Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć! Trochę wyżywałem się na zeskanowanym jakiś czas temu krokodylu ;)

Poniżej efekt - w zasadzie jestem pewien, że poniosło mnie z post produkcją ale zawsze jak jest za mało grzebania w PS to wydaje mi się, że nic nie zrobiłem ;)

 

Soft - 3DS Max, Zbrush

Render - Mental Ray

Post - Photoshop

 

4V0ElrL.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Na prawdę fajny :)

 

Jedyne czego mi brakuje to trochę ciekawszego kadru (pustka za krokodylem trochę "bije po oczach") i wilgoci na skórze. Chyba, że to naturalne, że krokodyl stoi w bezruchu, bo np. czeka na ofiarę ? Nie znam się na krokodylach :P

 

Pozdrawiam.

Napisano

Z kadrem racja ale sam nie mam pomysłu co tam dodać ;)

Jeżeli chodzi o wilgoć na skórze - testowałem wszelkie możliwe kombinacji reflecta i glossiness, materiał jest prawie jak lustro a krokodyl i tak wydawał się być suchy jak pieprz zamiast oślizgły i w końcu się poddałem ;) Jak ktoś ma jakiś patent na robienie mokrej, gadziej skóry to będę wdzięczny za podpowiedź!

Napisano

Możesz dodać jakiś kamień, albo leżącą kłodę która zamknie kompozycje ;) Dałabym troszkę więcej marginesu po prawej stronie, bo troszkę jest zamknięty. Ostatnio na zajęciach z anatomii zwierząt mieliśmy aligatory, co prawda ty masz krokodyla, ale myślę że zachowują się podobnie :) Nasze modele potrafiły zamarznąć bez ruchu i ogrzewać się pod lampą. Skóra im nie lśni aż tak bardzo dlatego myślę że nie musisz niczego dodawać. Piękny jest, jakbyś nie powiedział to bym pomyślała że to zdjęcie :)

Napisano

Yo!

Piekny Croc ;) Strasznie hipnotyzujące oko ma.

Kadr faktycznie można by poprawić. I tak jak mówi Double Di xD można by dodać coś tam za krokodylem z prawej.

Do tego mógłbyś dodać jakieś fale odchodzące od krokodyla, ripple załatwi sprawe ;) Wtedy miód.

Lekka desaturacja i wsio.

Pozdro

Napisano

potworzysko zacne wręcz świetne, troszkę tylko ta woda jakoś nie pasuje za mocno pofalowana a równocześnie od gadziny się falka nie odbija. Nie zmienia to faktu ze praca fajna i ciekawa wreszcie coś innego od samochodów i ogólnie architektury :)

Napisano

O cholera, nie spodziewałem się tylu tak pozytywnych komentów! :) Dzięki ogromne!

Dzisiaj w wolnym czasie postaram się jeszcze trochę pomęczyć gada zgodnie z waszymi sugestiami :)

Napisano (edytowane)

Witam,

wow ostatnio walczyłem z sztuczną skórą krokodyla...

Teraz widzę u Ciebie całe stworzenie, wygląda świetnie.

Rzeczy które mi się nie podobają to kadr – wygląda jak wycięta klatka z animacji – mało dynamiczne ujęcie, chodź dobrze prezentuje Twoją prace włożoną w modele krokodyla - "heh nie przeczytałem opisu" cofam co napisałem ;).

 

Zgadzam się z moim przedmówcą skalpel3d – z tą wodą to nie do końca...

 

pozdrawiam i życzę dobrej zabawy w 3d...

Marcin

Edytowane przez MPająk
Napisano

Wygląda ładnie. Krokodyl trochę mało mokry. Może wyrenderować warstwę samych odbić z gloos~1 IOR~1,5 z jakąs mapką by nie był cały równomiernie mokry. potem tylko dodać w poście.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności