Pionier Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 heja, gdyby to kogoś interesowało to zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego videotutoriala ever, making of Disney Vacation Club dla chaos group :P http://tutorials.cgrecord.net/2013/11/the-making-of-disney-vacation-club.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+CGTutorialLibrary+%28CG+Tutorial+library%29&utm_content=FaceBook jakby były jakieś pytania to śmiało, pozdrawiam, Pionier.
olaf Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej).
stormwind Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 Dzięki z tutorial. Świetny patent z relightingiem z normal pass. Do tej pory używałem normal pass tylko do wyłapywania błędów geometrii, odwróconych normali, złego smoothingu, podwójnych poligonów itp.
Idlero Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 Wapniała praca. Już od jakiegoś czasu byłem ciekaw ile PS jest w tych planszach teraz już wiem, dzięki za podzielenie się procesem ich tworzenia.
deshu Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 (edytowane) Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:) +++ O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :) +++ Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again. Ale tak już wygląda praca w tym programie :) +++ Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532 I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto. Edytowane 28 Listopad 2013 przez deshu
Kramon Napisano 29 Listopad 2013 Napisano 29 Listopad 2013 Świetne tipy. Pewnie wielu osobą przyda się TIP z normal passem bo pewnie mało osób to zna. Natomiast Z tą Vraycamerką to spore zaskoczenie że trzeba się aż tyle natrudzić żeby taki setup ustawić..
Pionier Napisano 29 Listopad 2013 Autor Napisano 29 Listopad 2013 (edytowane) Hej, dzięki za komentarze, fajnie że ktoś się czegoś z tego nauczył :P amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej). tak wiem, mikrofon usb nie pomógł na stres itd, ale next time będzie lepiej :) Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:) +++ O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :) +++ Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again. Ale tak już wygląda praca w tym programie :) +++ Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532 I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto. no niestety ps to nie jest nuke ale też nuke to nie ps, trzeba z tym żyć :P tak, wiem też że w 2014 można to już zrobić bez żadnych tricków (yay!) ale pewno sporo jest osób które pracują jeszcze na 2012 / 13 tak, jedynym powodem dla którego używałem vraycam była opcja zoom factor ;) jaki workflow?? LWF czy jakis wlasny? LWF dzięki, p. Edytowane 29 Listopad 2013 przez Pionier
MichalNowak Napisano 29 Listopad 2013 Napisano 29 Listopad 2013 Dzięki za filmik! Czasami dobrze zobaczyć jak to robią inni, człowiek się czegoś nauczy, podpatrzy, poszerzy horyzonty :) Oby więcej takich materiałów. Dwa pytania. Jak widać macie szkice wszystkich głównych założeń, przypuszczam że istotne, drobniejsze elementy też macie rozrysowane. Pytanie brzmi, czy "dział 3d" ma jakąś swobodę w pracy/kreacji czy jednak zamyka się na odtwarzaniu konceptu. I czy projekt powstaje tylko w "zespole kreatywnym" czy jednak jest jakaś większa burza mózgów i całość powstaje wspólnie a "kreatywni" tylko to doszlifowują. Zastanawia się jak to działa w tak dużym zespole/firmie. Na jak dużych renderach pracowaliście? Detal wygląda świetnie, widać sporo ps i zastanawiam się na jakim poziomie uszczegółowienia to dłubaliście. Tak jak pisałem oby więcej takich materiałów i gratuluję projektu. Pozdrawiam Michał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się