Napisano 7 Grudzień 201311 l Witam, jak w prosty sposób mógłbym wyciągnąc zaznaczenie aby otrzymać coś takowego? Niby prosta rzecz, ale nie mam pojęcia jak to zrobić.
Napisano 7 Grudzień 201311 l Usuń jeden poly (z zaznaczonych - obojętnie który), a ten drugi wyciągnij i wyrównaj do vertów, później usuń podwójne vertexy/połącz je. W maxie zwie się to chyba weld/target weld.
Napisano 7 Grudzień 201311 l Użyj snap'a. Skasuj polygony, włącz snap, wyciągnij edge z shiftem, snapem przyciągnij po odpowiedniej osi.
Napisano 7 Grudzień 201311 l Uzupełniając post powyżej. Ja skasowałbym (del) to co masz zaznaczone na pierwszym obrazku, potem wyciągnął dwie poziome, leżące jedna nad drugą, krawędzie, wyrównać za pomocą snap, weld wierzchołków, które zostały przyciągnięte i bridge nowych poziomych krawędzi, żeby zamknąć dziury.
Napisano 11 Grudzień 201311 l Autor Nie do końca robie tak jak napisaliście, ale działa i dzięki za nakierowanie.