Fixed Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 (edytowane) Elo ziomy, Bardzo pomogliście mi przy mojej poprzedniej pracy :) Znów muszę prosić o rady :) Tym razem uderzam w klimat fantasy, mam już sporo zrobione jednak jest też mnóstwo do dopracowania. Żona mówi, że zamek wygląda jak wklejony i coś jest z nim nie tak i do końca nie mam patentu jak to poprawić... Postać puki co nie ma jeszcze tekstur i ogólnie wszystko jeszcze można zmienić.. mam czas, robię to po nocach :) Dajcie znać co Wam nie leży, co mógłbym poprawić no i byłoby super jakbyście mi pomogli z tym zamkiem :) Załączam obrazki, render jest już z podstawowym postpro ( beauty+ao+ref+zdepth+spec+fotoszopowy ogień i chmurki) Technikalia: góry zrobiłem w mudboxie, zaimportowałem do maxa z normal mapą. w kanale diffusion jest mapa falloff, tylko czarny z białym bez textur chyba mój własny patent ;-) tak wyszedł śnieg. postać to jedna wielka zabawa clothem z maxa. Kostur też zrobiony w mudboxie. Klif na pierwszym planie i ostre skałki wymodelowane w maxie +displacement ( tylko na tych elementach) pis joł modele: Edytowane 3 Luty 2014 przez Fixed
ikkiz Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Szkoda, że tak nie umiem, to bym bury za Jill nie dostał. Mi się podoba.
skalpel3d Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 a co ty tu chcesz poprawiać jak dla mnie super :) A jako architekt to się nie mam co do zamku nawet przyczepić :)
Traitor Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Bez textur bardzo fajne:) Z texturami mam wrazenie, ze brakuje jakiegos glebszego postpro.
Fixed Napisano 3 Luty 2014 Autor Napisano 3 Luty 2014 ikkiz - mógłbym powiedzieć to samo, obserwowałem Twoją pracę i dalej jestem pod wrażeniem jak poradziłeś sobie z organiką, też tak nie umiem :) skalpel3d - dzięki :) chcę jakoś lepiej wpasować ten zamek , skończyć postać tzn otexturować jeśli nie polegnę przy mapowaniu którym mogłem się zająć wcześniej... Traitor - jak zamknę textury wezmę się solidniej za postpro. puki co w szopie tylko skleiłem parę passów, nawet ich specjalnie nie maskowałem, serio, max 30 min pracy. Jeszcze chcę trochę solidniej to podmalować, trochę pooszukiwać z texturami skał itp i mam nadzieję, że wtedy scena zyska więcej głębi ;) Postaram się wrzucić na dniach updejt, pozdro
ezils Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 (edytowane) Jest fajnie :) Co do zamku to zgadzam się, nie siedzi najlepiej. Wg mnie jest za ostry i ma za duży kontrast w paru miejscach. Górna część jest zdecydowanie za ostra, brakuje mi również więcej koloru z "tła". Poziom czerni zmatchowałbym z górami, widać różnicę. Może na samej górze dałbym trochę chmur, aby nieco przykryć konstrukcję, ale subtelnie - bez przesady. Może troszkę śniegu na zamku? :) Próbuj i teraz będzie już tylko lepiej. Z lewej strony kadru chyba za duży light wrap. Myślałeś o delikatnym motion blurze na cloth? Edytowane 3 Luty 2014 przez ezils
PLS Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Bardzo ciekawie się zapowiada. Modele skał super, postać też fajna. Pytasz co jest nie tak z zamkiem - nieodpowiednie "zamglenie". Na screenie przedstawiłem o co kaman. Lewa część zamku nie siedzi, jeśli zakryjesz ją (górny obrazek) to widać że cała reszta ładnie się wtapia w całość. Musisz dalsze części zamku mocniej zamglić (dolny obrazek), bo teraz te, które są bliżej, bardziej są zamglone, a dalsze mniej - a powinno być odwrotnie. Dorzuciłbym jeszcze do tej sceny jakieś duże, wystające szczątki kości (np. smoka).
Fixed Napisano 3 Luty 2014 Autor Napisano 3 Luty 2014 wiekie dzięki! ezils , PLS teraz wszystko stało się jasne :) pomazałem chwilę w szopie i rzeczywiście, będzie lepiej jak popracuje nad kontrastem, chmurami, śniegiem i zamgleniem :) zauważyłem też ze sporo pomoże dodanie bardzo delikatnego zarysu gór za zamkiem, po prawej stronie tam gdzie teraz świeci pustka następny up wrzucę z otexturowaną postacią i poprawionym zamkiem. co to motionblura na ubraniu to może być ciężko, znaczy trzeba byłoby to oszukać w szopie bo ubrania po zabawie z clotchem przerobilem na poly i poprawiałem ręcznie. każdy element tkaniny został "zamrożony" w innym momencie animacji. pozdro!
MariushO Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 No obrazek zapowiada się swietnie. Co może wydawac się nie tak z zamkiem, to wlasnie "aerial perspective"(pisal o tym @PLS). Patrząc na perspektywę całej pracy, to dla jej zachowania w stosunku do postaci na glownym planie, zamek powinien znajdować się bardzo daleko. Wieksze zamglenie powinno zalatwic sprawę. Osobiscie zmniejszyłbym postac, albo zwiekszyl góry i kadrowanie scenki, bo człowiek na froncie teraz jest niewyobrażalnie wielki w porównaniu do skał i kamieni.
ezils Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Dokładnie, aerial perspective. Dostałeś dobre "tips n' tricks" i będzie gitarka! Motion Blur zapewne będziesz musiał samemu fake'ować, ale zostaw to na koniec! To była tylko moja drobna sugestia i wydaje mi się, że jak już wszystko dopieścisz to może okazać się zbędna :) Czekam na update!
Fixed Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Hej, Wrzucam update, zerknijcie proszę każdy swoim okiem ;-) i dajcie znać co widzicie, będę wdzięczny za komentarze i uwagi. Jako, że dodałem dosyć zaawansowanego wipa teraz to nadrobię poniżej pare datali: Gość i zamek tutaj zlepek z progresu jak widać plan był inny na początku ;-) i luźne screeny: Pozdro
MariushO Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 No teraz znacznie lepiej. Zamglenie bardzo poprawiło perspektywę obrazka. Czy to już finalna wersja? Nawet jeśli nie to i tak 5 stars ode mnie.
ezils Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 (edytowane) Jest lepiej :) Jednak w paru miejscach jest problem z krawędziami zamku i ja bym chyba lewą stronę jeszcze przykrył kolorem tła albo zjechał z kontrastem, nie za bardzo. Dalej ciut za ostre, ale poprawcie mnie jak źle widzę :D Na obrazku zaznaczyłem dziwne krawędzie: Edytowane 7 Luty 2014 przez ezils
Fixed Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 MariushO - dzięki :) ezils - dzięki, rzeczywiście chcę jeszcze trochę nad tym posiedzieć między innymi nie wiem czy wszystko nie jest za jasne, może przydałoby się więcej zaciemnionych miejsc. podłubię trochę i zobaczymy pozdro
Fixed Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Ok chyba skończyłem, wrzuciłem pracę do galerii tutaj : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92828 trochę poprawiłem cienie, kolory i to o czym mówił Ezils :) dzięki wszystkim i pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się