Napisano 28 Listopad 201311 l heja, gdyby to kogoś interesowało to zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego videotutoriala ever, making of Disney Vacation Club dla chaos group :P http://tutorials.cgrecord.net/2013/11/the-making-of-disney-vacation-club.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+CGTutorialLibrary+%28CG+Tutorial+library%29&utm_content=FaceBook jakby były jakieś pytania to śmiało, pozdrawiam, Pionier.
Napisano 28 Listopad 201311 l amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej).
Napisano 28 Listopad 201311 l Dzięki z tutorial. Świetny patent z relightingiem z normal pass. Do tej pory używałem normal pass tylko do wyłapywania błędów geometrii, odwróconych normali, złego smoothingu, podwójnych poligonów itp.
Napisano 28 Listopad 201311 l Wapniała praca. Już od jakiegoś czasu byłem ciekaw ile PS jest w tych planszach teraz już wiem, dzięki za podzielenie się procesem ich tworzenia.
Napisano 28 Listopad 201311 l Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:) +++ O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :) +++ Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again. Ale tak już wygląda praca w tym programie :) +++ Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532 I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto. Edytowane 28 Listopad 201311 l przez deshu
Napisano 29 Listopad 201311 l Świetne tipy. Pewnie wielu osobą przyda się TIP z normal passem bo pewnie mało osób to zna. Natomiast Z tą Vraycamerką to spore zaskoczenie że trzeba się aż tyle natrudzić żeby taki setup ustawić..
Napisano 29 Listopad 201311 l Autor Hej, dzięki za komentarze, fajnie że ktoś się czegoś z tego nauczył :P amajzing, i duzy plus, że dzielisz sie wiedzą. Moze staniesz się sławny i nast. razem dadzą Ci lektora :D (nie no zart sam dukam gorzej). tak wiem, mikrofon usb nie pomógł na stres itd, ale next time będzie lepiej :) Dzięki wielkie. Fajne plansze. Ciekawe zlecenie i wykonane rewelacyjnie:) +++ O ciekawy trik z dirtem w ambient lightcie :) +++ Jedyny dramat to ta zabawa z photoshopem i warstwami i all-over-again. Ale tak już wygląda praca w tym programie :) +++ Co do techniki z vraycamerką i zoomem, to dla szczęśliwców, którzy pracują na 2014: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-99485729-B016-43BB-8035-3887D76771A8.htm,topicNumber=d30e16532 I jeszcze jedna sprawa - można używać kamery maxowej z ortographic projection, i używać vray exposure control (panel environment and effects), gdzie "podłączamy" kamerę vrayowska, z której pobierane są właściwości. Wtedy mamy zarówno plusy vrayphys camery i projekcje orto. no niestety ps to nie jest nuke ale też nuke to nie ps, trzeba z tym żyć :P tak, wiem też że w 2014 można to już zrobić bez żadnych tricków (yay!) ale pewno sporo jest osób które pracują jeszcze na 2012 / 13 tak, jedynym powodem dla którego używałem vraycam była opcja zoom factor ;) jaki workflow?? LWF czy jakis wlasny? LWF dzięki, p. Edytowane 29 Listopad 201311 l przez Pionier
Napisano 29 Listopad 201311 l Dzięki za filmik! Czasami dobrze zobaczyć jak to robią inni, człowiek się czegoś nauczy, podpatrzy, poszerzy horyzonty :) Oby więcej takich materiałów. Dwa pytania. Jak widać macie szkice wszystkich głównych założeń, przypuszczam że istotne, drobniejsze elementy też macie rozrysowane. Pytanie brzmi, czy "dział 3d" ma jakąś swobodę w pracy/kreacji czy jednak zamyka się na odtwarzaniu konceptu. I czy projekt powstaje tylko w "zespole kreatywnym" czy jednak jest jakaś większa burza mózgów i całość powstaje wspólnie a "kreatywni" tylko to doszlifowują. Zastanawia się jak to działa w tak dużym zespole/firmie. Na jak dużych renderach pracowaliście? Detal wygląda świetnie, widać sporo ps i zastanawiam się na jakim poziomie uszczegółowienia to dłubaliście. Tak jak pisałem oby więcej takich materiałów i gratuluję projektu. Pozdrawiam Michał
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto