Pionier Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 heja, gdyby to kogoś interesowało to zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego videotutoriala ever, making of Disney Vacation Club dla chaos group :P http://tutorials.cgrecord.net/2013/11/the-making-of-disney-vacation-club.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+CGTutorialLibrary+%28CG+Tutorial+library%29&utm_content=FaceBook jakby były jakieś pytania to śmiało, pozdrawiam, Pionier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej). Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Dzięki z tutorial. Świetny patent z relightingiem z normal pass. Do tej pory używałem normal pass tylko do wyłapywania błędów geometrii, odwróconych normali, złego smoothingu, podwójnych poligonów itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idlero Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Wapniała praca. Już od jakiegoś czasu byłem ciekaw ile PS jest w tych planszach teraz już wiem, dzięki za podzielenie się procesem ich tworzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 (edited) Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:) +++ O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :) +++ Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again. Ale tak już wygląda praca w tym programie :) +++ Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532 I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto. Edited November 28, 2013 by deshu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Świetne tipy. Pewnie wielu osobą przyda się TIP z normal passem bo pewnie mało osób to zna. Natomiast Z tą Vraycamerką to spore zaskoczenie że trzeba się aż tyle natrudzić żeby taki setup ustawić.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 jaki workflow?? LWF czy jakis wlasny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted November 29, 2013 Author Share Posted November 29, 2013 (edited) Hej, dzięki za komentarze, fajnie że ktoś się czegoś z tego nauczył :P amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej). tak wiem, mikrofon usb nie pomógł na stres itd, ale next time będzie lepiej :) Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:) +++ O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :) +++ Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again. Ale tak już wygląda praca w tym programie :) +++ Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532 I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto. no niestety ps to nie jest nuke ale też nuke to nie ps, trzeba z tym żyć :P tak, wiem też że w 2014 można to już zrobić bez żadnych tricków (yay!) ale pewno sporo jest osób które pracują jeszcze na 2012 / 13 tak, jedynym powodem dla którego używałem vraycam była opcja zoom factor ;) jaki workflow?? LWF czy jakis wlasny? LWF dzięki, p. Edited November 29, 2013 by Pionier Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalNowak Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Dzięki za filmik! Czasami dobrze zobaczyć jak to robią inni, człowiek się czegoś nauczy, podpatrzy, poszerzy horyzonty :) Oby więcej takich materiałów. Dwa pytania. Jak widać macie szkice wszystkich głównych założeń, przypuszczam że istotne, drobniejsze elementy też macie rozrysowane. Pytanie brzmi, czy "dział 3d" ma jakąś swobodę w pracy/kreacji czy jednak zamyka się na odtwarzaniu konceptu. I czy projekt powstaje tylko w "zespole kreatywnym" czy jednak jest jakaś większa burza mózgów i całość powstaje wspólnie a "kreatywni" tylko to doszlifowują. Zastanawia się jak to działa w tak dużym zespole/firmie. Na jak dużych renderach pracowaliście? Detal wygląda świetnie, widać sporo ps i zastanawiam się na jakim poziomie uszczegółowienia to dłubaliście. Tak jak pisałem oby więcej takich materiałów i gratuluję projektu. Pozdrawiam Michał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now