Napisano 6 Marzec 201411 l Witam Do teczki będę wrzucał wipy z modelowania high-poly i low-poly oraz ich texturowania. Jestem w trakcie modelowania high-poly pistoletu maszynowego mac-11 i o to efekty: Edytowane 18 Wrzesień 20186 l przez Redforest
Napisano 8 Marzec 201411 l Autor Test spawów. Możliwe, że je zmienię, albo całkiem usunę. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki.
Napisano 8 Marzec 201411 l Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem... Facet pokazuje efekty kilkugodzinnej pracy, a Ty masz tylko tyle do powiedzenia? Szacun... Edytowane 9 Marzec 201411 l przez DuzeZ
Napisano 9 Marzec 201411 l Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem... Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu. Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST.
Napisano 10 Marzec 201411 l Autor Podstawowe materiały dodane. Wydaje mi się, że powinien trochę bardziej się błyszczeć, bo teraz przypomina plastik. Chcę też zmienić teksturę na pasku i dodać szwy z polygonów. Model ma łącznie 33.5k vertexów. Spawy zostaną takie jak na renderach, z wyjątkiem najmniejszego, którego trochę spłaszczyłem.
Napisano 12 Maj 201410 l Autor Zacząłem inny projekt, sztylet z własnego conceptu. 2.1k triss. Screeny z unreal engine 4. Nadal świecą wnęki, więc to do poprawy. Jedna smooth grupa. Textury 2048x1024. Generalnie sztylet ma brązowy odcień, to cubemapa zmienia mu kolor. J
Napisano 16 Lipiec 201410 l Autor Miałem okazję pracować w klimatach prehistorycznych i chciałem zrobić coś swojego. Taki zwierz mi wyszedł. Inspiracja dinki z ice age 3. I turntable na yt:
Napisano 17 Lipiec 201410 l Autor @Sebazx6r @Ania @macieksz dzięki ! @dexter47 Może kiedyś, jak podniosę umiejętności ;]
Napisano 12 Sierpień 201410 l Autor Chciałem sobie przypomnieć modelowanie auta, tak więc zabrałem się za BMW z serii 4 2014 w wersji sport. Po skończeniu przednich świateł miałem już dość zgadywania co jak wygląda i zabrałem się za render. Dodaję też dwa próbne rendery karoserii i szyb. Link bezpośredni: http://postimg.org/image/c7cy2uyrx/full/
Napisano 28 Listopad 201410 l Autor Parę renderów ode mnie. Gerber Mark II. Ten nóż był w scenie z filmu Aliens. Na początku filmu sztuczniak pokazuje sztuczkę dla jednego z marines. Benchmade bushcrafter 162 BMW, które robiłem poprzednio. I pare wireframe.
Napisano 10 Sierpień 20159 l Autor W wolnym czasie takiego potwora zrobiłem: I krótka animacja z turntable:
Napisano 20 Marzec 20177 l Autor Re-render modelu z pierwszego postu. Rendery w blenderze z użyciem cycles. 600 sampli. Światło to HDRI + 2 point light(niebieskie i żółte). Render ok. 2min na gtx960 + male postpro(dodane tło + zmiana kolorystyki). Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/P5VYy
Napisano 18 Wrzesień 20186 l Autor Udostępniłem model nakrętki na wentyl dętki za darmo do wydrukowania na drukarce 3d. Tu linki: Thingiverse: http://bit.ly/2pgiAqz CGTrader: http://bit.ly/2pghRWn Turbosquid: http://bit.ly/2MFVuD3 Cubebrush: http://cbr.sh/qchzfo
Napisano 15 Październik 20186 l Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto