Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bawił się ktoś tym? Jaka jest fizyczna różnica między pełną a LITE?

Jakieś wnioski? Bardzo proszę :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli mogę jakiś wniosek to LT pozbawiona jest IK solvera... wiec jesteśmy skazani na Human IK... niczego sami nie zrigujemy.

Napisano

No i edytor mela dodali, bo nie było, trzeba było kombinować. Tylko jak nie ma zaimplementowanych funkcji z pełnej Mayi, to raczej sam mel Ci nie pomoże w rozszerzeniu funkcjonalności.

Napisano

Tutaj dokładnie napisane.

http://www.autodesk.com/products/maya-lt/compare

 

Ciekawe że podają ograniczenie eksportu fbx jako feature. ;) Żadnych symulacji, particli, rendrowania. Bardzo obcięte możliwości riggowania i edycji animacji. Możliwość bake tekstur tylko przez wbudowany plugin Tutle. Jedyna rzecz która jest in plus w stosunku do normalnej mai to realtimowy shaderFX. Reszta dodatków to po prostu wbudowane pluginy które znajdziesz w necie.

 

Lepiej dołożyć trochę kasy i kupić Modo bez limitów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności