Skocz do zawartości

Exterior - Kamienica


tr000tyl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tutaj poprawiona wizualizacja z szarą elewacją. Dodane cienie od spodu okien, balkonu, gzymsów itd. Chyba wygląda lepiej.

Skalpel - dzięki za pomoc.

 

9995976175_3fbb013d1a_o.jpg

 

 

9996255603_042d323550_o.jpg

 

Ta wersja trochę bardziej seledynowa.

Edytowane przez tr000tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. To ciekawe jak to wyjdzie z lampami, bo teraz to światło znikąd trochę dziwnie wygląda. Ja bym się jeszcze przyczepił do odbić w oknach. Czy nie są zbyt zniekształcone? Mocno bym je uspokoił. Perspektywa wydaje mi się również do poprawy. Jakby poprowadzić linie zbiegu, to ten Twój budynek zdaje się przewracać do tyłu.

Sam model wygląda bardzo fajnie. Wpasowanie go w zdjęcie (głównie kolorystyczne) też jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Perspektywa wydaje mi się również do poprawy. Jakby poprowadzić linie zbiegu, to ten Twój budynek zdaje się przewracać do tyłu. (...)

 

Perspektywa ewidentnie leci do tyłu, aż dziwne że dopiero teraz taki komentarz poszedł.

Ale poza tym - bardzo miło się patrzy na ten obrazek. Odbicia w szybach są bardzo ok, światło też. I trafiona kolorystyka do zdjęcia, może tylko nieco saturacji bym zdjął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są dane obiektywu, ale czy wiesz konkretnie, przy jakiej ogniskowej robiłeś zdjęcie?

Poza tym - masz widoczną abberrację sferyczną (trudne słowo... ;)) - tzn lekko zaokrąglone krawędzie, więc pewnie ogniskowa była niewielka, obiektyw dość "szeroki"... Nie wiem w jakim programie ustawiałeś kamerę, ale w 3D Max 2014 jest taka funkcja "match perspective view" i to dośc dobrze działa. Nie wiem czy jest opcja wyokrąglenia krawędzi - pewnie nie... Pozostaje tylko kanał alfa, i "punch" w Photoshopie..

 

- - - Połączono posty - - -

 

... no i wysokości kondygnacji masz chyba ciut zwiększone w stosunku do oryginalnych... Czy to było zamierzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrenderuj na tle (włącz safe frame)z widokiem dopasowanym tak dokładnie jak możesz, zrób kanał alfa (tło) i... po chłopsku wmontuj w zdjęcie, używając photoshopa na przykład... Do skrzywienia linii pionowych użyj funkcji "punch" np... Efekt powinien być znacznie lepszy.

PS - To wszystko, rzecz jasna, nie zmienia mojej opinii o renderze - obrazek baaardzo ładny i, poza perspektywą, wszystko mi się podoba. :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

... a swoją drogą, montaże w fotki robione szerokim obiektywem, na ogół (prawie zawsze...) są dość trudne do ustawienia, i wychodzą często, powiedzmy, umiarkowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz pokazane jak się osadza na lokalizacji samochód ale technika jest taka sama niezależnie co zamierzasz osadzić http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/create-a-photorealistic-car-render-using-3ds-max-and-vray/. Natomiast jeśli sam wykonujesz zdjęcia pod podkłady to warto jej robić z ogniskowa w zakresie 40-50 mm, zostaje także korekcja obiektywu w photoshopie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza ogniskowa sprawdź tez jakim aparatem robiono zdjęcie. Jeśli obiektyw 18 przypniesz do np canona d400/d500/d600 d40/d50 który ma matrycę mniejszą niż pełna klatka, będziesz musiał przymnożyć ogniskową przez 1.6 (1.5 dla podobnych nikonów) albo użyć zoom factor w ustawianiach kamery (jeżeli używasz vrayphysicalcam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności