adek Napisano 22 Wrzesień 2013 Share Napisano 22 Wrzesień 2013 Pojawiła się całkowicie nowa wersja (nowe UI, nowe funcke) programu Meshmixer, którego założeniem jest tworzenie modeli na podstawie istniejących już siatek. Pełna treść: Autodesk Meshmixer 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Wrzesień 2013 Share Napisano 22 Wrzesień 2013 Trochę jak zbrush 3.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 22 Wrzesień 2013 Share Napisano 22 Wrzesień 2013 Jeden z niewielu projektów który pod skrzydłami autodesku przyspieszył z rozwojem. Najs. Lucek- Raczej nie było takich opcji w zbrushu 3.1, nawet w obecnym nie ma albo działają na innych zasadach. Ale to bez różnicy bo przecież oba te programy są do zupełnie innych zastosowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Czy tylko ja mam takie wrażenie że obecnie wystarczy mieć kilka gotowych "części" siatki, połączyć je w Meshmixie i pojechać tym nowym toolem w zbrushu generującym topologię? Taki generator potworków lub base meshy do innych zastosowań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 To akurat można zrobić w samej zecie. Insert Multi Mesh do układania kawałków. Potem dynamesh żeby wszystko zlepić i Zremesher do topologii. To jest popularna praktyka od jakiegoś czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się