Napisano 28 Grudzień 201311 l Witam wszystkich max3dowiczów. Poniżej zamieszczam kilka swoich prac typowo game-artowych. Nad M1911 jeszcze pracuje, narazie tylko normalka wypalona została, dzisiaj po południu zajmę się teksturowaniem. Combat Shotgun https://copy.com/7NbEuBaIplDHOKcU Colt https://copy.com/J6UrpRVfdzrTxtic M4Benelli https://copy.com/frtbCMjCUPF34u0o SDV https://copy.com/OfRVq1PDG0Y0sHv6 P.S - Jakoś screenów jest słaba z powodu kompresji załączników. Na portfolio można znaleźć lepszą. Edytowane 7 Czerwiec 20159 l przez Veezen Zmiana miniaturki v2
Napisano 29 Grudzień 201311 l umieszczaj screeny na wolnych hostach. Takich jak imageshack, iv, itd. :) i na stronie umieszczaj linki do nich. :) Podaj link do folio.. Bronie pierwsza klasa :D
Napisano 30 Grudzień 201311 l Autor Dzięki za komentarz. Na imageshack oraz na iv pliki szybko wygasają, już chyba wolałbym wybrać imgur. Muszę znaleźć więcej wolnego czasu żeby to wszystko uporządzić, ogarnąć. Portfolio powinno być już w sygnaturce, wcześniej zapomniałem to zrobić :/
Napisano 27 Styczeń 201411 l Autor Kolejny model ukończony. Ogólnie jestem z niego zadowolony. Myśle że niektóre elementy hp dałoby się lepiej zrobić, ale tak przeważnie już bywa, że dostrzegamy błędy na końcu. https://copy.com/qyngyhMqGTzz/lpbig_ak471.jpg https://copy.com/jNMf4qHhGM1k/lpbig_ak472.jpg https://copy.com/3EmJfvfFjSLD/lpbig_ak473.jpg
Napisano 27 Styczeń 201411 l Tak na szybko: - Obrysowania jak w 1999' :P Obejrzyj sobie jak aktualnie to wygląda w grach (Farcry3 np.) - Hpoly AK zupełnie nie trafione, w COLTcie dużo dużo lepsze. - Textura drewna wyglada jak dywan przechowywane w składzie węgla - przejrzyj fotki jak to naprawdę wygląda ;) Niedługo każda osoba na świecie będzie miała AK w portfolio - temat jest juz do bólu oklepany więc odnalezienie dobrych refek przykładów nie jest problemem. Bron (szczególnie textura) sprawia wrazenie jakbyś robił wszystko bez jakiegokolwiek pomysłu - jakbyś nie spojrzał na żadną fotkę, tylko objechał tu metal - tam drewno :P Colt ogólnie dużo bardziej mi się podoba, jeszcze trochę przy nim przysiedzisz i może być ciekawie - elementy kratkowanie i te wcięcia z boku tak z 3-4 razy za gęste. Edytowane 29 Styczeń 201411 l przez PIraT
Napisano 27 Styczeń 201411 l Autor Dzięki za komentarz. Model HP ak47 właśnie poprawiłem (te ostre krawędzie ... po prostu musiałem) ale nie dam rady teraz tego zbake'ować, będę musiał sobie zostawić tą pracę na później bo mam jeszcze jeden prosty model na ukończeniu.
Napisano 29 Styczeń 201411 l ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować
Napisano 29 Styczeń 201411 l Hpoly AK nie zupełnie nie trafione - zaprzeczenie zaprzeczenia, czyli że hpoly AK trafione? :D colt bardzo fajny, musze kiedyś jakaś broń zrobić pozdro
Napisano 29 Styczeń 201411 l Autor ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować florri, chyba pomyliles tematy ;) @rice dzieki za komentarz, postaram sie wrzucic w najblizszym czasie poprawiony hp
Napisano 29 Styczeń 201411 l Hpoly AK nie zupełnie nie trafione - zaprzeczenie zaprzeczenia, czyli że hpoly AK trafione? :D colt bardzo fajny, musze kiedyś jakaś broń zrobić pozdro Się będą czepiać :P Poprawiłem. ;D
Napisano 29 Styczeń 201411 l Autor Apropo tego "hp zupełnie nietrafione", jak mam to rozumieć? Nie zgadzają się jakieś elementy broni, czy może chodzi Ci o to że jest zbyt kwadratowy w niektórych miejscach?
Napisano 30 Styczeń 201411 l Jest zbyt kanciaste, zupełnie nic nie wnosi w model Low-Poly, nie oddaje charakteru bryły. Brak odróżnienia poszczególnych tworzyw (drewna od metalu). ;) Co jest naprawdę dziwne, bo w COLTcie zrobiłeś (prawie) wszystko naprawdę ok ;0
Napisano 30 Styczeń 201411 l Autor Tak jak pisałem, trochę zmieniłem hp, teraz wygląda znacznie lepiej. Poniżej zamieszczam proste zestawienie starej wersji z nową wersją. https://copy.com/orIKHSBLe7oY/ak47fixed.JPG P.S - Model lp udało mi się "skompresować" do 6460trisow (wcześniej było coś ponad 11k), w wolnej chwili wezme się za tworzenie uvki i baking.
Napisano 12 Marzec 201411 l Autor Witam po dłuższej przerwie. Nie mam w tej chwili zbyt dużo wolnego czasu, ale postanowiłem że zrobię dzisiaj teksturę do AK47. Póki co wygląda ona tak, można zaliczyć to do WIP'a bo jest kilka rzeczy które chce poprawić. https://copy.com/cVYFnmHKKPuL/WIPAK47.png
Napisano 21 Maj 201410 l Autor Bo dosyć długiej przerwie wracam z poprawkami - matura i te sprawy. P.S - Ciągle marzę przenieść się na Marmoset Toolbag 2, ale jeszcze musze wytrzymać przynajmniej 2 miesiące, może wtedy będę miał okazje sobie sprawdzić, bo Xoliul Shader o ile jest dobry o tyle nie dla mnie (zbyt toporny no i to wciąż DirectX Shader). Edytowane 31 Maj 201410 l przez Veezen
Napisano 28 Maj 201410 l Autor Postanowiłem wziąć się za M1 Garand. Efekt kilkugodzinnej pracy poniżej: Musze jeszcze ukończyć rygiel i myśle że to będzie koniec jeśli chodzi o hp. P.S Myśle że można uznać ten model za jeden z pierwszych, który stworzyłem/tworze w 3DS Maxie - tak przeważnie dłubałem w Blenderze. Edytowane 31 Maj 201410 l przez Veezen
Napisano 31 Maj 201410 l Na pierwszy rzut oka wygląda solidnie, ale wrzucaj lepiej screeny z widoku FPS, duże znaczenie ma dystrybucja polygonów w kluczowych dla tego widoku miejscach.
Napisano 13 Czerwiec 201410 l Autor Model gotowy. Na temat zbyt jasnego koloru drewna już pisałem na blenderowni, po prostu wzorowałem się na tym obrazku. https://copy.com/Zq0NstA3DHGA/M1Garand.jpg Akutalnie pracuje nad modelem pociągu. HP gotowe: Edytowane 4 Styczeń 201510 l przez Veezen Zmiana prezentacji modelu HP pociągu
Napisano 27 Lipiec 201410 l Autor Wrzucam swoją zaległą pracę. Troche czasu zeszło na jej ukończenie, bo aktualnie pracuje jako grafik 3D i nie zawsze mam czas w domu na kończenie swoich projektów do portfolio ale staram się jak mogę. Szkoda, że ten model pociągu jest praktycznie w jednym kolorze, co dla niektórych może wydać się nudne i nie przyciągające żadnej uwagi. Więcej screenów na portfolio. Czekam na krytykę.
Napisano 11 Wrzesień 201410 l Autor Okey, coś nowego. Mialo iść na Polycountowy challenge, ale nie zdązylem z teksturkami :/ Sporo innych ambitnych rzeczy w glowie mam i brakuje mi czasu na ukonczenie tej broni. Mysle że w weekend znajde czas i ją skończe. HP LP Edytowane 4 Styczeń 201510 l przez Veezen Wygasniety obrazek, zmiana prezentacji modelu HP
Napisano 28 Wrzesień 201410 l Autor Wracam z nowym modelem. Brałem udzial w challengu na Polycouncie, ale nie wyrobilem sie z czasem - sporo obowiązków na główie. Bardzo blisko do finału. Ponizej wiecej screenow: https://copy.com/2Azi3L8RsDmrQ7ZO/SPAS_WIP_3.jpg https://copy.com/zfEFkZFAt4WThpku/SPAS_WIP_4.jpg https://copy.com/FTOfnNT4GfY42uk8/SPAS_WIP_1.jpg
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Jak dla mnie spoko, wtgląda kozacko. Acz przyczepił bym się do 3 rzeczy jeśli można. Rozdzielczość textury to raz - oczywiście to tylko moje czepialstwo bo nie wiem jakie jest przeznaczenie tego mesha. Rzecz 2, coś z tą amuinicją nie bardzo, wygląda jak pomalowana farbą, a jak widzisz tutaj - http://willowhavenoutdoor.com/wp-content/uploads/2011/03/empty-shotgun-shells.jpg - to raczej powienien być plastik z mosiądzem, myślę że napisy na amunicji by również "wniosły". Rzecz 3 przetarcia na plastikach, chodzi mi o ten wichajster do przeładowywania (nie mam pojęcia jak to się profesjonalnie nazywa) wyglądają nie naturalnie, raczej dodał bym tam przebarwienia i drobne różnice na spec i gloss sugerujące wytarcie od używania (częstego kontaktu ze skórą). Pozdro!
Napisano 2 Październik 201410 l Autor @rice Dzięki :D @lestat85 To jest WIP. W piątek wieczorem usiąde i to skończe, nie powinno zająć mi to więcej niż ~1h. Co do amunicji masz racje, dzieki za refke i wskazówki ;)
Napisano 4 Październik 201410 l Autor Myśle, że można uznać pracę za ukończoną. Zbyt dużo poprawek nie było (glownie to troszke pracy nad specularem). Edytowane 4 Styczeń 201510 l przez Veezen Zmiana prezentacji modelu
Napisano 4 Styczeń 201510 l Autor Kolejny model, który postanowiłem zrobić w wolnym czasie. Poki co high poly, ale pojawi się równiez low poly z mapkami.
Napisano 10 Marzec 201510 l Autor Nowy model który zrobiłem Plany są takie aby zrobić z tego lp + mapki, ale chce najpierw wrocic do Ford'a AA z ktorym mialem troche przerwy. Model początkowo byl tworzony w Blenderze bo lepiej mi się w nim pracuje, ale gdzies w polowie musialem przeniesc wszystko do Maxa bo niestety zaczynał mi sie przycinac obraz przy obracaniu obiektu high poly.
Napisano 22 Marzec 201510 l Autor Troche się zmieniło. Teksturke robilem od nowa bo nie pasowalo mi pare rzeczy. Na dodatek zmieniłem troche koncepcje modelu :) Jeszcze WIP ale na ukonczeniu.
Napisano 23 Marzec 201510 l Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć?
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Autor Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć? Juz to poprawilem jakis czas temu, ale zapomnialem wstawic aktualizacje na max3d :D Trisow zjada 29962. Gdybym mial wiecej czasu na ta pracke, to pewnie wycisnąłbym mniej trisow.
Napisano 29 Kwiecień 20159 l Autor @up Siatke mozesz zobaczyc na portfolio :D Tutaj link bezpośrednio do tego czego szukasz. http://www.veezen.pl/images/ga/LP_oldcar_w_c.jpg Kolejna personalna praca którą postanowiłem zrobić. Model hp mialem gotowy juz jakis czas temu. Tutaj zająłem sie jedynie lp, wypalaniem i teksturkami. Nie chciałem ślęczeć nad tym zbyt długo więc uwinąłem się w dzień: Za wszelkie komentarze/sugestie z góry dzięki :D @edit czy tylko ja mam problem ze zmianą miniaturki na max3d? Powinna byc chyba taka sama jak w pierwszym poscie ale nadal jest ta stara :/
Napisano 17 Maj 20159 l Autor Wrocilem do Trojan Support Vehicle. Lp zrobione, mapki wypalone, tekstury dłubie już od dłuższego czasu. Nadal WIP ale mysle ze niebawem skoncze - prawdopodobnie przygotuje dwie wersje kolorystyczne, ale to sie jeszcze zobaczy. Koncepcja kolorystyczna moze troche odbiega od conceptu, ale pozwoliłem sobie w tym przypadku zrobić to po swojemu.
Napisano 31 Maj 20159 l Miałeś jakieś refki do tego metalu? Jakoś mnie nie przekonuje, zwłaszcza te obtarcia
Napisano 1 Czerwiec 20159 l Autor Refek miałem kilka, ale nie opierałem się o nie od początku do końca. Pozwoiliłem sobie troche pofantazjować. @Edit Myśle że w ramach dodatkowych ćwiczen wykonam teksturowanie na nowo (nie wiem kiedy ale napewno zrobie, mam wiele innych pomysłów w główie, które chciałbym zrealizować w wolnych chwilach) Edytowane 8 Czerwiec 20159 l przez Veezen
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Autor Model zrobiony kilka miesięcy temu, ale nawet nie wiedziałem że tej pracy tu nie wstawiłem, więc wstawiam ją teraz :D A tutaj wersja retextured do M1911. W tamtej wersji raził mnie sam metal, uchwyt i nieprzemyslane zatarcia, postanowiłem więc zrobić texy na nowo. Czasami copy.com cos odwala, wiec mozna wejsc tutaj zeby zobaczyć screeny w skompresowanej wersji: http://veezen.pl/iweapons.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto