Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich max3dowiczów. Poniżej zamieszczam kilka swoich prac typowo game-artowych. Nad M1911 jeszcze pracuje, narazie tylko normalka wypalona została, dzisiaj po południu zajmę się teksturowaniem.

 

Combat Shotgun https://copy.com/7NbEuBaIplDHOKcU

Colt https://copy.com/J6UrpRVfdzrTxtic

M4Benelli https://copy.com/frtbCMjCUPF34u0o

SDV https://copy.com/OfRVq1PDG0Y0sHv6

 

m1911_normal3.JPG

 

P.S - Jakoś screenów jest słaba z powodu kompresji załączników. Na portfolio można znaleźć lepszą.

Edytowane przez Veezen
Zmiana miniaturki v2
  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za komentarz. Na imageshack oraz na iv pliki szybko wygasają, już chyba wolałbym wybrać imgur. Muszę znaleźć więcej wolnego czasu żeby to wszystko uporządzić, ogarnąć.

 

Portfolio powinno być już w sygnaturce, wcześniej zapomniałem to zrobić :/

Napisano (edytowane)

Tak na szybko:

 

- Obrysowania jak w 1999' :P Obejrzyj sobie jak aktualnie to wygląda w grach (Farcry3 np.)

- Hpoly AK zupełnie nie trafione, w COLTcie dużo dużo lepsze.

- Textura drewna wyglada jak dywan przechowywane w składzie węgla - przejrzyj fotki jak to naprawdę wygląda ;)

 

Niedługo każda osoba na świecie będzie miała AK w portfolio - temat jest juz do bólu oklepany więc odnalezienie dobrych refek przykładów nie jest problemem. Bron (szczególnie textura) sprawia wrazenie jakbyś robił wszystko bez jakiegokolwiek pomysłu - jakbyś nie spojrzał na żadną fotkę, tylko objechał tu metal - tam drewno :P

 

Colt ogólnie dużo bardziej mi się podoba, jeszcze trochę przy nim przysiedzisz i może być ciekawie - elementy kratkowanie i te wcięcia z boku tak z 3-4 razy za gęste.

Edytowane przez PIraT
Napisano

Dzięki za komentarz.

Model HP ak47 właśnie poprawiłem (te ostre krawędzie ... po prostu musiałem) ale nie dam rady teraz tego zbake'ować, będę musiał sobie zostawić tą pracę na później bo mam jeszcze jeden prosty model na ukończeniu.

Napisano

ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować

Napisano

Hpoly AK nie zupełnie nie trafione - zaprzeczenie zaprzeczenia, czyli że hpoly AK trafione? :D

colt bardzo fajny, musze kiedyś jakaś broń zrobić

pozdro

Napisano
ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować

 

florri, chyba pomyliles tematy ;)

 

@rice

dzieki za komentarz, postaram sie wrzucic w najblizszym czasie poprawiony hp

Napisano
Hpoly AK nie zupełnie nie trafione - zaprzeczenie zaprzeczenia, czyli że hpoly AK trafione? :D

colt bardzo fajny, musze kiedyś jakaś broń zrobić

pozdro

 

Się będą czepiać :P Poprawiłem. ;D

Napisano

Apropo tego "hp zupełnie nietrafione", jak mam to rozumieć? Nie zgadzają się jakieś elementy broni, czy może chodzi Ci o to że jest zbyt kwadratowy w niektórych miejscach?

Napisano

Jest zbyt kanciaste, zupełnie nic nie wnosi w model Low-Poly, nie oddaje charakteru bryły. Brak odróżnienia poszczególnych tworzyw (drewna od metalu). ;)

 

Co jest naprawdę dziwne, bo w COLTcie zrobiłeś (prawie) wszystko naprawdę ok ;0

Napisano (edytowane)

Bo dosyć długiej przerwie wracam z poprawkami - matura i te sprawy.

lpbig_ak47_new1.JPG

 

P.S - Ciągle marzę przenieść się na Marmoset Toolbag 2, ale jeszcze musze wytrzymać przynajmniej 2 miesiące, może wtedy będę miał okazje sobie sprawdzić, bo Xoliul Shader o ile jest dobry o tyle nie dla mnie (zbyt toporny no i to wciąż DirectX Shader).

Edytowane przez Veezen
Napisano (edytowane)

Postanowiłem wziąć się za M1 Garand. Efekt kilkugodzinnej pracy poniżej:

 

M1Garand_WIP.jpg

Musze jeszcze ukończyć rygiel i myśle że to będzie koniec jeśli chodzi o hp.

P.S Myśle że można uznać ten model za jeden z pierwszych, który stworzyłem/tworze w 3DS Maxie - tak przeważnie dłubałem w Blenderze.

Edytowane przez Veezen
Napisano

Na pierwszy rzut oka wygląda solidnie, ale wrzucaj lepiej screeny z widoku FPS, duże znaczenie ma dystrybucja polygonów w kluczowych dla tego widoku miejscach.

Napisano

Wrzucam swoją zaległą pracę. Troche czasu zeszło na jej ukończenie, bo aktualnie pracuje jako grafik 3D i nie zawsze mam czas w domu na kończenie swoich projektów do portfolio ale staram się jak mogę.

 

lpbig_train.JPG

 

Szkoda, że ten model pociągu jest praktycznie w jednym kolorze, co dla niektórych może wydać się nudne i nie przyciągające żadnej uwagi.

Więcej screenów na portfolio. Czekam na krytykę.

Napisano (edytowane)

Okey, coś nowego. Mialo iść na Polycountowy challenge, ale nie zdązylem z teksturkami :/ Sporo innych ambitnych rzeczy w glowie mam i brakuje mi czasu na ukonczenie tej broni. Mysle że w weekend znajde czas i ją skończe.

 

HP

HP_spas12.jpg

 

LP

lp_spas12.jpg

Edytowane przez Veezen
Wygasniety obrazek, zmiana prezentacji modelu HP
Napisano

Jak dla mnie spoko, wtgląda kozacko. Acz przyczepił bym się do 3 rzeczy jeśli można. Rozdzielczość textury to raz - oczywiście to tylko moje czepialstwo bo nie wiem jakie jest przeznaczenie tego mesha. Rzecz 2, coś z tą amuinicją nie bardzo, wygląda jak pomalowana farbą, a jak widzisz tutaj - http://willowhavenoutdoor.com/wp-content/uploads/2011/03/empty-shotgun-shells.jpg - to raczej powienien być plastik z mosiądzem, myślę że napisy na amunicji by również "wniosły". Rzecz 3 przetarcia na plastikach, chodzi mi o ten wichajster do przeładowywania (nie mam pojęcia jak to się profesjonalnie nazywa) wyglądają nie naturalnie, raczej dodał bym tam przebarwienia i drobne różnice na spec i gloss sugerujące wytarcie od używania (częstego kontaktu ze skórą). Pozdro!

Napisano

@rice

Dzięki :D

@lestat85

To jest WIP. W piątek wieczorem usiąde i to skończe, nie powinno zająć mi to więcej niż ~1h. Co do amunicji masz racje, dzieki za refke i wskazówki ;)

Napisano (edytowane)

Myśle, że można uznać pracę za ukończoną. Zbyt dużo poprawek nie było (glownie to troszke pracy nad specularem).

 

LP_spas12.jpg

Edytowane przez Veezen
Zmiana prezentacji modelu
Napisano

Nowy model który zrobiłem Plany są takie aby zrobić z tego lp + mapki, ale chce najpierw wrocic do Ford'a AA z ktorym mialem troche przerwy.

 

HP_tsv.jpg

 

Model początkowo byl tworzony w Blenderze bo lepiej mi się w nim pracuje, ale gdzies w polowie musialem przeniesc wszystko do Maxa bo niestety zaczynał mi sie przycinac obraz przy obracaniu obiektu high poly.

Napisano

Troche się zmieniło. Teksturke robilem od nowa bo nie pasowalo mi pare rzeczy. Na dodatek zmieniłem troche koncepcje modelu :)

 

Jeszcze WIP ale na ukonczeniu.

fordaa_wip3.jpg

Napisano

Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć?

Napisano
Drewno popraw, bo aż razi sharpenem i pikselozą (ile na UV zajmuje?) po oczach i kolor ma zbyt mało zróżnicowany. Poza tym np. na oponach za dużo szumu masz jak na mój gust. Ogólnie to jest fajnie, węgiel całkiem spoko wyszedł, ale ile tris zjada jeśli można wiedzieć?

 

Juz to poprawilem jakis czas temu, ale zapomnialem wstawic aktualizacje na max3d :D Trisow zjada 29962. Gdybym mial wiecej czasu na ta pracke, to pewnie wycisnąłbym mniej trisow.

 

LP_oldcar.jpg

Napisano

@up

Siatke mozesz zobaczyc na portfolio :D Tutaj link bezpośrednio do tego czego szukasz.

http://www.veezen.pl/images/ga/LP_oldcar_w_c.jpg

 

Kolejna personalna praca którą postanowiłem zrobić. Model hp mialem gotowy juz jakis czas temu. Tutaj zająłem sie jedynie lp, wypalaniem i teksturkami. Nie chciałem ślęczeć nad tym zbyt długo więc uwinąłem się w dzień:

 

LP_FED5B_v2.jpg

LP_FED5B_v3.jpg

 

Za wszelkie komentarze/sugestie z góry dzięki :D

 

@edit czy tylko ja mam problem ze zmianą miniaturki na max3d? Powinna byc chyba taka sama jak w pierwszym poscie ale nadal jest ta stara :/

Napisano

Wrocilem do Trojan Support Vehicle. Lp zrobione, mapki wypalone, tekstury dłubie już od dłuższego czasu. Nadal WIP ale mysle ze niebawem skoncze - prawdopodobnie przygotuje dwie wersje kolorystyczne, ale to sie jeszcze zobaczy. Koncepcja kolorystyczna moze troche odbiega od conceptu, ale pozwoliłem sobie w tym przypadku zrobić to po swojemu.

 

tsv_01.jpg

Napisano (edytowane)

Refek miałem kilka, ale nie opierałem się o nie od początku do końca. Pozwoiliłem sobie troche pofantazjować.

 

@Edit

Myśle że w ramach dodatkowych ćwiczen wykonam teksturowanie na nowo (nie wiem kiedy ale napewno zrobie, mam wiele innych pomysłów w główie, które chciałbym zrealizować w wolnych chwilach)

Edytowane przez Veezen
Napisano

Model zrobiony kilka miesięcy temu, ale nawet nie wiedziałem że tej pracy tu nie wstawiłem, więc wstawiam ją teraz :D

LP_scarh.jpg

 

A tutaj wersja retextured do M1911. W tamtej wersji raził mnie sam metal, uchwyt i nieprzemyslane zatarcia, postanowiłem więc zrobić texy na nowo.

 

LP_m1911_retextured.jpg

 

Czasami copy.com cos odwala, wiec mozna wejsc tutaj zeby zobaczyć screeny w skompresowanej wersji:

 

http://veezen.pl/iweapons.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności