Napisano 17 Styczeń 201411 l Bawił się ktoś tym? Jaka jest fizyczna różnica między pełną a LITE? Jakieś wnioski? Bardzo proszę :)
Napisano 17 Styczeń 201411 l Tutaj coś było o tym było: http://max3d.pl/news/6157/ Ale w komentarzach wtedy offtopowo więc może tym razem będzie lepiej.
Napisano 17 Styczeń 201411 l jeśli mogę jakiś wniosek to LT pozbawiona jest IK solvera... wiec jesteśmy skazani na Human IK... niczego sami nie zrigujemy.
Napisano 17 Styczeń 201411 l http://docs.autodesk.com/mayalt2014/en_us/index.html?url=files/GUID-318E53CA-AAD7-4510-96E9-FA315C84A32A.htm,topicNumber=d30e2708 nie jestem pewien, ale chyba w ext 1 lub 2 dodali IK Solver na nowo
Napisano 17 Styczeń 201411 l No i edytor mela dodali, bo nie było, trzeba było kombinować. Tylko jak nie ma zaimplementowanych funkcji z pełnej Mayi, to raczej sam mel Ci nie pomoże w rozszerzeniu funkcjonalności.
Napisano 18 Styczeń 201411 l Tutaj dokładnie napisane. http://www.autodesk.com/products/maya-lt/compare Ciekawe że podają ograniczenie eksportu fbx jako feature. ;) Żadnych symulacji, particli, rendrowania. Bardzo obcięte możliwości riggowania i edycji animacji. Możliwość bake tekstur tylko przez wbudowany plugin Tutle. Jedyna rzecz która jest in plus w stosunku do normalnej mai to realtimowy shaderFX. Reszta dodatków to po prostu wbudowane pluginy które znajdziesz w necie. Lepiej dołożyć trochę kasy i kupić Modo bez limitów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto