Napisano 1 Marzec 201411 l Witam otóż mam pewien duży problem... Gdy zaczynam coś modelować wychodzi mi jakiś troll, a nie człowiek ;/ Czy jest jakaś technika lub wzory to sculptingu? Przykład: http://i.snag.gy/ND8E2.jpg Widząc filmy innych to oni robią raz dwa i już mają nos, a ja z jedną rzeczą muszę się męczyć pół godziny ;/
Napisano 1 Marzec 201411 l Cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz. A jak Ci sie znudzi to znowu cwicz. Recepta na Twoje meczarnie. ;)
Napisano 1 Marzec 201411 l Autor I takie proste ćwiczenia bez niczyjej pomocy mi pomogą ?Wydaje mi się, że po ćwiczeniu i ćwiczeniu i ćwiczeniu będę umiał tylko zrobić lepszego mutanta. Hmm... może powinienem kupić tableta graficznego?
Napisano 2 Marzec 201411 l @SE3A czy ja wiem czy źle. Nauka złożonych rzeczy wymaga czasu, popełniania błędów, wyciągania wniosków i ciężkiej pracy przy dużej cierpliwość. Odstaw jakiekolwiek base meshe, zaczynaj od kulki pracując na podstawowych narzędziach starając się zachować dobrą formę, ale bez zbędnego detalu. Warto też obserwować jak pracują inni, by odnaleźć swój własny sposób.
Napisano 3 Marzec 201411 l "Nauczenie" się rzeźbienia ludzi to tysiące godzin pracy z referencjami. Cierpliwości. No i tablet to jest konieczność intuos nie-pro o powierzchni a5 na początek będzie idealny.
Napisano 3 Marzec 201411 l Od samego patrzenia na zdjęcia się nie nauczy. A w każdym razie nauka potrwa 5 razy dłużej. Anatomia, ecorche, podpatrywanie rzeźb innych, szukanie zasad, szukanie powierzchni i kątów. Zdjęcia są płaskie i oszukują. http://www.anatomy4sculptors.com/?menu=9&sub=22#body
Napisano 5 Marzec 201411 l otwarłeś mi oczy diabelt. wszystko robiłem źle! teraz widzę, że moje rendery są płaskie jak zdjęcia. zjedz snikersa.
Napisano 5 Marzec 201411 l o kramon!, kramon wie jak robić głowy (też teoretycznie), pisał na blenderowni. jak to było ... ściągasz zbrusha, topologii pod animację się uczysz jeden dzień ... co tam dalej było ? :) tam dalej było a w sumie w pełni było że. Jeżeli masz osobę która rysowała strasznie dużo wcześniej to. Dajesz jej zbrusha. tłumaczysz interface i pokazujesz co czym ma robić i dynamesha. i GO i ta osoba ci wyrzeźbi wampira głowę i co tam chcesz... (dobry rysownik zna anatomie) I będzie ten model na dobrym poziomie. Daj 3dsmaxa osobię i niech po 2-3H tłumaczenia wymodeluje ci jakiś Hardsurface.... Nie da rady. Natomiast realistyczna twarz to praktyka i praktyka i lata rzeźbienia.
Napisano 5 Marzec 201411 l Jeżeli masz osobę która rysowała strasznie dużo wcześniej to. Dajesz jej zbrusha. tłumaczysz interface i pokazujesz co czym ma robić i dynamesha. i GO i ta osoba ci wyrzeźbi wampira głowę i co tam chcesz... (dobry rysownik zna anatomie) I będzie ten model na dobrym poziomie. Sprawdzałeś? Jeżeli masz osobę która rysowała strasznie dużo wcześniej to. Dajesz jej zbrusha. tłumaczysz interface i pokazujesz co czym ma robić i dynamesha. i GO i ta osoba ci wyrzeźbi wampira głowę i co tam chcesz... (dobry rysownik zna anatomie) I będzie ten model na dobrym poziomie. Concept artist skulptuje po paru dniach http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?183063-Learning-ZBRUSH-A-sketchbook
Napisano 5 Marzec 201411 l Sprawdzałeś? ta :P Deadliny mają moc twórczą Edytowane 5 Marzec 201411 l przez Azbesty
Napisano 5 Marzec 201411 l No to teraz panowie moglibyście pokazać swoje sculpty realistycznych głów, żeby nie było że wykładacie jak zakonnice w temacie ars amandi. a kto mówi o realistycznych głowach? po za tym masz link do topicu, jakiej jakości prace są po paru H w zbrushu jeśli ktoś wcześniej rysował. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?183063-Learning-ZBRUSH-A-sketchbook + napisałem w poście Natomiast realistyczna twarz to praktyka i praktyka i lata rzeźbienia. Edytowane 5 Marzec 201411 l przez Azbesty
Napisano 5 Marzec 201411 l Czytasz tylko 1 post... a potem wyłączasz myślenie xD? i czytasz reszte postów? Odwołałeś się do moich słów z zupełnie innego tematu ;] więc na ich temat gadaliśmy. + 1 post nie był mój :>
Napisano 5 Marzec 201411 l Powiem ci tak parę ludzi którzy wcześniej robili concepty. po 2H szkoleniu i obejrzeniu paru tutków. i Nigdy nie mieli styczności z 3D Wyklepali takie modele jak w tym topicu: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?183063-Learning-ZBRUSH-A-sketchbook Natomiast jeden jest też parę osób które się uczy sub d modelowania. I daleko im do takich modeli a uczą się już masę czasu. nie wiem czego ty nie rozumiesz.
Napisano 5 Marzec 201411 l Diabelt zrobił postaci i głowy komercyjnie od paru lat. Co nie ma związku z faktem że to co napisałem to prawda. Zdjęcia to nie wszystko. Rzeźba istnieje od tysięcy lat i zasady się nie zmieniają. Anatomia i face planes. Mozna robić z samych fotek i się nauczyć, ale jak już pisałem - 5 razy dłużej i trudniej. Uważasz że anatomia jest nie potrzebna? Czy się spierasz dla samej zasady? Spytaj kogoś komu wierzysz:D. http://www.wetcanvas.com/Community/images/28-Nov-2007/18153-John_Asaro_head_bw.JPG Jak znasz zasady jest duuużo łatwiej i szybciej. Edit. Takie same zasady masz zresztą w rysunku. Możesz kopiować fotkę 1:1 przez 1000H a możesz poznać zasady i anatomie i tylko momentami wspierać sie referencjami. Edytowane 5 Marzec 201411 l przez diabelt
Napisano 13 Marzec 201411 l Kramon zombie Azbesty zdołał złamać system wysyłając pustego posta i zagiął w ten sposób czasoprzestrzeń bo w jego poście nie ma ani jednego byka! Mimo tego jeden użytkownik ma podobne zdanie i jeden ma inne zdanie na ten temat (opisany pustym postem) Posprzątałem swoją część tego Latającego Cyrku Monty Pythona
Napisano 13 Marzec 201411 l Nauczę cię tajnej techniki rozszyfrowywania tajnych postów kramona. Klikasz "Odp. cytując" i tam ukazuje ci się link do obrazka który nie wyświetla się przez blokowanie embedowania. A w środku:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto