Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie !

 

Długo nic nie wrzucałem, także postanowiłem się trochę odświeżyć i wrzucić kilka konceptów nad którymi miałem przyjemność pracować do gry Deadfall Adventures dla The Farm 51. A idąc za ciosem, pomyślałem że trochę się ostatnio nagromadziło prac, których nie wstyd pokazać szerszej publiczności - tak więc można by tym zainicjować teczkę :)

 

Przechodząc do opisu samych prac - większość czasu spędziłem siedząc przy GUI do Deadfalla, zarówno na PC jak i Xbox'a, począwszy od konceptów do niego, poprzez dużą część związaną z funkcjonalnością (wraz z dzielnymi programistami, których pozdrawiam:), a na flashowych animacjach kończąc.

 

Koncepty powstawały bardziej w formie oderwania się od prac nad GUI niż standardowych obowiązków, także pozwolę sobie pokazać kilka bardziej wykończonych związanych z enviro.

 

0jv5.jpg

 

t7d9.jpg

 

qw6d.jpg

 

Jedną z przyjemniejszych rzeczy nad jaką mogłem pracować przy Deadfall'u było wypełnianie Notesu - pamiątki rodzinnej, która zawierała wskazówki do zagadek i pułapek napotykanych przez głównego bohatera, a niekiedy zawierająca po prostu luźne szkice rozwijające fabułę :) Wszystko stylizowane na rysunek odręczny. Poniżej kilka przykładów:

 

b6wd.jpg

 

1rm8.jpg

 

Oraz kilka konceptów "mayańskich" z początkowej fazy projektu:

 

5u4n.jpg

 

iq00.jpg

 

rv5l.jpg

 

Oraz na deser koncept do artefaktu wokół którego kręci się cała fabuła, a który jest celem poszukiwań Niemców, Rosjan, Mumii oraz nas :)

 

97n4.jpg

 

Pozdrawiam serdecznie całe The Farm 51 :)

Edytowane przez sammael_at
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej chyba wyszla pierwsza i trzecia lokacja :) bardzo ciekawy design i atmosfera :) rysunki z notatnika fajnie stylizowane ale brakuje tam troche jakichs odrecznie pisanych wskazòwek :) fajnie ten deadfall wyglada, duzo fajnych wrzut z tego projektu ostatnio :)

Napisano

Miało być 3d, ale brakło czasu więc wziąłem się za podmalowywanie, a nie sculptowanie, także jest to bardziej 2d niż 3.

 

Przy okazji, jeszcze lepszego 2014 :)

 

nbh9.jpg

Napisano

Ostatnio przy okazji choroby i parudniowego pobytu w domu miałem okazję uczestniczyć w CGChalllange'u matte paintingowym na cgsociety, czego efektem jest ten oto landszafcik, który dostał się do finałowej 11 :)

 

Nie mając doświadczenia w robieniu bardziej realistycznych rzeczy, mam świadomość wielu niedociągnięć, ale jak na pierwszy matte, jestem z niego umiarkowanie zadowolony.

 

djiz.jpg

 

 

Oraz krótki step-by-step:

7u24.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności