Napisano 16 Sierpień 201311 l Czy za pomoca jakiejś czarnobiałej bitmapy można uzyskać np: przeźroczystośc tylko tam gdzie przykładowo będzie biały, a tam gdzie czarny to będzie kolor jakiś tam w każdym razie nie przeźroczysty? W 3ds max 2010/2014 vray 2.0
Napisano 16 Sierpień 201311 l Dokładnie tak jak piszesz. Do opacity wstawiasz mapę przeźroczystości a w diffuse ustawiasz kolor jaki ma być na nieprzeźroczystych fragmentach albo bitmapę. Np. diff. bitmapa logo a w opacity czarno-biała mapa tego logo i masz szybę z nadrukiem. To samo jeżeli zamiast opacity zastosujesz refract, tylko tu czarny jest nieprzeźroczysty. Teraz glossines na np. 0,6 i jest nadruk na szkle "mrożonym".
Napisano 17 Sierpień 201311 l Autor Dzięki! Jednak dobrze główkowałem. Nie sądziłem jednak że będzie to takie proste.
Napisano 17 Sierpień 201311 l Dużo jeszcze wody w rzece upłynie zanim tak łatwo będę znał drogę do każdego efektu, który chciałbym osiągnąć... @up szacun
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto