Lubasz Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Witam, jak w prosty sposób mógłbym wyciągnąc zaznaczenie aby otrzymać coś takowego? Niby prosta rzecz, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YetoKnight Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Usuń jeden poly (z zaznaczonych - obojętnie który), a ten drugi wyciągnij i wyrównaj do vertów, później usuń podwójne vertexy/połącz je. W maxie zwie się to chyba weld/target weld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Użyj snap'a. Skasuj polygony, włącz snap, wyciągnij edge z shiftem, snapem przyciągnij po odpowiedniej osi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Uzupełniając post powyżej. Ja skasowałbym (del) to co masz zaznaczone na pierwszym obrazku, potem wyciągnął dwie poziome, leżące jedna nad drugą, krawędzie, wyrównać za pomocą snap, weld wierzchołków, które zostały przyciągnięte i bridge nowych poziomych krawędzi, żeby zamknąć dziury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubasz Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 Nie do końca robie tak jak napisaliście, ale działa i dzięki za nakierowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts