Napisano 18 Grudzień 201311 l Witam, poniżej dodaję screena podczas renderu - nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak jest, mam to pierwszy raz w życiu. Wszystkie tekstury powinny być ok, oswietlenie też - coś może przez przypadek zostało kliknięte ? Ktoś może miał już taki problem ?
Napisano 18 Grudzień 201311 l Cześć. A nie wstawiłeś przypadkiem Vray plane'a do sceny? Z domyślnie przypisanym losowym kolorem, który akurat okazał się być różowy? :D Albo może coś z mapką HDRI. Fajnie jakbyś podał więcej szczegółów/ustawień, bo tak to można strzelać.
Napisano 18 Grudzień 201311 l Może coś nie tak z color mappingiem? Jeżeli nie zobaczymy ustawień renderera to chyba nie wiele możemy pomóc. Ja w kolor mapping zawsze wybieram metodę: "Gamma corection", ustawiam gammę na 2,2 i zaznaczam opcję:Don,t effects colors- adaptation only. Zaś w zakładce Preferences: Gamma & Lut ustawiam input gamma na 2,2. I nie mam nigdy problemów z przepaleniami...
Napisano 18 Grudzień 201311 l Autor Dzięki za odpowiedzi, miałem dziwne problemy w pliku mysz mi skakała po ekranie może coś wtedy wstawiłem, muszę sprawdzić ten v-plane, co do ustawień mamy spot light + vray dome + światło GI environment z teksturą tła mapping jest linear 1/1/0.9 + clamp + subpixel + affect bg dodam że to występuje zarówno w maxowej kamerze jak i vrayowskiej (nie sprawdzałem czy bez kamery sie tak dzieje). Kilka materiałów jak i model były eksportowane z revita.
Napisano 18 Grudzień 201311 l W zakładce system zaznacz show vray log, przy renderowaniu pokażę Ci się okno, w którym vray informuje o błędach jak niekompatybilne materiały, obiekt zbyt daleko od sceny itp. Sprawdź tez każde światło z osobna, z wyłączonym enviromentem.
Napisano 18 Grudzień 201311 l Na dole Vray VFB jest taka opcja - show clamped pixels, albo coś podobnego. Odznacz ją.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto