Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Elo ziomy,

Bardzo pomogliście mi przy mojej poprzedniej pracy :) Znów muszę prosić o rady :)

Tym razem uderzam w klimat fantasy, mam już sporo zrobione jednak jest też mnóstwo do dopracowania.

Żona mówi, że zamek wygląda jak wklejony i coś jest z nim nie tak i do końca nie mam patentu jak to poprawić... Postać puki co nie ma jeszcze tekstur i ogólnie wszystko jeszcze można zmienić.. mam czas, robię to po nocach :)

 

Dajcie znać co Wam nie leży, co mógłbym poprawić no i byłoby super jakbyście mi pomogli z tym zamkiem :)

 

Załączam obrazki, render jest już z podstawowym postpro ( beauty+ao+ref+zdepth+spec+fotoszopowy ogień i chmurki)

 

Technikalia: góry zrobiłem w mudboxie, zaimportowałem do maxa z normal mapą. w kanale diffusion jest mapa falloff, tylko czarny z białym bez textur chyba mój własny patent ;-) tak wyszedł śnieg. postać to jedna wielka zabawa clothem z maxa. Kostur też zrobiony w mudboxie. Klif na pierwszym planie i ostre skałki wymodelowane w maxie +displacement ( tylko na tych elementach)

 

pis joł

 

cbvh.jpg

 

modele:

 

e4j5.jpg

Edytowane przez Fixed

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkoda, że tak nie umiem, to bym bury za Jill nie dostał. Mi się podoba.

Napisano

a co ty tu chcesz poprawiać jak dla mnie super :) A jako architekt to się nie mam co do zamku nawet przyczepić :)

Napisano
  • Autor

ikkiz - mógłbym powiedzieć to samo, obserwowałem Twoją pracę i dalej jestem pod wrażeniem jak poradziłeś sobie z organiką, też tak nie umiem :)

skalpel3d - dzięki :) chcę jakoś lepiej wpasować ten zamek , skończyć postać tzn otexturować jeśli nie polegnę przy mapowaniu którym mogłem się zająć wcześniej...

 

Traitor - jak zamknę textury wezmę się solidniej za postpro. puki co w szopie tylko skleiłem parę passów, nawet ich specjalnie nie maskowałem, serio, max 30 min pracy. Jeszcze chcę trochę solidniej to podmalować, trochę pooszukiwać z texturami skał itp i mam nadzieję, że wtedy scena zyska więcej głębi ;)

 

Postaram się wrzucić na dniach updejt, pozdro

Napisano

Jest fajnie :) Co do zamku to zgadzam się, nie siedzi najlepiej.

Wg mnie jest za ostry i ma za duży kontrast w paru miejscach. Górna część jest zdecydowanie za ostra, brakuje mi również więcej koloru z "tła". Poziom czerni zmatchowałbym z górami, widać różnicę.

Może na samej górze dałbym trochę chmur, aby nieco przykryć konstrukcję, ale subtelnie - bez przesady.

Może troszkę śniegu na zamku? :) Próbuj i teraz będzie już tylko lepiej.

 

Z lewej strony kadru chyba za duży light wrap. Myślałeś o delikatnym motion blurze na cloth?

Edytowane przez ezils

Napisano

Bardzo ciekawie się zapowiada. Modele skał super, postać też fajna. Pytasz co jest nie tak z zamkiem - nieodpowiednie "zamglenie". Na screenie przedstawiłem o co kaman. Lewa część zamku nie siedzi, jeśli zakryjesz ją (górny obrazek) to widać że cała reszta ładnie się wtapia w całość. Musisz dalsze części zamku mocniej zamglić (dolny obrazek), bo teraz te, które są bliżej, bardziej są zamglone, a dalsze mniej - a powinno być odwrotnie.

 

28mg.jpg

 

Dorzuciłbym jeszcze do tej sceny jakieś duże, wystające szczątki kości (np. smoka).

Napisano
  • Autor

wiekie dzięki!

ezils , PLS teraz wszystko stało się jasne :) pomazałem chwilę w szopie i rzeczywiście, będzie lepiej jak popracuje nad kontrastem, chmurami, śniegiem i zamgleniem :) zauważyłem też ze sporo pomoże dodanie bardzo delikatnego zarysu gór za zamkiem, po prawej stronie tam gdzie teraz świeci pustka

następny up wrzucę z otexturowaną postacią i poprawionym zamkiem.

co to motionblura na ubraniu to może być ciężko, znaczy trzeba byłoby to oszukać w szopie bo ubrania po zabawie z clotchem przerobilem na poly i poprawiałem ręcznie. każdy element tkaniny został "zamrożony" w innym momencie animacji.

pozdro!

Napisano

No obrazek zapowiada się swietnie. Co może wydawac się nie tak z zamkiem, to wlasnie "aerial perspective"(pisal o tym @PLS). Patrząc na perspektywę całej pracy, to dla jej zachowania w stosunku do postaci na glownym planie, zamek powinien znajdować się bardzo daleko. Wieksze zamglenie powinno zalatwic sprawę. Osobiscie zmniejszyłbym postac, albo zwiekszyl góry i kadrowanie scenki, bo człowiek na froncie teraz jest niewyobrażalnie wielki w porównaniu do skał i kamieni.

Napisano

Dokładnie, aerial perspective. Dostałeś dobre "tips n' tricks" i będzie gitarka!

Motion Blur zapewne będziesz musiał samemu fake'ować, ale zostaw to na koniec! To była tylko moja drobna sugestia i wydaje mi się, że jak już wszystko dopieścisz to może okazać się zbędna :)

Czekam na update!

Napisano
  • Autor

Hej,

Wrzucam update, zerknijcie proszę każdy swoim okiem ;-) i dajcie znać co widzicie, będę wdzięczny za komentarze i uwagi.

 

tlrw.jpg

 

Jako, że dodałem dosyć zaawansowanego wipa teraz to nadrobię poniżej pare datali:

Gość i zamek

 

gydy.jpg

 

0cqw.jpg

 

tutaj zlepek z progresu jak widać plan był inny na początku ;-)

 

77pi.jpg

 

i luźne screeny:

 

gr7j.jpg

 

Pozdro

Napisano

No teraz znacznie lepiej. Zamglenie bardzo poprawiło perspektywę obrazka. Czy to już finalna wersja? Nawet jeśli nie to i tak 5 stars ode mnie.

Napisano

Jest lepiej :) Jednak w paru miejscach jest problem z krawędziami zamku i ja bym chyba lewą stronę jeszcze przykrył kolorem tła albo zjechał z kontrastem, nie za bardzo. Dalej ciut za ostre, ale poprawcie mnie jak źle widzę :D

Na obrazku zaznaczyłem dziwne krawędzie:

jhezhw.jpg

Edytowane przez ezils

Napisano
  • Autor

MariushO - dzięki :)

ezils - dzięki, rzeczywiście

 

chcę jeszcze trochę nad tym posiedzieć między innymi nie wiem czy wszystko nie jest za jasne, może przydałoby się więcej zaciemnionych miejsc.

podłubię trochę i zobaczymy

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności