Skocz do zawartości

Teczka : Veezen


Veezen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich max3dowiczów. Poniżej zamieszczam kilka swoich prac typowo game-artowych. Nad M1911 jeszcze pracuje, narazie tylko normalka wypalona została, dzisiaj po południu zajmę się teksturowaniem.

 

Combat Shotgun https://copy.com/7NbEuBaIplDHOKcU

Colt https://copy.com/J6UrpRVfdzrTxtic

M4Benelli https://copy.com/frtbCMjCUPF34u0o

SDV https://copy.com/OfRVq1PDG0Y0sHv6

 

m1911_normal3.JPG

 

P.S - Jakoś screenów jest słaba z powodu kompresji załączników. Na portfolio można znaleźć lepszą.

Edytowane przez Veezen
Zmiana miniaturki v2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za komentarz. Na imageshack oraz na iv pliki szybko wygasają, już chyba wolałbym wybrać imgur. Muszę znaleźć więcej wolnego czasu żeby to wszystko uporządzić, ogarnąć.

 

Portfolio powinno być już w sygnaturce, wcześniej zapomniałem to zrobić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko:

 

- Obrysowania jak w 1999' :P Obejrzyj sobie jak aktualnie to wygląda w grach (Farcry3 np.)

- Hpoly AK zupełnie nie trafione, w COLTcie dużo dużo lepsze.

- Textura drewna wyglada jak dywan przechowywane w składzie węgla - przejrzyj fotki jak to naprawdę wygląda ;)

 

Niedługo każda osoba na świecie będzie miała AK w portfolio - temat jest juz do bólu oklepany więc odnalezienie dobrych refek przykładów nie jest problemem. Bron (szczególnie textura) sprawia wrazenie jakbyś robił wszystko bez jakiegokolwiek pomysłu - jakbyś nie spojrzał na żadną fotkę, tylko objechał tu metal - tam drewno :P

 

Colt ogólnie dużo bardziej mi się podoba, jeszcze trochę przy nim przysiedzisz i może być ciekawie - elementy kratkowanie i te wcięcia z boku tak z 3-4 razy za gęste.

Edytowane przez PIraT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarz.

Model HP ak47 właśnie poprawiłem (te ostre krawędzie ... po prostu musiałem) ale nie dam rady teraz tego zbake'ować, będę musiał sobie zostawić tą pracę na później bo mam jeszcze jeden prosty model na ukończeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować

 

florri, chyba pomyliles tematy ;)

 

@rice

dzieki za komentarz, postaram sie wrzucic w najblizszym czasie poprawiony hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zbyt kanciaste, zupełnie nic nie wnosi w model Low-Poly, nie oddaje charakteru bryły. Brak odróżnienia poszczególnych tworzyw (drewna od metalu). ;)

 

Co jest naprawdę dziwne, bo w COLTcie zrobiłeś (prawie) wszystko naprawdę ok ;0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem, trochę zmieniłem hp, teraz wygląda znacznie lepiej. Poniżej zamieszczam proste zestawienie starej wersji z nową wersją.

https://copy.com/orIKHSBLe7oY/ak47fixed.JPG

 

P.S - Model lp udało mi się "skompresować" do 6460trisow (wcześniej było coś ponad 11k), w wolnej chwili wezme się za tworzenie uvki i baking.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Bo dosyć długiej przerwie wracam z poprawkami - matura i te sprawy.

lpbig_ak47_new1.JPG

 

P.S - Ciągle marzę przenieść się na Marmoset Toolbag 2, ale jeszcze musze wytrzymać przynajmniej 2 miesiące, może wtedy będę miał okazje sobie sprawdzić, bo Xoliul Shader o ile jest dobry o tyle nie dla mnie (zbyt toporny no i to wciąż DirectX Shader).

Edytowane przez Veezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Postanowiłem wziąć się za M1 Garand. Efekt kilkugodzinnej pracy poniżej:

 

M1Garand_WIP.jpg

Musze jeszcze ukończyć rygiel i myśle że to będzie koniec jeśli chodzi o hp.

P.S Myśle że można uznać ten model za jeden z pierwszych, który stworzyłem/tworze w 3DS Maxie - tak przeważnie dłubałem w Blenderze.

Edytowane przez Veezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam swoją zaległą pracę. Troche czasu zeszło na jej ukończenie, bo aktualnie pracuje jako grafik 3D i nie zawsze mam czas w domu na kończenie swoich projektów do portfolio ale staram się jak mogę.

 

lpbig_train.JPG

 

Szkoda, że ten model pociągu jest praktycznie w jednym kolorze, co dla niektórych może wydać się nudne i nie przyciągające żadnej uwagi.

