LukaszD Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Cześć! Trochę wyżywałem się na zeskanowanym jakiś czas temu krokodylu ;) Poniżej efekt - w zasadzie jestem pewien, że poniosło mnie z post produkcją ale zawsze jak jest za mało grzebania w PS to wydaje mi się, że nic nie zrobiłem ;) Soft - 3DS Max, Zbrush Render - Mental Ray Post - Photoshop
Zernat Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Na prawdę fajny :) Jedyne czego mi brakuje to trochę ciekawszego kadru (pustka za krokodylem trochę "bije po oczach") i wilgoci na skórze. Chyba, że to naturalne, że krokodyl stoi w bezruchu, bo np. czeka na ofiarę ? Nie znam się na krokodylach :P Pozdrawiam.
LukaszD Napisano 10 Listopad 2013 Autor Napisano 10 Listopad 2013 Z kadrem racja ale sam nie mam pomysłu co tam dodać ;) Jeżeli chodzi o wilgoć na skórze - testowałem wszelkie możliwe kombinacji reflecta i glossiness, materiał jest prawie jak lustro a krokodyl i tak wydawał się być suchy jak pieprz zamiast oślizgły i w końcu się poddałem ;) Jak ktoś ma jakiś patent na robienie mokrej, gadziej skóry to będę wdzięczny za podpowiedź!
PodwojneD Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Możesz dodać jakiś kamień, albo leżącą kłodę która zamknie kompozycje ;) Dałabym troszkę więcej marginesu po prawej stronie, bo troszkę jest zamknięty. Ostatnio na zajęciach z anatomii zwierząt mieliśmy aligatory, co prawda ty masz krokodyla, ale myślę że zachowują się podobnie :) Nasze modele potrafiły zamarznąć bez ruchu i ogrzewać się pod lampą. Skóra im nie lśni aż tak bardzo dlatego myślę że nie musisz niczego dodawać. Piękny jest, jakbyś nie powiedział to bym pomyślała że to zdjęcie :)
Karkosik Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Yo! Piekny Croc ;) Strasznie hipnotyzujące oko ma. Kadr faktycznie można by poprawić. I tak jak mówi Double Di xD można by dodać coś tam za krokodylem z prawej. Do tego mógłbyś dodać jakieś fale odchodzące od krokodyla, ripple załatwi sprawe ;) Wtedy miód. Lekka desaturacja i wsio. Pozdro
skalpel3d Napisano 11 Listopad 2013 Napisano 11 Listopad 2013 potworzysko zacne wręcz świetne, troszkę tylko ta woda jakoś nie pasuje za mocno pofalowana a równocześnie od gadziny się falka nie odbija. Nie zmienia to faktu ze praca fajna i ciekawa wreszcie coś innego od samochodów i ogólnie architektury :)
LukaszD Napisano 11 Listopad 2013 Autor Napisano 11 Listopad 2013 O cholera, nie spodziewałem się tylu tak pozytywnych komentów! :) Dzięki ogromne! Dzisiaj w wolnym czasie postaram się jeszcze trochę pomęczyć gada zgodnie z waszymi sugestiami :)
MPająk Napisano 11 Listopad 2013 Napisano 11 Listopad 2013 (edytowane) Witam, wow ostatnio walczyłem z sztuczną skórą krokodyla... Teraz widzę u Ciebie całe stworzenie, wygląda świetnie. Rzeczy które mi się nie podobają to kadr – wygląda jak wycięta klatka z animacji – mało dynamiczne ujęcie, chodź dobrze prezentuje Twoją prace włożoną w modele krokodyla - "heh nie przeczytałem opisu" cofam co napisałem ;). Zgadzam się z moim przedmówcą skalpel3d – z tą wodą to nie do końca... pozdrawiam i życzę dobrej zabawy w 3d... Marcin Edytowane 11 Listopad 2013 przez MPająk
bolitic Napisano 11 Listopad 2013 Napisano 11 Listopad 2013 Hej, fajna praca, ale malo kto przeczytal opis :) z niego wynika ze to skan krokodyla a nie rzezba. Tak czy sie myle ?
LukaszD Napisano 12 Listopad 2013 Autor Napisano 12 Listopad 2013 Tak, krokodyl to skan i poprawki w Zbrushu bo skanowaniu ciągle daleko do doskonałości ;)
Sebazx6r Napisano 12 Listopad 2013 Napisano 12 Listopad 2013 Wygląda ładnie. Krokodyl trochę mało mokry. Może wyrenderować warstwę samych odbić z gloos~1 IOR~1,5 z jakąs mapką by nie był cały równomiernie mokry. potem tylko dodać w poście.
Rekomendowane odpowiedzi