Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Normalnie potraktowałbym to jak błąd, ale w ostatniej ilustracji podoba mi się to że liście są rozsypane takim gęstym scatterem. Niestety wydaje mi się że "studyjne" światło nie pasuje do tych scenek z ulicą i liściami.

Napisano

Śliczności! Przyjemny detal i świetny shader metalu, choć szumi..

 

Masz cały bok w większej rozdzielczości?

 

Render studyjny zdecydowanie lepszy niż te "na zewnątrz".

Perfekcyjna czystość roweru nijak się tam nie komponuje, jak i różne oświetlenie dla roweru i sceny.

Napisano

Fronta na max3d to sie kurde nie spodziewałem;) Dzięki

 

@deshu: nie mam większej rozdziałki. Szczerze mówiąc byłem tak leniwy, że do 4tego renderu użyłem podobnego oświetlenia co w renderze studyjnym ;P Chciałem trochę przybrudzić rower ale to zajęłoby mi sporo roboty, a zadaniem numer jeden było uzyskanie fajnego studyjnego shootu.

@artzgodka: modelowanie zajęło mi 3 dni, materiały i oświetlenie trochę więcej - głównie przez to, że jeszcze dobrze nie ogarniam shaderów i oświetlenia i musiałem trochę testów porobić, poczytać trochę tutoriali.

@ptaszek: koła na 100% są proste tzn. okrągłe:P 600 sampli.

Napisano

Dzięki za info. Zwróć jednak uwagę na teksturę na oponach. Czarny pas jest nierównej szerokości w różnych miejscach. Możliwe że to przez kamerę a nie uv'ke, ale jak już to zauważysz raz to razi :) tak czy inaczej extra jak pisałem. Ciesze się że cycles daje jednak radę. Gratulacje frontów.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności