P.I.W.O. Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 Czy za pomoca jakiejś czarnobiałej bitmapy można uzyskać np: przeźroczystośc tylko tam gdzie przykładowo będzie biały, a tam gdzie czarny to będzie kolor jakiś tam w każdym razie nie przeźroczysty? W 3ds max 2010/2014 vray 2.0
Dynamico Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 Dokładnie tak jak piszesz. Do opacity wstawiasz mapę przeźroczystości a w diffuse ustawiasz kolor jaki ma być na nieprzeźroczystych fragmentach albo bitmapę. Np. diff. bitmapa logo a w opacity czarno-biała mapa tego logo i masz szybę z nadrukiem. To samo jeżeli zamiast opacity zastosujesz refract, tylko tu czarny jest nieprzeźroczysty. Teraz glossines na np. 0,6 i jest nadruk na szkle "mrożonym".
P.I.W.O. Napisano 17 Sierpień 2013 Autor Napisano 17 Sierpień 2013 Dzięki! Jednak dobrze główkowałem. Nie sądziłem jednak że będzie to takie proste.
Szosz Napisano 17 Sierpień 2013 Napisano 17 Sierpień 2013 Dużo jeszcze wody w rzece upłynie zanim tak łatwo będę znał drogę do każdego efektu, który chciałbym osiągnąć... @up szacun
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się