makak Napisano 30 Październik 2013 Napisano 30 Październik 2013 Hej, jak sprawić, aby wyrenderować obiekt transparentny z kanałem alfa, który uwzględniał by jego przezroczystość? W AR ładnie się to robi, a vray wywala mi maskę na ostro, zupełnie ignorując przezroczystości. pozdr, m_
Ajgor Napisano 30 Październik 2013 Napisano 30 Październik 2013 Nie wiem, jak jest w Cinemie, ale w Maxie po prostu renderujesz normalnie, a zapisujesz w formacie PNG. Zapisuje się automatycznie z kanałem Alpha uwzględniającym pełną skalę przezroczystości.
Miłosz3ds Napisano 30 Październik 2013 Napisano 30 Październik 2013 Czołem. Zaznacz sobie "affect alpha" w ustawieniach materiału. Zobacz tutaj: http://vrayc4d.com/manuals/vrayforc4d-manual/refraction-layer Pozdrawiam!
makak Napisano 4 Grudzień 2013 Autor Napisano 4 Grudzień 2013 Wracam z tematem. Przeglądam teraz wersje 1.8 i znów mam problem z tym samym, gdyż przebudowali system multipassów w niej. Może pokażę obrazkiem, aby było jaśniej: Ma ktoś pomysł, jak uzyskać taki sam efekt na 1.8 co na 1.2.6? Niestety rozwiązanie z 1.2.6 nie działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się