Veezen Napisano 28 Grudzień 2013 Napisano 28 Grudzień 2013 (edytowane) Witam wszystkich max3dowiczów. Poniżej zamieszczam kilka swoich prac typowo game-artowych. Nad M1911 jeszcze pracuje, narazie tylko normalka wypalona została, dzisiaj po południu zajmę się teksturowaniem. Combat Shotgun https://copy.com/7NbEuBaIplDHOKcU Colt https://copy.com/J6UrpRVfdzrTxtic M4Benelli https://copy.com/frtbCMjCUPF34u0o SDV https://copy.com/OfRVq1PDG0Y0sHv6 P.S - Jakoś screenów jest słaba z powodu kompresji załączników. Na portfolio można znaleźć lepszą. Edytowane 7 Czerwiec 2015 przez Veezen Zmiana miniaturki v2
mateogala Napisano 29 Grudzień 2013 Napisano 29 Grudzień 2013 umieszczaj screeny na wolnych hostach. Takich jak imageshack, iv, itd. :) i na stronie umieszczaj linki do nich. :) Podaj link do folio.. Bronie pierwsza klasa :D
Veezen Napisano 30 Grudzień 2013 Autor Napisano 30 Grudzień 2013 Dzięki za komentarz. Na imageshack oraz na iv pliki szybko wygasają, już chyba wolałbym wybrać imgur. Muszę znaleźć więcej wolnego czasu żeby to wszystko uporządzić, ogarnąć. Portfolio powinno być już w sygnaturce, wcześniej zapomniałem to zrobić :/
Veezen Napisano 9 Styczeń 2014 Autor Napisano 9 Styczeń 2014 Na portfolio pojawił się mały update. Dodaje kolejną broń:
Veezen Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 Kolejny model ukończony. Ogólnie jestem z niego zadowolony. Myśle że niektóre elementy hp dałoby się lepiej zrobić, ale tak przeważnie już bywa, że dostrzegamy błędy na końcu. https://copy.com/qyngyhMqGTzz/lpbig_ak471.jpg https://copy.com/jNMf4qHhGM1k/lpbig_ak472.jpg https://copy.com/3EmJfvfFjSLD/lpbig_ak473.jpg
PIraT Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 (edytowane) Tak na szybko: - Obrysowania jak w 1999' :P Obejrzyj sobie jak aktualnie to wygląda w grach (Farcry3 np.) - Hpoly AK zupełnie nie trafione, w COLTcie dużo dużo lepsze. - Textura drewna wyglada jak dywan przechowywane w składzie węgla - przejrzyj fotki jak to naprawdę wygląda ;) Niedługo każda osoba na świecie będzie miała AK w portfolio - temat jest juz do bólu oklepany więc odnalezienie dobrych refek przykładów nie jest problemem. Bron (szczególnie textura) sprawia wrazenie jakbyś robił wszystko bez jakiegokolwiek pomysłu - jakbyś nie spojrzał na żadną fotkę, tylko objechał tu metal - tam drewno :P Colt ogólnie dużo bardziej mi się podoba, jeszcze trochę przy nim przysiedzisz i może być ciekawie - elementy kratkowanie i te wcięcia z boku tak z 3-4 razy za gęste. Edytowane 29 Styczeń 2014 przez PIraT
Veezen Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 Dzięki za komentarz. Model HP ak47 właśnie poprawiłem (te ostre krawędzie ... po prostu musiałem) ale nie dam rady teraz tego zbake'ować, będę musiał sobie zostawić tą pracę na później bo mam jeszcze jeden prosty model na ukończeniu.
florri Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować
rice Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Hpoly AK nie zupełnie nie trafione - zaprzeczenie zaprzeczenia, czyli że hpoly AK trafione? :D colt bardzo fajny, musze kiedyś jakaś broń zrobić pozdro
Veezen Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować florri, chyba pomyliles tematy ;) @rice dzieki za komentarz, postaram sie wrzucic w najblizszym czasie poprawiony hp
PIraT Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Hpoly AK nie zupełnie nie trafione - zaprzeczenie zaprzeczenia, czyli że hpoly AK trafione? :D colt bardzo fajny, musze kiedyś jakaś broń zrobić pozdro Się będą czepiać :P Poprawiłem. ;D
Veezen Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 Apropo tego "hp zupełnie nietrafione", jak mam to rozumieć? Nie zgadzają się jakieś elementy broni, czy może chodzi Ci o to że jest zbyt kwadratowy w niektórych miejscach?
PIraT Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Jest zbyt kanciaste, zupełnie nic nie wnosi w model Low-Poly, nie oddaje charakteru bryły. Brak odróżnienia poszczególnych tworzyw (drewna od metalu). ;) Co jest naprawdę dziwne, bo w COLTcie zrobiłeś (prawie) wszystko naprawdę ok ;0
Veezen Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Tak jak pisałem, trochę zmieniłem hp, teraz wygląda znacznie lepiej. Poniżej zamieszczam proste zestawienie starej wersji z nową wersją. https://copy.com/orIKHSBLe7oY/ak47fixed.JPG P.S - Model lp udało mi się "skompresować" do 6460trisow (wcześniej było coś ponad 11k), w wolnej chwili wezme się za tworzenie uvki i baking.
Veezen Napisano 12 Marzec 2014 Autor Napisano 12 Marzec 2014 Witam po dłuższej przerwie. Nie mam w tej chwili zbyt dużo wolnego czasu, ale postanowiłem że zrobię dzisiaj teksturę do AK47. Póki co wygląda ona tak, można zaliczyć to do WIP'a bo jest kilka rzeczy które chce poprawić. https://copy.com/cVYFnmHKKPuL/WIPAK47.png
Veezen Napisano 21 Maj 2014 Autor Napisano 21 Maj 2014 (edytowane) Bo dosyć długiej przerwie wracam z poprawkami - matura i te sprawy. P.S - Ciągle marzę przenieść się na Marmoset Toolbag 2, ale jeszcze musze wytrzymać przynajmniej 2 miesiące, może wtedy będę miał okazje sobie sprawdzić, bo Xoliul Shader o ile jest dobry o tyle nie dla mnie (zbyt toporny no i to wciąż DirectX Shader). Edytowane 31 Maj 2014 przez Veezen
Veezen Napisano 28 Maj 2014 Autor Napisano 28 Maj 2014 (edytowane) Postanowiłem wziąć się za M1 Garand. Efekt kilkugodzinnej pracy poniżej: Musze jeszcze ukończyć rygiel i myśle że to będzie koniec jeśli chodzi o hp. P.S Myśle że można uznać ten model za jeden z pierwszych, który stworzyłem/tworze w 3DS Maxie - tak przeważnie dłubałem w Blenderze. Edytowane 31 Maj 2014 przez Veezen
Jedaith Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Na pierwszy rzut oka wygląda solidnie, ale wrzucaj lepiej screeny z widoku FPS, duże znaczenie ma dystrybucja polygonów w kluczowych dla tego widoku miejscach.
Veezen Napisano 13 Czerwiec 2014 Autor Napisano 13 Czerwiec 2014 (edytowane) Model gotowy. Na temat zbyt jasnego koloru drewna już pisałem na blenderowni, po prostu wzorowałem się na tym obrazku. https://copy.com/Zq0NstA3DHGA/M1Garand.jpg Akutalnie pracuje nad modelem pociągu. HP gotowe: Edytowane 4 Styczeń 2015 przez Veezen Zmiana prezentacji modelu HP pociągu
Veezen Napisano 27 Lipiec 2014 Autor Napisano 27 Lipiec 2014 Wrzucam swoją zaległą pracę. Troche czasu zeszło na jej ukończenie, bo aktualnie pracuje jako grafik 3D i nie zawsze mam czas w domu na kończenie swoich projektów do portfolio ale staram się jak mogę. Szkoda, że ten model pociągu jest praktycznie w jednym kolorze, co dla niektórych może wydać się nudne i nie przyciągające żadnej uwagi. Więcej screenów na portfolio. Czekam na krytykę.
Veezen Napisano 11 Wrzesień 2014 Autor Napisano 11 Wrzesień 2014 (edytowane) Okey, coś nowego. Mialo iść na Polycountowy challenge, ale nie zdązylem z teksturkami :/ Sporo innych ambitnych rzeczy w glowie mam i brakuje mi czasu na ukonczenie tej broni. Mysle że w weekend znajde czas i ją skończe. HP LP Edytowane 4 Styczeń 2015 przez Veezen Wygasniety obrazek, zmiana prezentacji modelu HP
Veezen Napisano 28 Wrzesień 2014 Autor Napisano 28 Wrzesień 2014 Wracam z nowym modelem. Brałem udzial w challengu na Polycouncie, ale nie wyrobilem sie z czasem - sporo obowiązków na główie. Bardzo blisko do finału. Ponizej wiecej screenow: https://copy.com/2Azi3L8RsDmrQ7ZO/SPAS_WIP_3.jpg https://copy.com/zfEFkZFAt4WThpku/SPAS_WIP_4.jpg https://copy.com/FTOfnNT4GfY42uk8/SPAS_WIP_1.jpg
rice Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 takie rzeczy jak najbardziej na fronta wg mnie
lestat85 Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Jak dla mnie spoko, wtgląda kozacko. Acz przyczepił bym się do 3 rzeczy jeśli można. Rozdzielczość textury to raz - oczywiście to tylko moje czepialstwo bo nie wiem jakie jest przeznaczenie tego mesha. Rzecz 2, coś z tą amuinicją nie bardzo, wygląda jak pomalowana farbą, a jak widzisz tutaj - http://willowhavenoutdoor.com/wp-content/uploads/2011/03/empty-shotgun-shells.jpg - to raczej powienien być plastik z mosiądzem, myślę że napisy na amunicji by również "wniosły". Rzecz 3 przetarcia na plastikach, chodzi mi o ten wichajster do przeładowywania (nie mam pojęcia jak to się profesjonalnie nazywa) wyglądają nie naturalnie, raczej dodał bym tam przebarwienia i drobne różnice na spec i gloss sugerujące wytarcie od używania (częstego kontaktu ze skórą). Pozdro!
Veezen Napisano 2 Październik 2014 Autor Napisano 2 Październik 2014 @rice Dzięki :D @lestat85 To jest WIP. W piątek wieczorem usiąde i to skończe, nie powinno zająć mi to więcej niż ~1h. Co do amunicji masz racje, dzieki za refke i wskazówki ;)
Veezen Napisano 4 Październik 2014 Autor Napisano 4 Październik 2014 (edytowane) Myśle, że można uznać pracę za ukończoną. Zbyt dużo poprawek nie było (glownie to troszke pracy nad specularem). Edytowane 4 Styczeń 2015 przez Veezen Zmiana prezentacji modelu
Veezen Napisano 4 Styczeń 2015 Autor Napisano 4 Styczeń 2015 Kolejny model, który postanowiłem zrobić w wolnym czasie. Poki co high poly, ale pojawi się równiez low poly z mapkami.
Veezen Napisano 10 Marzec 2015 Autor Napisano 10 Marzec 2015 Nowy model który zrobiłem Plany są takie aby zrobić z tego lp + mapki, ale chce najpierw wrocic do Ford'a AA z ktorym mialem troche przerwy. Model początkowo byl tworzony w Blenderze bo lepiej mi się w nim pracuje, ale gdzies w polowie musialem przeniesc wszystko do Maxa bo niestety zaczynał mi sie przycinac obraz przy obracaniu obiektu high poly.
Veezen Napisano 22 Marzec 2015 Autor Napisano 22 Marzec 2015 Troche się zmieniło. Teksturke robilem od nowa bo nie pasowalo mi pare rzeczy. Na dodatek zmieniłem troche koncepcje modelu :) Jeszcze WIP ale na ukonczeniu.
Jedaith Napisano 23 Marzec 2015 Napisano 23 Marzec 2015 Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć?
Veezen Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Napisano 2 Kwiecień 2015 Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć? Juz to poprawilem jakis czas temu, ale zapomnialem wstawic aktualizacje na max3d :D Trisow zjada 29962. Gdybym mial wiecej czasu na ta pracke, to pewnie wycisnąłbym mniej trisow.
Veezen Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Napisano 29 Kwiecień 2015 @up Siatke mozesz zobaczyc na portfolio :D Tutaj link bezpośrednio do tego czego szukasz. http://www.veezen.pl/images/ga/LP_oldcar_w_c.jpg Kolejna personalna praca którą postanowiłem zrobić. Model hp mialem gotowy juz jakis czas temu. Tutaj zająłem sie jedynie lp, wypalaniem i teksturkami. Nie chciałem ślęczeć nad tym zbyt długo więc uwinąłem się w dzień: Za wszelkie komentarze/sugestie z góry dzięki :D @edit czy tylko ja mam problem ze zmianą miniaturki na max3d? Powinna byc chyba taka sama jak w pierwszym poscie ale nadal jest ta stara :/
Veezen Napisano 17 Maj 2015 Autor Napisano 17 Maj 2015 Wrocilem do Trojan Support Vehicle. Lp zrobione, mapki wypalone, tekstury dłubie już od dłuższego czasu. Nadal WIP ale mysle ze niebawem skoncze - prawdopodobnie przygotuje dwie wersje kolorystyczne, ale to sie jeszcze zobaczy. Koncepcja kolorystyczna moze troche odbiega od conceptu, ale pozwoliłem sobie w tym przypadku zrobić to po swojemu.
Veezen Napisano 31 Maj 2015 Autor Napisano 31 Maj 2015 Praca wreszcie ukonczona: Tutaj więcej: http://veezen.pl/tsv.html
Jedaith Napisano 31 Maj 2015 Napisano 31 Maj 2015 Miałeś jakieś refki do tego metalu? Jakoś mnie nie przekonuje, zwłaszcza te obtarcia
Veezen Napisano 1 Czerwiec 2015 Autor Napisano 1 Czerwiec 2015 (edytowane) Refek miałem kilka, ale nie opierałem się o nie od początku do końca. Pozwoiliłem sobie troche pofantazjować. @Edit Myśle że w ramach dodatkowych ćwiczen wykonam teksturowanie na nowo (nie wiem kiedy ale napewno zrobie, mam wiele innych pomysłów w główie, które chciałbym zrealizować w wolnych chwilach) Edytowane 8 Czerwiec 2015 przez Veezen
Veezen Napisano 7 Czerwiec 2015 Autor Napisano 7 Czerwiec 2015 Model zrobiony kilka miesięcy temu, ale nawet nie wiedziałem że tej pracy tu nie wstawiłem, więc wstawiam ją teraz :D A tutaj wersja retextured do M1911. W tamtej wersji raził mnie sam metal, uchwyt i nieprzemyslane zatarcia, postanowiłem więc zrobić texy na nowo. Czasami copy.com cos odwala, wiec mozna wejsc tutaj zeby zobaczyć screeny w skompresowanej wersji: http://veezen.pl/iweapons.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się