Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:D dodałem do mojej playlisty reeli na YT

 

 

Edytowane przez Kramon

Napisano
cos malo. 7firm. Reszta woli co innego czy padła? :D

Jak masz jakieś to dawaj to dodam. Znalazłem to co było. dodałem jesze Vue.

Napisano

bardzo mnie cieszy ze vray jest coraz czesciej uznawany w swiecie hollywoodzkich efektow, moze kiedys uda mi sie do takiej firmy trafic gdzie bede pracowal przy duzych filmach nie zmieniajac swojego workflow i ulubionych programow :)

Napisano
bardzo mnie cieszy ze vray jest coraz czesciej uznawany w swiecie hollywoodzkich efektow, moze kiedys uda mi sie do takiej firmy trafic gdzie bede pracowal przy duzych filmach nie zmieniajac swojego workflow i ulubionych programow :)

 

ja bym nie chciał osobiście pracować w największych studiach. Tam jesteś jak komputer. Siadasz robisz robisz robisz 15 minut przerwy i dalej robisz robisz. Jakbyś składał iphona w fabryce. to nie to co kiedyś. chociaż ostatnio pojawiło się więcej makiet.

Napisano
cos malo. 7firm. Reszta woli co innego czy padła? :D

 

Reszta pewnie jakoś Arnold + Renderman, Arnold + Mantra czy jakoś tak.

Napisano
mi to wygladało na red tails

 

Swoją drogą red tails.. jest filmem który Gorge Lucas chciał zrobić od dziecka, Star Wars, było stworzone a żeby zdobyć kasę na ten film. W jednym z wywiadów albo materiałów dodatkowych to jest już nie pamiętam.

Napisano

@legomir wydawało mi się, ze w poprzednich latach było ego więcej, ale moze coś pomyliłem.

@Kramon: no to by pasowało do tego jak wygląda planowanie kariery na co dzień ;)

Napisano

Może i było więcej teraz dość dynamicznie się to zmienia, wiesz jeśli Renderman ma być teraz "artist friendly" i "physical" jak np. Vray czy taka Corona to wszystko może się mocno zmieniać z roku na rok.

 

Nie mówiąc o tym, że nikt nie mówi o nowych rzeczach w Mental Ray(nowe proceduralne materiały, GI na GPU, irricadiance particles + fg z unified sampling(im więcej diffuse bounces tym szybszy render :D ), nowy język pisania shaderów). Czekam też na jakieś konkretne informacje na temat RedShifta, FurryBall zaczyna coś ze sobą robić, a tu nagle jeszcze takie RememberMe gra, której silnik renderuje mniej więcej fizycznie i masz podział na warstwy jak w normalnym rendererze ;)

Napisano

No filmów nie za dużo, bo nigdy nie był to główny target vraya.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności