makak Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Hej, jak sprawić, aby wyrenderować obiekt transparentny z kanałem alfa, który uwzględniał by jego przezroczystość? W AR ładnie się to robi, a vray wywala mi maskę na ostro, zupełnie ignorując przezroczystości. pozdr, m_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajgor Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Nie wiem, jak jest w Cinemie, ale w Maxie po prostu renderujesz normalnie, a zapisujesz w formacie PNG. Zapisuje się automatycznie z kanałem Alpha uwzględniającym pełną skalę przezroczystości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Czołem. Zaznacz sobie "affect alpha" w ustawieniach materiału. Zobacz tutaj: http://vrayc4d.com/manuals/vrayforc4d-manual/refraction-layer Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 Wracam z tematem. Przeglądam teraz wersje 1.8 i znów mam problem z tym samym, gdyż przebudowali system multipassów w niej. Może pokażę obrazkiem, aby było jaśniej: Ma ktoś pomysł, jak uzyskać taki sam efekt na 1.8 co na 1.2.6? Niestety rozwiązanie z 1.2.6 nie działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now