Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie !

 

Długo nic nie wrzucałem, także postanowiłem się trochę odświeżyć i wrzucić kilka konceptów nad którymi miałem przyjemność pracować do gry Deadfall Adventures dla The Farm 51. A idąc za ciosem, pomyślałem że trochę się ostatnio nagromadziło prac, których nie wstyd pokazać szerszej publiczności - tak więc można by tym zainicjować teczkę :)

 

Przechodząc do opisu samych prac - większość czasu spędziłem siedząc przy GUI do Deadfalla, zarówno na PC jak i Xbox'a, począwszy od konceptów do niego, poprzez dużą część związaną z funkcjonalnością (wraz z dzielnymi programistami, których pozdrawiam:), a na flashowych animacjach kończąc.

 

Koncepty powstawały bardziej w formie oderwania się od prac nad GUI niż standardowych obowiązków, także pozwolę sobie pokazać kilka bardziej wykończonych związanych z enviro.

 

0jv5.jpg

 

t7d9.jpg

 

qw6d.jpg

 

Jedną z przyjemniejszych rzeczy nad jaką mogłem pracować przy Deadfall'u było wypełnianie Notesu - pamiątki rodzinnej, która zawierała wskazówki do zagadek i pułapek napotykanych przez głównego bohatera, a niekiedy zawierająca po prostu luźne szkice rozwijające fabułę :) Wszystko stylizowane na rysunek odręczny. Poniżej kilka przykładów:

 

b6wd.jpg

 

1rm8.jpg

 

Oraz kilka konceptów "mayańskich" z początkowej fazy projektu:

 

5u4n.jpg

 

iq00.jpg

 

rv5l.jpg

 

Oraz na deser koncept do artefaktu wokół którego kręci się cała fabuła, a który jest celem poszukiwań Niemców, Rosjan, Mumii oraz nas :)

 

97n4.jpg

 

Pozdrawiam serdecznie całe The Farm 51 :)

Edytowane przez sammael_at

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej chyba wyszla pierwsza i trzecia lokacja :) bardzo ciekawy design i atmosfera :) rysunki z notatnika fajnie stylizowane ale brakuje tam troche jakichs odrecznie pisanych wskazòwek :) fajnie ten deadfall wyglada, duzo fajnych wrzut z tego projektu ostatnio :)

Napisano
  • Autor

Miało być 3d, ale brakło czasu więc wziąłem się za podmalowywanie, a nie sculptowanie, także jest to bardziej 2d niż 3.

 

Przy okazji, jeszcze lepszego 2014 :)

 

nbh9.jpg

Napisano
  • Autor

Ostatnio przy okazji choroby i parudniowego pobytu w domu miałem okazję uczestniczyć w CGChalllange'u matte paintingowym na cgsociety, czego efektem jest ten oto landszafcik, który dostał się do finałowej 11 :)

 

Nie mając doświadczenia w robieniu bardziej realistycznych rzeczy, mam świadomość wielu niedociągnięć, ale jak na pierwszy matte, jestem z niego umiarkowanie zadowolony.

 

djiz.jpg

 

 

Oraz krótki step-by-step:

7u24.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności