Redforest Napisano 6 Marzec 2014 Share Napisano 6 Marzec 2014 (edytowane) Witam Do teczki będę wrzucał wipy z modelowania high-poly i low-poly oraz ich texturowania. Jestem w trakcie modelowania high-poly pistoletu maszynowego mac-11 i o to efekty: Edytowane 18 Wrzesień 2018 przez Redforest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 7 Marzec 2014 Autor Share Napisano 7 Marzec 2014 Parę poprawek i parę rzeczy dodanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 8 Marzec 2014 Autor Share Napisano 8 Marzec 2014 Test spawów. Możliwe, że je zmienię, albo całkiem usunę. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DuzeZ Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 (edytowane) Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem... Facet pokazuje efekty kilkugodzinnej pracy, a Ty masz tylko tyle do powiedzenia? Szacun... Edytowane 9 Marzec 2014 przez DuzeZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 9 Marzec 2014 Share Napisano 9 Marzec 2014 Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem... Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu. Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 10 Marzec 2014 Autor Share Napisano 10 Marzec 2014 Podstawowe materiały dodane. Wydaje mi się, że powinien trochę bardziej się błyszczeć, bo teraz przypomina plastik. Chcę też zmienić teksturę na pasku i dodać szwy z polygonów. Model ma łącznie 33.5k vertexów. Spawy zostaną takie jak na renderach, z wyjątkiem najmniejszego, którego trochę spłaszczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 12 Maj 2014 Autor Share Napisano 12 Maj 2014 Zacząłem inny projekt, sztylet z własnego conceptu. 2.1k triss. Screeny z unreal engine 4. Nadal świecą wnęki, więc to do poprawy. Jedna smooth grupa. Textury 2048x1024. Generalnie sztylet ma brązowy odcień, to cubemapa zmienia mu kolor. J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 16 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2014 Miałem okazję pracować w klimatach prehistorycznych i chciałem zrobić coś swojego. Taki zwierz mi wyszedł. Inspiracja dinki z ice age 3. I turntable na yt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 16 Lipiec 2014 Share Napisano 16 Lipiec 2014 Fajnie :)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 16 Lipiec 2014 Share Napisano 16 Lipiec 2014 Słodki :) ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macieksz Napisano 16 Lipiec 2014 Share Napisano 16 Lipiec 2014 śmieszny ten smok :) fajny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 17 Lipiec 2014 Share Napisano 17 Lipiec 2014 swietny a kiedy zrobisz mamusie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 17 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2014 @Sebazx6r @Ania @macieksz dzięki ! @dexter47 Może kiedyś, jak podniosę umiejętności ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 12 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2014 Chciałem sobie przypomnieć modelowanie auta, tak więc zabrałem się za BMW z serii 4 2014 w wersji sport. Po skończeniu przednich świateł miałem już dość zgadywania co jak wygląda i zabrałem się za render. Dodaję też dwa próbne rendery karoserii i szyb. Link bezpośredni: http://postimg.org/image/c7cy2uyrx/full/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 Fajnie idzie tniesz dalej :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 28 Listopad 2014 Autor Share Napisano 28 Listopad 2014 Parę renderów ode mnie. Gerber Mark II. Ten nóż był w scenie z filmu Aliens. Na początku filmu sztuczniak pokazuje sztuczkę dla jednego z marines. Benchmade bushcrafter 162 BMW, które robiłem poprzednio. I pare wireframe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 10 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2015 W wolnym czasie takiego potwora zrobiłem: I krótka animacja z turntable: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 20 Marzec 2017 Autor Share Napisano 20 Marzec 2017 Re-render modelu z pierwszego postu. Rendery w blenderze z użyciem cycles. 600 sampli. Światło to HDRI + 2 point light(niebieskie i żółte). Render ok. 2min na gtx960 + male postpro(dodane tło + zmiana kolorystyki). Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/P5VYy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redforest Napisano 18 Wrzesień 2018 Autor Share Napisano 18 Wrzesień 2018 Udostępniłem model nakrętki na wentyl dętki za darmo do wydrukowania na drukarce 3d. Tu linki: Thingiverse: http://bit.ly/2pgiAqz CGTrader: http://bit.ly/2pghRWn Turbosquid: http://bit.ly/2MFVuD3 Cubebrush: http://cbr.sh/qchzfo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stahlhelm Napisano 15 Październik 2018 Share Napisano 15 Październik 2018 Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się