Napisano 13 Wrzesień 201311 l Jako, że mamy piątek 13stego ktoś postanowił się popisać i dać teaser do Houdiniego 13, news marny, bo nic nowego się nie dowiadujemy oprócz tego, ze więcej dowiemy 31 października :P Chyba, że ktoś potrafi coś tego wywnioskować, a może zna jakieś zatajone informacje no tak półoficjalnie? ;)
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Trzeba przejrzeć klatka po klatce. Może gdzieś coś podprogowo przekazują.
Napisano 13 Wrzesień 201311 l "Power of reklama" hehehhe . Niezly "toster"! Swoja droga ciekawe co nowego będzie?
Napisano 14 Wrzesień 201311 l Może rozszerzyli możliwości edycji dźwięku (efekty dźwiękowe są tutaj najlepsze)? skk. ps aha, no i dodali w końcu do Mantry obsługę tekstur!
Napisano 30 Wrzesień 201311 l 31 października ? hmm ... przypomniał mi się suchar: "Dlaczego programiści mylą haloween z Bożym Narodzeniem? - - - - - - Bo 31OCT=25DEC " :]
Napisano 1 Październik 201311 l Hudy jest super ale ten filmik jest totalnie biedny. Pewnie proceduralnie robili tam każdą cegiełkę ale wizualnie wyszło jak praca zrobiona przez dzieciaka który od pół roku przerabia tutoriale do blendera.
Napisano 1 Październik 201311 l Autor Hudy jest super ale ten filmik jest totalnie biedny. Pewnie proceduralnie robili tam każdą cegiełkę ale wizualnie wyszło jak praca zrobiona przez dzieciaka który od pół roku przerabia tutoriale do blendera. Na złą rzecz patrzysz. Particle w DOPach, to się liczy.
Napisano 1 Październik 201311 l Ale Monio ma racje. Dla pracującego w hudym filmiki są zachętą. Dla szefa który ma zapłacić za update - wręcz przeciwnie, bo wyglądają... no biednie i tyle.
Napisano 1 Październik 201311 l Nie mam pojęcia co to są particle w DOPach. Patrze na efekt końcowy i wygląda to jak coś co bym zrobił bez napinania się w parę wieczorów w blenderze z jego badziewnymi particlami. Gdzie Hollywood?
Napisano 1 Październik 201311 l Autor Czego jak czego, ale Houdiniego nie kupują przypadkowi ludzi, a żeby wiedzieć czy warto wystarczy zobaczyć listę zmian z wersji 12.0 i 12.5 pewnie będzie i teraz nie gorzej. Nie mam pojęcia co to są particle w DOPach. W Houdinim masz wszystko podzielone na typy operatorów/sieci SOP/DOP/COP/SCHOP/POP i tak dalej particle na DOPach(Dymacics operators) daje Ci nieco bardziej wygodną prace z particlami i dynamiką, do czego dostajesz dodatkowo wielowątkowość i być może za darmo będziesz mógł praktycznie dostać kilka ciekawych att.
Napisano 1 Październik 201311 l Delikatnie mówiąc nienawidzę tej kampanii, podobnie jak poprzednich, kiedy próbowano mnie zainteresować tzw. sztuką powstałą w Houdinim. Wszystkie te rzeczy są po prostu bez gustu, co wynika z prostego faktu, że robią je stażyści. Inna sprawa, że to nie są filmy adresowane do menadżerów, ale właśnie do adeptów grafiki 3d. To o nich bije się SESI. Może to tłumaczy poziom tej produkcji* skk. * - "tak jak w Blenderze, tylko odpłatnie!" :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto