Jump to content

The making of "Disney Vacation Club" digital board game


Pionier

Recommended Posts

heja,

 

gdyby to kogoś interesowało to zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego videotutoriala ever, making of Disney Vacation Club dla chaos group :P

 

http://tutorials.cgrecord.net/2013/11/the-making-of-disney-vacation-club.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+CGTutorialLibrary+%28CG+Tutorial+library%29&utm_content=FaceBook

 

jakby były jakieś pytania to śmiało,

 

pozdrawiam,

Pionier.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:)

 

+++

 

O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :)

 

+++

 

Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again.

Ale tak już wygląda praca w tym programie :)

 

+++

 

Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014:

http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532

 

I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto.

Edited by deshu
Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

dzięki za komentarze, fajnie że ktoś się czegoś z tego nauczył :P

 

amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej).

 

tak wiem, mikrofon usb nie pomógł na stres itd, ale next time będzie lepiej :)

 

Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:)

 

+++

 

O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :)

 

+++

 

Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again.

Ale tak już wygląda praca w tym programie :)

 

+++

 

Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014:

http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532

 

I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto.

 

no niestety ps to nie jest nuke ale też nuke to nie ps, trzeba z tym żyć :P

tak, wiem też że w 2014 można to już zrobić bez żadnych tricków (yay!) ale pewno sporo jest osób które pracują jeszcze na 2012 / 13

tak, jedynym powodem dla którego używałem vraycam była opcja zoom factor ;)

 

jaki workflow?? LWF czy jakis wlasny?

 

LWF

 

dzięki,

p.

Edited by Pionier
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za filmik!

Czasami dobrze zobaczyć jak to robią inni, człowiek się czegoś nauczy, podpatrzy, poszerzy horyzonty :)

 

Oby więcej takich materiałów.

 

Dwa pytania.

Jak widać macie szkice wszystkich głównych założeń, przypuszczam że istotne, drobniejsze elementy też macie rozrysowane.

Pytanie brzmi, czy "dział 3d" ma jakąś swobodę w pracy/kreacji czy jednak zamyka się na odtwarzaniu konceptu. I czy projekt powstaje tylko w "zespole kreatywnym" czy jednak jest jakaś większa burza mózgów i całość powstaje wspólnie a "kreatywni" tylko to doszlifowują.

Zastanawia się jak to działa w tak dużym zespole/firmie.

 

Na jak dużych renderach pracowaliście? Detal wygląda świetnie, widać sporo ps i zastanawiam się na jakim poziomie uszczegółowienia to dłubaliście.

 

Tak jak pisałem oby więcej takich materiałów i gratuluję projektu.

 

Pozdrawiam

Michał

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy