriora i kompozycji - faktycznie coś tej trawy za dużo. Render był robiony dość dawno, więc nie pamiętam już czym się kierowałem w ten sposób ustawiając kamerę :) Pozdrawiam
bolitic Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Hej! Bym napisal zupelnie odwrotnie - interiory b. dobre co niektore, szczegolnie rendery lazienki. Przynejmniej mi przypadly do gustu. Ah trzeba wrocic do renderowania ;)
skalpel3d Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Dwa ostanie exteriory fajne komercyjne. Co interiorów to ogólnie są bardzo fajne tylko musisz troszkę podciągnąć ustawiania rendera i niektórych materiałów bo za bardzo szumią a jeśli używasz solidrocka to go wyrzuć:)
MicInc Napisano 14 Sierpień 2013 Autor Napisano 14 Sierpień 2013 A bo to taki specjalny trick z noisem miał być :) Niektóre materiały może i lekko szumiły, ale w głównej mierze to moja sprawka. Natomiast w salonie szumy pod sufitem to już kwestia ustawień rendera. IR map było na medium, a LC koło 1k. Hej! Bym napisal zupelnie odwrotnie - interiory b. dobre co niektore, szczegolnie rendery lazienki. Przynejmniej mi przypadly do gustu. Ah trzeba wrocic do renderowania ;) Dzięki. Dokładnie tak samo bym pomyślał. Na wnętrzach mogę jeszcze w miarę zaszaleć ze szczegółami, a w exteriorach, jak wcześniej pisałem, 6gb ramu dość mocno komplikuje życie. Co najwyżej mogę zaszaleć, ale w photoshopie ;)
Mulholland Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Exteriory mniej mi się podobają. Takie trochę puste. Ale łazienka wyszła bardzo fajnie.
skalpel3d Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 MicInc o 6Gb to bardzo dużo jeszcze niedawno pracowałem na 4 :)
marcin88 Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 bardzo mi się podoba pokój, klimat łazienki również. Co do exteriorów wydają się jak już ktoś wspomniał trochę puste, poza tym materiał nawierzchni i trawy sztucznie wygląda. Dodatkowo rzucają się w oczy modele ludków, jakoś moim zdaniem odstają przy założeniu, że render ma odzwierciedlać fotke ;) pozdrawiam
deshu Napisano 24 Sierpień 2013 Napisano 24 Sierpień 2013 Ostatni shot najlepszy:) Technicznie jest raz lepiej, raz gorzej, ale masz przyjemną fotograficzną wrażliwość.
MicInc Napisano 24 Sierpień 2013 Autor Napisano 24 Sierpień 2013 Dzięki wielkie. Dobry kadr to oczywiście podstawa :) A technicznie mam nadzieje, że będzie coraz lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi