asblaze Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Bawił się ktoś tym? Jaka jest fizyczna różnica między pełną a LITE? Jakieś wnioski? Bardzo proszę :)
adek Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Tutaj coś było o tym było: http://max3d.pl/news/6157/ Ale w komentarzach wtedy offtopowo więc może tym razem będzie lepiej.
Gość Chrupek3D Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 jeśli mogę jakiś wniosek to LT pozbawiona jest IK solvera... wiec jesteśmy skazani na Human IK... niczego sami nie zrigujemy.
asblaze Napisano 17 Styczeń 2014 Autor Napisano 17 Styczeń 2014 Dziękuję ... to jest dyskwalifikacja na całej linii.
legomir Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 http://docs.autodesk.com/mayalt2014/en_us/index.html?url=files/GUID-318E53CA-AAD7-4510-96E9-FA315C84A32A.htm,topicNumber=d30e2708 nie jestem pewien, ale chyba w ext 1 lub 2 dodali IK Solver na nowo
Creator Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 No i edytor mela dodali, bo nie było, trzeba było kombinować. Tylko jak nie ma zaimplementowanych funkcji z pełnej Mayi, to raczej sam mel Ci nie pomoże w rozszerzeniu funkcjonalności.
Monio Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Tutaj dokładnie napisane. http://www.autodesk.com/products/maya-lt/compare Ciekawe że podają ograniczenie eksportu fbx jako feature. ;) Żadnych symulacji, particli, rendrowania. Bardzo obcięte możliwości riggowania i edycji animacji. Możliwość bake tekstur tylko przez wbudowany plugin Tutle. Jedyna rzecz która jest in plus w stosunku do normalnej mai to realtimowy shaderFX. Reszta dodatków to po prostu wbudowane pluginy które znajdziesz w necie. Lepiej dołożyć trochę kasy i kupić Modo bez limitów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się