Więcej screenów na portfolio. Czekam na krytykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey, coś nowego. Mialo iść na Polycountowy challenge, ale nie zdązylem z teksturkami :/ Sporo innych ambitnych rzeczy w glowie mam i brakuje mi czasu na ukonczenie tej broni. Mysle że w weekend znajde czas i ją skończe.

 

HP

HP_spas12.jpg

 

LP

lp_spas12.jpg

Edytowane przez Veezen
Wygasniety obrazek, zmiana prezentacji modelu HP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam z nowym modelem. Brałem udzial w challengu na Polycouncie, ale nie wyrobilem sie z czasem - sporo obowiązków na główie. Bardzo blisko do finału.

 

SPAS_WIP_2.jpg

 

Ponizej wiecej screenow:

https://copy.com/2Azi3L8RsDmrQ7ZO/SPAS_WIP_3.jpg

https://copy.com/zfEFkZFAt4WThpku/SPAS_WIP_4.jpg

https://copy.com/FTOfnNT4GfY42uk8/SPAS_WIP_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie spoko, wtgląda kozacko. Acz przyczepił bym się do 3 rzeczy jeśli można. Rozdzielczość textury to raz - oczywiście to tylko moje czepialstwo bo nie wiem jakie jest przeznaczenie tego mesha. Rzecz 2, coś z tą amuinicją nie bardzo, wygląda jak pomalowana farbą, a jak widzisz tutaj - http://willowhavenoutdoor.com/wp-content/uploads/2011/03/empty-shotgun-shells.jpg - to raczej powienien być plastik z mosiądzem, myślę że napisy na amunicji by również "wniosły". Rzecz 3 przetarcia na plastikach, chodzi mi o ten wichajster do przeładowywania (nie mam pojęcia jak to się profesjonalnie nazywa) wyglądają nie naturalnie, raczej dodał bym tam przebarwienia i drobne różnice na spec i gloss sugerujące wytarcie od używania (częstego kontaktu ze skórą). Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy model który zrobiłem Plany są takie aby zrobić z tego lp + mapki, ale chce najpierw wrocic do Ford'a AA z ktorym mialem troche przerwy.

 

HP_tsv.jpg

 

Model początkowo byl tworzony w Blenderze bo lepiej mi się w nim pracuje, ale gdzies w polowie musialem przeniesc wszystko do Maxa bo niestety zaczynał mi sie przycinac obraz przy obracaniu obiektu high poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć?

 

Juz to poprawilem jakis czas temu, ale zapomnialem wstawic aktualizacje na max3d :D Trisow zjada 29962. Gdybym mial wiecej czasu na ta pracke, to pewnie wycisnąłbym mniej trisow.

 

LP_oldcar.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Siatke mozesz zobaczyc na portfolio :D Tutaj link bezpośrednio do tego czego szukasz.

http://www.veezen.pl/images/ga/LP_oldcar_w_c.jpg

 

Kolejna personalna praca którą postanowiłem zrobić. Model hp mialem gotowy juz jakis czas temu. Tutaj zająłem sie jedynie lp, wypalaniem i teksturkami. Nie chciałem ślęczeć nad tym zbyt długo więc uwinąłem się w dzień:

 

LP_FED5B_v2.jpg

LP_FED5B_v3.jpg

 

Za wszelkie komentarze/sugestie z góry dzięki :D

 

@edit czy tylko ja mam problem ze zmianą miniaturki na max3d? Powinna byc chyba taka sama jak w pierwszym poscie ale nadal jest ta stara :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrocilem do Trojan Support Vehicle. Lp zrobione, mapki wypalone, tekstury dłubie już od dłuższego czasu. Nadal WIP ale mysle ze niebawem skoncze - prawdopodobnie przygotuje dwie wersje kolorystyczne, ale to sie jeszcze zobaczy. Koncepcja kolorystyczna moze troche odbiega od conceptu, ale pozwoliłem sobie w tym przypadku zrobić to po swojemu.

 

tsv_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Refek miałem kilka, ale nie opierałem się o nie od początku do końca. Pozwoiliłem sobie troche pofantazjować.

 

@Edit

Myśle że w ramach dodatkowych ćwiczen wykonam teksturowanie na nowo (nie wiem kiedy ale napewno zrobie, mam wiele innych pomysłów w główie, które chciałbym zrealizować w wolnych chwilach)

Edytowane przez Veezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model zrobiony kilka miesięcy temu, ale nawet nie wiedziałem że tej pracy tu nie wstawiłem, więc wstawiam ją teraz :D

LP_scarh.jpg

 

A tutaj wersja retextured do M1911. W tamtej wersji raził mnie sam metal, uchwyt i nieprzemyslane zatarcia, postanowiłem więc zrobić texy na nowo.

 

LP_m1911_retextured.jpg

 

Czasami copy.com cos odwala, wiec mozna wejsc tutaj zeby zobaczyć screeny w skompresowanej wersji:

 

http://veezen.pl/iweapons.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności