LukaszD Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Cześć! Trochę wyżywałem się na zeskanowanym jakiś czas temu krokodylu ;) Poniżej efekt - w zasadzie jestem pewien, że poniosło mnie z post produkcją ale zawsze jak jest za mało grzebania w PS to wydaje mi się, że nic nie zrobiłem ;) Soft - 3DS Max, Zbrush Render - Mental Ray Post - Photoshop
Zernat Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Na prawdę fajny :) Jedyne czego mi brakuje to trochę ciekawszego kadru (pustka za krokodylem trochę "bije po oczach") i wilgoci na skórze. Chyba, że to naturalne, że krokodyl stoi w bezruchu, bo np. czeka na ofiarę ? Nie znam się na krokodylach :P Pozdrawiam.
LukaszD Napisano 10 Listopad 2013 Autor Napisano 10 Listopad 2013 Z kadrem racja ale sam nie mam pomysłu co tam dodać ;) Jeżeli chodzi o wilgoć na skórze - testowałem wszelkie możliwe kombinacji reflecta i glossiness, materiał jest prawie jak lustro a krokodyl i tak wydawał się być suchy jak pieprz zamiast oślizgły i w końcu się poddałem ;) Jak ktoś ma jakiś patent na robienie mokrej, gadziej skóry to będę wdzięczny za podpowiedź!
PodwojneD Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 Możesz dodać jakiś kamień, albo leżącą kłodę która zamknie kompozycje ;) Dałabym troszkę więcej marginesu po prawej stronie, bo troszkę jest zamknięty. Ostatnio na zajęciach z anatomii zwierząt mieliśmy aligatory, co prawda ty masz krokodyla, ale myślę że zachowują się podobnie :) Nasze modele potrafiły zamarznąć bez ruchu i ogrzewać się pod lampą. Skóra im nie lśni aż tak bardzo dlatego myślę że nie musisz niczego dodawać. Piękny jest, jakbyś nie powiedział to bym pomyślała że to zdjęcie :)