Napisano 3 Luty 201411 l Cześć. Rysuję na poważniej od zeszłego roku (bo codzienne malowanie rzęs się nie liczy), a digital ćwiczę dokładniej gdzieś tak od jego drugiej połowy. Wcześniej pracowałam w szeroko pojętym nudnym designie, ale zdecydowałam się zaryzykować, skończyć z tym i skupić się na rysowaniu. Potrzebuję drugiej, trzeciej, czwartej opinii i dobrych rad - mnie po 24 godzinach prace przestają się podobać i tracę obiektywizm. Bardzo natomiast chciałabym stale polepszać swój poziom :) Póki co wrzucam skończone prace z końca zeszłego roku i początku tego. Aktualnie staram się dzielić swój wolny czas między ćwiczenia i prace własne z naciskiem na to pierwsze - ale o tym później. Pozdrawiam ciepło, bo na dworze zimno. Seria niedźwiedzia: koncepty niedźwiadków ich miejsca kultu i wioski Seria saj faj: koncepty szefowej mafii i wersje jej żołnierzy, broni + jeden z jej klubów Studium głowy/pasożyt: Smok:
Napisano 28 Wrzesień 201410 l Autor Postanowiłam się zaktualizowac po dłuuugim czasie. :) Kilka ostatnich prac i studiów: Koncepty dla moda Fallout:Lonestar Szkice/studia:
Napisano 28 Wrzesień 201410 l kiepsko konstrukcja tej twarzy ostatniej. oczy nie trzymaja sie perspektywy, nos tak samo, ucha to ci sie chyba nie chciało, bardzo brudzisz kolory, poczytaj sobie art tutorial z maxa tam jest podstawowa wiedza i mozna uniknac glupich bledow
Napisano 7 Październik 201410 l Autor @Rozpu - dzieki, zwrócę uwage w przyszłości. Tym razem mini-update:
Napisano 19 Październik 201410 l ja się nie znam ale zauważam tu taką zależność: im więcej koloru, kontrastu i nasycenia, tym lepsze obrazki ;d przynajmniej dla mnie pozdrrr r r r
Napisano 19 Październik 201410 l Autor ja się nie znam ale zauważam tu taką zależność: im więcej koloru, kontrastu i nasycenia, tym lepsze obrazki ;d przynajmniej dla mnie Myślę, że na pewno masz rację - zazwyczaj w trakcie pracy kilkakrotnie naprawiam kontrast, w pierwszych momentach moje prace przypominają chyba trochę wyblakłe papirusy :D No, ale ucze się i mam nadzieję powoli zmniejszac ten problem. :D Kolejne imydże - szkice i design do postaci w czyde:
Napisano 2 Listopad 201410 l Autor DraxMustHurt - Dzięki! Bez renderu, tekstury + malowanie. Tym razem cos w zupełnie innym stylu, czyli część projektu, przy którym w wolnym czasie współpracuję: projekt postaci + ilustracja do battlegroundu.
Napisano 2 Listopad 201410 l Dlaczemu takie buty u Artemii? spory level up względem wcześniejszych wrzut
Napisano 2 Listopad 201410 l Autor Dlaczemu takie buty u Artemii? spory level up względem wcześniejszych wrzut A dlaczego by nie? ;) A zupełnie serio: dziewczyna jest typem chłopczycy, a świat, w którym się znajduje jest światem fantasy, ale nie miediewalnym, tylko bardziej rozwiniętym technologicznie (coś jak w trylogii Mistborn B. Sandersona). Także projektując jej strój oprócz innych nawiązań, w głowie pojawiło mi się cos w tym stylu: http://1.bp.blogspot.com/-WS7ZpOwRGQU/UALSProir5I/AAAAAAACAUc/xZp640p9lbY/s1600/Boy%2Bwith%2Bpopsicle%2Band%2Btoy%2Bsailboat%252C%2B1920.jpg Tak poza tym - dzięki za dobre słowo. Mam nadzieję, że nie zatrzymam się w rozwoju :D
Napisano 2 Listopad 201410 l Nie no spoko, to poprostu pierwsza rzecz która rzuciła mi sie w oczy. Koszula i spodnie jak z "Chłopów" ok, płaszczyk jakby czarodziejki ok, a botki poszyte jak ccc
Napisano 3 Listopad 201410 l Autor Rice - zobaczymy jak się zgra z resztą postaci (jak będe miała czas je zrobić...) Postanowiłam więcej spamować, więc listopad został miesiącem studiów landscapów. Pierwszy śniadaniowy, ok 2h: I wróciłam do szybkich szkiców anatomicznych w wolnych chwilach. Najwyzsza pora, bo zaczełam powoli zapominac, jak to sie robi.
Napisano 4 Listopad 201410 l Landscape fajny i, choć wiem że zazwyczaj nikt tego nie lubi, to miło by było zobaczyć zdjęcie, które studiowałaś (o ile to było malowane ze zdjęcia) - wtedy można by było na pewno dużo więcej stwierdzić. ;) Super Ci wyszło to studium z poprzedniej strony: http://i.imgur.com/8uGE47L.jpg Fajne światło i cienie, tekstury, kolory, chmury (!), fajna perspektywa (malowane może z google 'street view'?), choć przydałoby się trochę perspektywy powietrznej na horyzoncie, ale poza tym naprawdę dobre. Ta praca też jak dla mnie ok, choć z twarzą fajnie by było się jeszcze pobawić - wiem, że był to zabieg celowy, ale jest jednak za mało widoczna, rozjaśnienie tła za głową by pomogło: http://i.imgur.com/oT5xAlk.jpg Ćwiczenia z pozami mają dynamiczną zgrabną kreskę, co tu dużo mówić, oby tak dalej!
Napisano 4 Listopad 201410 l Autor groch - dzięki za wszystkie uwagi i miłe słowa! niestety ten landscape z poprzedniej troche za długo dłubałam. Ale jest z google street view, tak jak mówiłeś :) Głębia w obrazie (albo jej brak) to mój spory problem, dlatego, między innymi rozpoczełam serie śniadaniowych enviro. Mam nadzieję, że codzienna praktyka trochę pomoże z tym problemem :) Zapominam wrzucać linków do oryginałów, sory - ale juz sie poprawiam. Wczorajszy mozna znaleźć tu: http://imgur.com/Zb3VhCu Ten z poprzedniej strony tu: http://imgur.com/86d4fU5 Dzisiejszy śniadaniowy landscape - niezbyt udany, ale moze jutro będzie lepiej :) (oryginalne zdjęcie: http://imgur.com/4PlAb7Q ) Plus szybkie thumbsy w przerwie: Dzisiaj szkiców postaci nie ma, bo strasznie słabe :P
Napisano 4 Listopad 201410 l Musisz zwracać większa uwagę na waolor, Sorry za jakość mojego malarstwa, ale o co mi chodzi: w twojej wersji wszędzie dodawałaś czarny, szczególnie drzewo z lewej, albo góry. najlepszym sposobem na sprawdzanie czy twoje studium jest zgodne z oryginałem jest dodanie maski jak na obrazku i ustawienie na warstwie kolor (róznica jest zauważalna ale mała) Edytowane 5 Listopad 201410 l przez takashmen
Napisano 5 Listopad 201410 l Autor takashmen - Dzieki! Zdaje sobie sprawę, że jestem slepa w kwestiach waloru,niestety nawet wykorzystujac Twoja metodę (a robię to zawsze). Ostatnio staram sie zwracać na to szczególna uwagę, ale jak widać - cały czas sie gubię. Wczesniej moje prace były zawsze bardzo blade, teraz faktycznie musze uważać na czern. Mam nadzieję otworzyc sobie pomału oczy tymi codziennymi ćwiczeniami. :) Śniadaniowy landscape nr 3 - wybrałam sobie nienajprostsze zdjęcie, więc zajął troche więcej czasu, ale malowało mi sie bardzo przyjemnie. :) + szkic w między czasie - chciałabym miec chwile wolna i cos z tym zrobić... Dziekuję, dobranoc.
Napisano 5 Listopad 201410 l Hej! Bardzo mi się podobają Twoje postacie. Masz w nich bardzo dobre wyczucie bryły. Prawdę mówiąc przy jednej myślałem, że to model 3D pomalowany dopóki nie przeczytałem kolejnych komentarzy :).
Napisano 7 Listopad 201410 l dopicuj jeszcze krawędzie tej pracki, bo sie strasznie wycinaja. fajnie wyglada kształt złapany lasso toolem, ale nie mozna go tak zosatwic bez niczego, bo bedzie wygladac nienaturalnie http://www.itsartmag.com/features/itsart/wp-content/uploads/2014/03/Piotr%C2%A0Jab%C5%82o%C5%84ski-34.jpg zoba se jak nicponim zalatwia takie rzeczy. caly czas mnie zastanawia wlasciwie jak on to robi i sam tak nie umiem, ale wiem, ze to w dobrym kierunku idzie ;dd kolory bardzo fajne, walor na gorze moglby byc slabszy bo sie zlewa z droga
Napisano 7 Listopad 201410 l Autor Rozpu - Dzięki bardzo! Oczywiscie masz racje. A przy okazji przypomniałeś mi o tych świetnych pracach. Ja również nie mam zielonego pojęcia, jak Nicponim uzyskuje takie efekty, ale mam nadzieję, że za 5 tysiecy godzin pracy może zacznę się czegos dowiadywac :D Apdejt z dnia piątego serii. Chyba jednak nie ma sensu wrzucać oryginalnych zdjęć, po po dwóch ostatnich pracach stweirdziłam, że za bardzo kurczowo sie ich trzymam. Więc luzuję, i oprócz pilnego obserwowania waloru (co ma póki co różne skutki :D) staram się bardziej uważać na kształty i kolory, żeby popchnąć to co jest na refce o krok dalej. Praca jest chyba najszybsza ze wszystkich, zajęła mniej niż 2h - powoli idzie mi to coraz płynniej. Jutro, jak nie będę zasypiać na siedząco, postaram się wrzucić jeszcze inne prace z tego tygodnia. :)
Napisano 10 Listopad 201410 l Autor Nie dałam rady postowac przez weekend, ale naszczeście utrzymałam codzienne cwiczenia :) Dzień 6 i 7 z wyobraźni, z dniem 8 wracam do studiów. I jeszcze wizualizacja pomysłu miasta dla grupy Fallout:Lonestar
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto