Napisano 3 Luty 201411 l Elo ziomy, Bardzo pomogliście mi przy mojej poprzedniej pracy :) Znów muszę prosić o rady :) Tym razem uderzam w klimat fantasy, mam już sporo zrobione jednak jest też mnóstwo do dopracowania. Żona mówi, że zamek wygląda jak wklejony i coś jest z nim nie tak i do końca nie mam patentu jak to poprawić... Postać puki co nie ma jeszcze tekstur i ogólnie wszystko jeszcze można zmienić.. mam czas, robię to po nocach :) Dajcie znać co Wam nie leży, co mógłbym poprawić no i byłoby super jakbyście mi pomogli z tym zamkiem :) Załączam obrazki, render jest już z podstawowym postpro ( beauty+ao+ref+zdepth+spec+fotoszopowy ogień i chmurki) Technikalia: góry zrobiłem w mudboxie, zaimportowałem do maxa z normal mapą. w kanale diffusion jest mapa falloff, tylko czarny z białym bez textur chyba mój własny patent ;-) tak wyszedł śnieg. postać to jedna wielka zabawa clothem z maxa. Kostur też zrobiony w mudboxie. Klif na pierwszym planie i ostre skałki wymodelowane w maxie +displacement ( tylko na tych elementach) pis joł modele: Edytowane 3 Luty 201411 l przez Fixed
Napisano 3 Luty 201411 l a co ty tu chcesz poprawiać jak dla mnie super :) A jako architekt to się nie mam co do zamku nawet przyczepić :)
Napisano 3 Luty 201411 l Bez textur bardzo fajne:) Z texturami mam wrazenie, ze brakuje jakiegos glebszego postpro.
Napisano 3 Luty 201411 l Autor ikkiz - mógłbym powiedzieć to samo, obserwowałem Twoją pracę i dalej jestem pod wrażeniem jak poradziłeś sobie z organiką, też tak nie umiem :) skalpel3d - dzięki :) chcę jakoś lepiej wpasować ten zamek , skończyć postać tzn otexturować jeśli nie polegnę przy mapowaniu którym mogłem się zająć wcześniej... Traitor - jak zamknę textury wezmę się solidniej za postpro. puki co w szopie tylko skleiłem parę passów, nawet ich specjalnie nie maskowałem, serio, max 30 min pracy. Jeszcze chcę trochę solidniej to podmalować, trochę pooszukiwać z texturami skał itp i mam nadzieję, że wtedy scena zyska więcej głębi ;) Postaram się wrzucić na dniach updejt, pozdro
Napisano 3 Luty 201411 l Jest fajnie :) Co do zamku to zgadzam się, nie siedzi najlepiej. Wg mnie jest za ostry i ma za duży kontrast w paru miejscach. Górna część jest zdecydowanie za ostra, brakuje mi również więcej koloru z "tła". Poziom czerni zmatchowałbym z górami, widać różnicę. Może na samej górze dałbym trochę chmur, aby nieco przykryć konstrukcję, ale subtelnie - bez przesady. Może troszkę śniegu na zamku? :) Próbuj i teraz będzie już tylko lepiej. Z lewej strony kadru chyba za duży light wrap. Myślałeś o delikatnym motion blurze na cloth? Edytowane 3 Luty 201411 l przez ezils
Napisano 3 Luty 201411 l Bardzo ciekawie się zapowiada. Modele skał super, postać też fajna. Pytasz co jest nie tak z zamkiem - nieodpowiednie "zamglenie". Na screenie przedstawiłem o co kaman. Lewa część zamku nie siedzi, jeśli zakryjesz ją (górny obrazek) to widać że cała reszta ładnie się wtapia w całość. Musisz dalsze części zamku mocniej zamglić (dolny obrazek), bo teraz te, które są bliżej, bardziej są zamglone, a dalsze mniej - a powinno być odwrotnie. Dorzuciłbym jeszcze do tej sceny jakieś duże, wystające szczątki kości (np. smoka).
Napisano 3 Luty 201411 l Autor wiekie dzięki! ezils , PLS teraz wszystko stało się jasne :) pomazałem chwilę w szopie i rzeczywiście, będzie lepiej jak popracuje nad kontrastem, chmurami, śniegiem i zamgleniem :) zauważyłem też ze sporo pomoże dodanie bardzo delikatnego zarysu gór za zamkiem, po prawej stronie tam gdzie teraz świeci pustka następny up wrzucę z otexturowaną postacią i poprawionym zamkiem. co to motionblura na ubraniu to może być ciężko, znaczy trzeba byłoby to oszukać w szopie bo ubrania po zabawie z clotchem przerobilem na poly i poprawiałem ręcznie. każdy element tkaniny został "zamrożony" w innym momencie animacji. pozdro!
Napisano 3 Luty 201411 l No obrazek zapowiada się swietnie. Co może wydawac się nie tak z zamkiem, to wlasnie "aerial perspective"(pisal o tym @PLS). Patrząc na perspektywę całej pracy, to dla jej zachowania w stosunku do postaci na glownym planie, zamek powinien znajdować się bardzo daleko. Wieksze zamglenie powinno zalatwic sprawę. Osobiscie zmniejszyłbym postac, albo zwiekszyl góry i kadrowanie scenki, bo człowiek na froncie teraz jest niewyobrażalnie wielki w porównaniu do skał i kamieni.
Napisano 3 Luty 201411 l Dokładnie, aerial perspective. Dostałeś dobre "tips n' tricks" i będzie gitarka! Motion Blur zapewne będziesz musiał samemu fake'ować, ale zostaw to na koniec! To była tylko moja drobna sugestia i wydaje mi się, że jak już wszystko dopieścisz to może okazać się zbędna :) Czekam na update!
Napisano 7 Luty 201411 l Autor Hej, Wrzucam update, zerknijcie proszę każdy swoim okiem ;-) i dajcie znać co widzicie, będę wdzięczny za komentarze i uwagi. Jako, że dodałem dosyć zaawansowanego wipa teraz to nadrobię poniżej pare datali: Gość i zamek tutaj zlepek z progresu jak widać plan był inny na początku ;-) i luźne screeny: Pozdro
Napisano 7 Luty 201411 l No teraz znacznie lepiej. Zamglenie bardzo poprawiło perspektywę obrazka. Czy to już finalna wersja? Nawet jeśli nie to i tak 5 stars ode mnie.
Napisano 7 Luty 201411 l Jest lepiej :) Jednak w paru miejscach jest problem z krawędziami zamku i ja bym chyba lewą stronę jeszcze przykrył kolorem tła albo zjechał z kontrastem, nie za bardzo. Dalej ciut za ostre, ale poprawcie mnie jak źle widzę :D Na obrazku zaznaczyłem dziwne krawędzie: Edytowane 7 Luty 201411 l przez ezils
Napisano 7 Luty 201411 l Autor MariushO - dzięki :) ezils - dzięki, rzeczywiście chcę jeszcze trochę nad tym posiedzieć między innymi nie wiem czy wszystko nie jest za jasne, może przydałoby się więcej zaciemnionych miejsc. podłubię trochę i zobaczymy pozdro
Napisano 7 Luty 201411 l Autor Ok chyba skończyłem, wrzuciłem pracę do galerii tutaj : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92828 trochę poprawiłem cienie, kolory i to o czym mówił Ezils :) dzięki wszystkim i pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto