Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Do teczki będę wrzucał wipy z modelowania high-poly i low-poly oraz ich texturowania. Jestem w trakcie modelowania high-poly pistoletu maszynowego mac-11 i o to efekty:

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

Edytowane przez Redforest

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

image.png

 

image.png

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Test spawów. Możliwe, że je zmienię, albo całkiem usunę.

image.jpg

 

Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki.

Napisano
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Facet pokazuje efekty kilkugodzinnej pracy, a Ty masz tylko tyle do powiedzenia? Szacun...

Edytowane przez DuzeZ

Napisano
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu.

 

Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST.

Napisano
  • Autor

Podstawowe materiały dodane. Wydaje mi się, że powinien trochę bardziej się błyszczeć, bo teraz przypomina plastik. Chcę też zmienić teksturę na pasku i dodać szwy z polygonów. Model ma łącznie 33.5k vertexów. Spawy zostaną takie jak na renderach, z wyjątkiem najmniejszego, którego trochę spłaszczyłem.

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Napisano
  • Autor

Zacząłem inny projekt, sztylet z własnego conceptu. 2.1k triss. Screeny z unreal engine 4. Nadal świecą wnęki, więc to do poprawy. Jedna smooth grupa. Textury 2048x1024. Generalnie sztylet ma brązowy odcień, to cubemapa zmienia mu kolor.

J

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Napisano
  • Autor

Miałem okazję pracować w klimatach prehistorycznych i chciałem zrobić coś swojego. Taki zwierz mi wyszedł. Inspiracja dinki z ice age 3.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

I turntable na yt:

Napisano
  • Autor

@Sebazx6r @Ania @macieksz

 

dzięki !

 

@dexter47

 

Może kiedyś, jak podniosę umiejętności ;]

Napisano
  • Autor

Chciałem sobie przypomnieć modelowanie auta, tak więc zabrałem się za BMW z serii 4 2014 w wersji sport. Po skończeniu przednich świateł miałem już dość zgadywania co jak wygląda i zabrałem się za render. Dodaję też dwa próbne rendery karoserii i szyb.

 

 

end.jpg

 

Link bezpośredni: http://postimg.org/image/c7cy2uyrx/full/

 

image.png

 

image.png

Napisano
  • Autor

Parę renderów ode mnie.

 

Gerber Mark II. Ten nóż był w scenie z filmu Aliens. Na początku filmu sztuczniak pokazuje sztuczkę dla jednego z marines.

 

gerber1.jpg

gerber2.jpg

 

Benchmade bushcrafter 162

 

benchmade2.jpg

benchmade3.jpg

 

BMW, które robiłem poprzednio.

 

bmw1.jpg

 

I pare wireframe.

 

wire1_1.jpg

 

wire1_2.jpg

 

wire1_3.jpg

 

wire1_4.jpg

 

wire1_5.jpg

Napisano
  • Autor

W wolnym czasie takiego potwora zrobiłem:

Render4k_1.jpg

 

Render4k_2.jpg

 

Render4k_3.jpg

 

Render4k_4.jpg

 

I krótka animacja z turntable:

 

Napisano
  • Autor

Re-render modelu z pierwszego postu. Rendery w blenderze z użyciem cycles. 600 sampli. Światło to HDRI + 2 point light(niebieskie i żółte). Render ok. 2min na gtx960 + male postpro(dodane tło + zmiana kolorystyki).

 

Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/P5VYy

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

 

image.jpg

Napisano

Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.