#Pawel Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 Witam! Kolarzówka to klasyk - Koga Miyata, model Gent's Racer. Soft: Blender Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 bardzo ładna :) zrobiłbym tylko wiecej zblizen na osobnych renderach a tych dwuch ostatnich ujęć juz bym nie dawal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Normalnie potraktowałbym to jak błąd, ale w ostatniej ilustracji podoba mi się to że liście są rozsypane takim gęstym scatterem. Niestety wydaje mi się że "studyjne" światło nie pasuje do tych scenek z ulicą i liściami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#Pawel Napisano 25 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Ostatnie dwa rendery traktuję jako mały bonus, robione na szybko;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 No to bonus lepszy niż oryginał;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Śliczności! Przyjemny detal i świetny shader metalu, choć szumi.. Masz cały bok w większej rozdzielczości? Render studyjny zdecydowanie lepszy niż te "na zewnątrz". Perfekcyjna czystość roweru nijak się tam nie komponuje, jak i różne oświetlenie dla roweru i sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 świetne, czad Ile czasu nad tym siedziałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartolomeo Napisano 26 Wrzesień 2013 Share Napisano 26 Wrzesień 2013 pikne :) fajny detal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 26 Wrzesień 2013 Share Napisano 26 Wrzesień 2013 kola wygladaja strasznie dziwnie (jak krzywe albo w zlej perspektywie), albo mi sie wydaje :) tak to swietne! ile sampli w cycles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#Pawel Napisano 27 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2013 Fronta na max3d to sie kurde nie spodziewałem;) Dzięki @deshu: nie mam większej rozdziałki. Szczerze mówiąc byłem tak leniwy, że do 4tego renderu użyłem podobnego oświetlenia co w renderze studyjnym ;P Chciałem trochę przybrudzić rower ale to zajęłoby mi sporo roboty, a zadaniem numer jeden było uzyskanie fajnego studyjnego shootu. @artzgodka: modelowanie zajęło mi 3 dni, materiały i oświetlenie trochę więcej - głównie przez to, że jeszcze dobrze nie ogarniam shaderów i oświetlenia i musiałem trochę testów porobić, poczytać trochę tutoriali. @ptaszek: koła na 100% są proste tzn. okrągłe:P 600 sampli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 28 Wrzesień 2013 Share Napisano 28 Wrzesień 2013 Dzięki za info. Zwróć jednak uwagę na teksturę na oponach. Czarny pas jest nierównej szerokości w różnych miejscach. Możliwe że to przez kamerę a nie uv'ke, ale jak już to zauważysz raz to razi :) tak czy inaczej extra jak pisałem. Ciesze się że cycles daje jednak radę. Gratulacje frontów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trisquote Napisano 28 Wrzesień 2013 Share Napisano 28 Wrzesień 2013 Rewelacja! Te zbliżenia studyjne miażdzą. Gratulacje świetnej roboty ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixed Napisano 6 Październik 2013 Share Napisano 6 Październik 2013 świetna praca, piękny rower :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi