Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

 

mam do wyrenderowania film ktory po post produkcji wydluzajacej go ma miecokolo 9 minut. film to jazda droga , ma to byc wrecz przecietnej jakosci by szybko sie renderowala, albo powiedzialbym raczej optymalnej. rozdzielczosc HD. do tej pory robilem animacje w 3ds z vray zdecydowanie krotsze, max 2 minuty i bardziej wymagajace jakosciowo. tutaj ma to byc optymalne, do wyboru mam 3dsa i blendera, ktory program z tych dwoch wybraz i z jakim silnikiem do takiego zadania? vray bedzie ok do "szybkiego klatkowania"? czy moze polecicie jakis inny silnik renderujacy szybki do ogarniecia do poziomu jaki potrzebuje? sceny calkowicie puste, jakies mosty, pudelka imitujace domy , pare poruszajacych siem pojazdow i atrapy drzew.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W blender internal trudno uzyskać zadowalające rezultaty, wiele rzeczy trzeba zmyślnie fejkować. Niektóre rzeczy potrafią się liczyć więcej niż być puścił klatkę w unibiasowym rendererze. Jak nie renderowałeś na internalu to zostań przy maxie raczej.

Napisano

Vray z HDRI na dome light z włączą opcją zapisu do light casha na wszystko co się nie porusza, GI oczywiście wyrenderowane wpierw na dysk + nie wiem co będzie dobre hmm... brute force na to co się porusza(?), a ew. motion blur w fakowany w post pro za pomocą odpowiednich passów.

Napisano

Daj więcej info. GI w ogóle Ci potrzebne? Czy dosłownie będą to praktycznie boxy itp? Jeśli to na tyle proste na ile sobie wyobrażam to Scanline rzeczywiście najszybciej wszystko ogranie.

Napisano

@Miłosz3ds nawet jeśli nie jest to z tego co sam zauważyłem Dome light z zapisem do light cashe liczy się parę razy szybciej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności