Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Elo ziomy,

Bardzo pomogliście mi przy mojej poprzedniej pracy :) Znów muszę prosić o rady :)

Tym razem uderzam w klimat fantasy, mam już sporo zrobione jednak jest też mnóstwo do dopracowania.

Żona mówi, że zamek wygląda jak wklejony i coś jest z nim nie tak i do końca nie mam patentu jak to poprawić... Postać puki co nie ma jeszcze tekstur i ogólnie wszystko jeszcze można zmienić.. mam czas, robię to po nocach :)

 

Dajcie znać co Wam nie leży, co mógłbym poprawić no i byłoby super jakbyście mi pomogli z tym zamkiem :)

 

Załączam obrazki, render jest już z podstawowym postpro ( beauty+ao+ref+zdepth+spec+fotoszopowy ogień i chmurki)

 

Technikalia: góry zrobiłem w mudboxie, zaimportowałem do maxa z normal mapą. w kanale diffusion jest mapa falloff, tylko czarny z białym bez textur chyba mój własny patent ;-) tak wyszedł śnieg. postać to jedna wielka zabawa clothem z maxa. Kostur też zrobiony w mudboxie. Klif na pierwszym planie i ostre skałki wymodelowane w maxie +displacement ( tylko na tych elementach)

 

pis joł

 

cbvh.jpg

 

modele:

 

e4j5.jpg

Edytowane przez Fixed
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ikkiz - mógłbym powiedzieć to samo, obserwowałem Twoją pracę i dalej jestem pod wrażeniem jak poradziłeś sobie z organiką, też tak nie umiem :)

skalpel3d - dzięki :) chcę jakoś lepiej wpasować ten zamek , skończyć postać tzn otexturować jeśli nie polegnę przy mapowaniu którym mogłem się zająć wcześniej...

 

Traitor - jak zamknę textury wezmę się solidniej za postpro. puki co w szopie tylko skleiłem parę passów, nawet ich specjalnie nie maskowałem, serio, max 30 min pracy. Jeszcze chcę trochę solidniej to podmalować, trochę pooszukiwać z texturami skał itp i mam nadzieję, że wtedy scena zyska więcej głębi ;)

 

Postaram się wrzucić na dniach updejt, pozdro

Napisano (edytowane)

Jest fajnie :) Co do zamku to zgadzam się, nie siedzi najlepiej.

Wg mnie jest za ostry i ma za duży kontrast w paru miejscach. Górna część jest zdecydowanie za ostra, brakuje mi również więcej koloru z "tła". Poziom czerni zmatchowałbym z górami, widać różnicę.

Może na samej górze dałbym trochę chmur, aby nieco przykryć konstrukcję, ale subtelnie - bez przesady.

Może troszkę śniegu na zamku? :) Próbuj i teraz będzie już tylko lepiej.

 

Z lewej strony kadru chyba za duży light wrap. Myślałeś o delikatnym motion blurze na cloth?

Edytowane przez ezils
Napisano

Bardzo ciekawie się zapowiada. Modele skał super, postać też fajna. Pytasz co jest nie tak z zamkiem - nieodpowiednie "zamglenie". Na screenie przedstawiłem o co kaman. Lewa część zamku nie siedzi, jeśli zakryjesz ją (górny obrazek) to widać że cała reszta ładnie się wtapia w całość. Musisz dalsze części zamku mocniej zamglić (dolny obrazek), bo teraz te, które są bliżej, bardziej są zamglone, a dalsze mniej - a powinno być odwrotnie.

 

28mg.jpg

 

Dorzuciłbym jeszcze do tej sceny jakieś duże, wystające szczątki kości (np. smoka).

Napisano

wiekie dzięki!

ezils , PLS teraz wszystko stało się jasne :) pomazałem chwilę w szopie i rzeczywiście, będzie lepiej jak popracuje nad kontrastem, chmurami, śniegiem i zamgleniem :) zauważyłem też ze sporo pomoże dodanie bardzo delikatnego zarysu gór za zamkiem, po prawej stronie tam gdzie teraz świeci pustka

następny up wrzucę z otexturowaną postacią i poprawionym zamkiem.

co to motionblura na ubraniu to może być ciężko, znaczy trzeba byłoby to oszukać w szopie bo ubrania po zabawie z clotchem przerobilem na poly i poprawiałem ręcznie. każdy element tkaniny został "zamrożony" w innym momencie animacji.

pozdro!

Napisano

No obrazek zapowiada się swietnie. Co może wydawac się nie tak z zamkiem, to wlasnie "aerial perspective"(pisal o tym @PLS). Patrząc na perspektywę całej pracy, to dla jej zachowania w stosunku do postaci na glownym planie, zamek powinien znajdować się bardzo daleko. Wieksze zamglenie powinno zalatwic sprawę. Osobiscie zmniejszyłbym postac, albo zwiekszyl góry i kadrowanie scenki, bo człowiek na froncie teraz jest niewyobrażalnie wielki w porównaniu do skał i kamieni.

Napisano

Dokładnie, aerial perspective. Dostałeś dobre "tips n' tricks" i będzie gitarka!

Motion Blur zapewne będziesz musiał samemu fake'ować, ale zostaw to na koniec! To była tylko moja drobna sugestia i wydaje mi się, że jak już wszystko dopieścisz to może okazać się zbędna :)

Czekam na update!

Napisano

Hej,

Wrzucam update, zerknijcie proszę każdy swoim okiem ;-) i dajcie znać co widzicie, będę wdzięczny za komentarze i uwagi.

 

tlrw.jpg

 

Jako, że dodałem dosyć zaawansowanego wipa teraz to nadrobię poniżej pare datali:

Gość i zamek

 

gydy.jpg

 

0cqw.jpg

 

tutaj zlepek z progresu jak widać plan był inny na początku ;-)

 

77pi.jpg

 

i luźne screeny:

 

gr7j.jpg

 

Pozdro

Napisano (edytowane)

Jest lepiej :) Jednak w paru miejscach jest problem z krawędziami zamku i ja bym chyba lewą stronę jeszcze przykrył kolorem tła albo zjechał z kontrastem, nie za bardzo. Dalej ciut za ostre, ale poprawcie mnie jak źle widzę :D

Na obrazku zaznaczyłem dziwne krawędzie:

jhezhw.jpg

Edytowane przez ezils
Napisano

MariushO - dzięki :)

ezils - dzięki, rzeczywiście

 

chcę jeszcze trochę nad tym posiedzieć między innymi nie wiem czy wszystko nie jest za jasne, może przydałoby się więcej zaciemnionych miejsc.

podłubię trochę i zobaczymy

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności