sammael_at Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 (edytowane) Witajcie ! Długo nic nie wrzucałem, także postanowiłem się trochę odświeżyć i wrzucić kilka konceptów nad którymi miałem przyjemność pracować do gry Deadfall Adventures dla The Farm 51. A idąc za ciosem, pomyślałem że trochę się ostatnio nagromadziło prac, których nie wstyd pokazać szerszej publiczności - tak więc można by tym zainicjować teczkę :) Przechodząc do opisu samych prac - większość czasu spędziłem siedząc przy GUI do Deadfalla, zarówno na PC jak i Xbox'a, począwszy od konceptów do niego, poprzez dużą część związaną z funkcjonalnością (wraz z dzielnymi programistami, których pozdrawiam:), a na flashowych animacjach kończąc. Koncepty powstawały bardziej w formie oderwania się od prac nad GUI niż standardowych obowiązków, także pozwolę sobie pokazać kilka bardziej wykończonych związanych z enviro. Jedną z przyjemniejszych rzeczy nad jaką mogłem pracować przy Deadfall'u było wypełnianie Notesu - pamiątki rodzinnej, która zawierała wskazówki do zagadek i pułapek napotykanych przez głównego bohatera, a niekiedy zawierająca po prostu luźne szkice rozwijające fabułę :) Wszystko stylizowane na rysunek odręczny. Poniżej kilka przykładów: Oraz kilka konceptów "mayańskich" z początkowej fazy projektu: Oraz na deser koncept do artefaktu wokół którego kręci się cała fabuła, a który jest celem poszukiwań Niemców, Rosjan, Mumii oraz nas :) Pozdrawiam serdecznie całe The Farm 51 :) Edytowane 28 Listopad 2013 przez sammael_at
telthona Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 Najlepiej chyba wyszla pierwsza i trzecia lokacja :) bardzo ciekawy design i atmosfera :) rysunki z notatnika fajnie stylizowane ale brakuje tam troche jakichs odrecznie pisanych wskazòwek :) fajnie ten deadfall wyglada, duzo fajnych wrzut z tego projektu ostatnio :)
sammael_at Napisano 28 Listopad 2013 Autor Napisano 28 Listopad 2013 Dzięki, fajnie że się wam podobają. Nasi graficy dali radę ;)
sammael_at Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Miało być 3d, ale brakło czasu więc wziąłem się za podmalowywanie, a nie sculptowanie, także jest to bardziej 2d niż 3. Przy okazji, jeszcze lepszego 2014 :)
sammael_at Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Napisano 9 Styczeń 2014 Ostatnio przy okazji choroby i parudniowego pobytu w domu miałem okazję uczestniczyć w CGChalllange'u matte paintingowym na cgsociety, czego efektem jest ten oto landszafcik, który dostał się do finałowej 11 :) Nie mając doświadczenia w robieniu bardziej realistycznych rzeczy, mam świadomość wielu niedociągnięć, ale jak na pierwszy matte, jestem z niego umiarkowanie zadowolony. Oraz krótki step-by-step:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się