Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Do teczki będę wrzucał wipy z modelowania high-poly i low-poly oraz ich texturowania. Jestem w trakcie modelowania high-poly pistoletu maszynowego mac-11 i o to efekty:

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

Edytowane przez Redforest
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

image.png

 

image.png

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Test spawów. Możliwe, że je zmienię, albo całkiem usunę.

image.jpg

 

Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki.

Napisano (edytowane)
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Facet pokazuje efekty kilkugodzinnej pracy, a Ty masz tylko tyle do powiedzenia? Szacun...

Edytowane przez DuzeZ
Napisano
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu.

 

Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST.

Napisano

Podstawowe materiały dodane. Wydaje mi się, że powinien trochę bardziej się błyszczeć, bo teraz przypomina plastik. Chcę też zmienić teksturę na pasku i dodać szwy z polygonów. Model ma łącznie 33.5k vertexów. Spawy zostaną takie jak na renderach, z wyjątkiem najmniejszego, którego trochę spłaszczyłem.

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Napisano

Zacząłem inny projekt, sztylet z własnego conceptu. 2.1k triss. Screeny z unreal engine 4. Nadal świecą wnęki, więc to do poprawy. Jedna smooth grupa. Textury 2048x1024. Generalnie sztylet ma brązowy odcień, to cubemapa zmienia mu kolor.

J

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Napisano

Miałem okazję pracować w klimatach prehistorycznych i chciałem zrobić coś swojego. Taki zwierz mi wyszedł. Inspiracja dinki z ice age 3.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

I turntable na yt:

Napisano

Parę renderów ode mnie.

 

Gerber Mark II. Ten nóż był w scenie z filmu Aliens. Na początku filmu sztuczniak pokazuje sztuczkę dla jednego z marines.

 

gerber1.jpg

gerber2.jpg

 

Benchmade bushcrafter 162

 

benchmade2.jpg

benchmade3.jpg

 

BMW, które robiłem poprzednio.

 

bmw1.jpg

 

I pare wireframe.

 

wire1_1.jpg

 

wire1_2.jpg

 

wire1_3.jpg

 

wire1_4.jpg

 

wire1_5.jpg

Napisano

Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności