#Pawel Napisano 24 Wrzesień 2013 Napisano 24 Wrzesień 2013 Witam! Kolarzówka to klasyk - Koga Miyata, model Gent's Racer. Soft: Blender Pozdrawiam
maciek.m Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 bardzo ładna :) zrobiłbym tylko wiecej zblizen na osobnych renderach a tych dwuch ostatnich ujęć juz bym nie dawal.
Lucek Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Normalnie potraktowałbym to jak błąd, ale w ostatniej ilustracji podoba mi się to że liście są rozsypane takim gęstym scatterem. Niestety wydaje mi się że "studyjne" światło nie pasuje do tych scenek z ulicą i liściami.
#Pawel Napisano 25 Wrzesień 2013 Autor Napisano 25 Wrzesień 2013 Ostatnie dwa rendery traktuję jako mały bonus, robione na szybko;)
deshu Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Śliczności! Przyjemny detal i świetny shader metalu, choć szumi.. Masz cały bok w większej rozdzielczości? Render studyjny zdecydowanie lepszy niż te "na zewnątrz". Perfekcyjna czystość roweru nijak się tam nie komponuje, jak i różne oświetlenie dla roweru i sceny.
artzgodka Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 świetne, czad Ile czasu nad tym siedziałeś ?
ptaszek Napisano 26 Wrzesień 2013 Napisano 26 Wrzesień 2013 kola wygladaja strasznie dziwnie (jak krzywe albo w zlej perspektywie), albo mi sie wydaje :) tak to swietne! ile sampli w cycles?
#Pawel Napisano 27 Wrzesień 2013 Autor Napisano 27 Wrzesień 2013 Fronta na max3d to sie kurde nie spodziewałem;) Dzięki @deshu: nie mam większej rozdziałki. Szczerze mówiąc byłem tak leniwy, że do 4tego renderu użyłem podobnego oświetlenia co w renderze studyjnym ;P Chciałem trochę przybrudzić rower ale to zajęłoby mi sporo roboty, a zadaniem numer jeden było uzyskanie fajnego studyjnego shootu. @artzgodka: modelowanie zajęło mi 3 dni, materiały i oświetlenie trochę więcej - głównie przez to, że jeszcze dobrze nie ogarniam shaderów i oświetlenia i musiałem trochę testów porobić, poczytać trochę tutoriali. @ptaszek: koła na 100% są proste tzn. okrągłe:P 600 sampli.
ptaszek Napisano 28 Wrzesień 2013 Napisano 28 Wrzesień 2013 Dzięki za info. Zwróć jednak uwagę na teksturę na oponach. Czarny pas jest nierównej szerokości w różnych miejscach. Możliwe że to przez kamerę a nie uv'ke, ale jak już to zauważysz raz to razi :) tak czy inaczej extra jak pisałem. Ciesze się że cycles daje jednak radę. Gratulacje frontów.
Trisquote Napisano 28 Wrzesień 2013 Napisano 28 Wrzesień 2013 Rewelacja! Te zbliżenia studyjne miażdzą. Gratulacje świetnej roboty ; )
Rekomendowane odpowiedzi