Napisano 30 Październik 201311 l Hej, jak sprawić, aby wyrenderować obiekt transparentny z kanałem alfa, który uwzględniał by jego przezroczystość? W AR ładnie się to robi, a vray wywala mi maskę na ostro, zupełnie ignorując przezroczystości. pozdr, m_
Napisano 30 Październik 201311 l Nie wiem, jak jest w Cinemie, ale w Maxie po prostu renderujesz normalnie, a zapisujesz w formacie PNG. Zapisuje się automatycznie z kanałem Alpha uwzględniającym pełną skalę przezroczystości.
Napisano 30 Październik 201311 l Czołem. Zaznacz sobie "affect alpha" w ustawieniach materiału. Zobacz tutaj: http://vrayc4d.com/manuals/vrayforc4d-manual/refraction-layer Pozdrawiam!
Napisano 4 Grudzień 201311 l Autor Wracam z tematem. Przeglądam teraz wersje 1.8 i znów mam problem z tym samym, gdyż przebudowali system multipassów w niej. Może pokażę obrazkiem, aby było jaśniej: Ma ktoś pomysł, jak uzyskać taki sam efekt na 1.8 co na 1.2.6? Niestety rozwiązanie z 1.2.6 nie działa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto