Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Do teczki będę wrzucał wipy z modelowania high-poly i low-poly oraz ich texturowania. Jestem w trakcie modelowania high-poly pistoletu maszynowego mac-11 i o to efekty:

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

Edytowane przez Redforest

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

image.png

 

image.png

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Test spawów. Możliwe, że je zmienię, albo całkiem usunę.

image.jpg

 

Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki.

Napisano
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Facet pokazuje efekty kilkugodzinnej pracy, a Ty masz tylko tyle do powiedzenia? Szacun...

Edytowane przez DuzeZ

Napisano
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu.

 

Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST.

Napisano
  • Autor

Podstawowe materiały dodane. Wydaje mi się, że powinien trochę bardziej się błyszczeć, bo teraz przypomina plastik. Chcę też zmienić teksturę na pasku i dodać szwy z polygonów. Model ma łącznie 33.5k vertexów. Spawy zostaną takie jak na renderach, z wyjątkiem najmniejszego, którego trochę spłaszczyłem.

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Napisano
  • Autor

Zacząłem inny projekt, sztylet z własnego conceptu. 2.1k triss. Screeny z unreal engine 4. Nadal świecą wnęki, więc to do poprawy. Jedna smooth grupa. Textury 2048x1024. Generalnie sztylet ma brązowy odcień, to cubemapa zmienia mu kolor.

J

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Napisano
  • Autor

Miałem okazję pracować w klimatach prehistorycznych i chciałem zrobić coś swojego. Taki zwierz mi wyszedł. Inspiracja dinki z ice age 3.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

I turntable na yt:

Napisano
  • Autor

@Sebazx6r @Ania @macieksz

 

dzięki !

 

@dexter47

 

Może kiedyś, jak podniosę umiejętności ;]

Napisano
  • Autor

Chciałem sobie przypomnieć modelowanie auta, tak więc zabrałem się za BMW z serii 4 2014 w wersji sport. Po skończeniu przednich świateł miałem już dość zgadywania co jak wygląda i zabrałem się za render. Dodaję też dwa próbne rendery karoserii i szyb.

 

 

end.jpg

 

Link bezpośredni: http://postimg.org/image/c7cy2uyrx/full/

 

image.png

 

image.png

Napisano
  • Autor

Parę renderów ode mnie.

 

Gerber Mark II. Ten nóż był w scenie z filmu Aliens. Na początku filmu sztuczniak pokazuje sztuczkę dla jednego z marines.

 

gerber1.jpg

gerber2.jpg

 

Benchmade bushcrafter 162

 

benchmade2.jpg

benchmade3.jpg

 

BMW, które robiłem poprzednio.

 

bmw1.jpg

 

I pare wireframe.

 

wire1_1.jpg

 

wire1_2.jpg

 

wire1_3.jpg

 

wire1_4.jpg

 

wire1_5.jpg

Napisano
  • Autor

W wolnym czasie takiego potwora zrobiłem:

Render4k_1.jpg

 

Render4k_2.jpg

 

Render4k_3.jpg

 

Render4k_4.jpg

 

I krótka animacja z turntable:

 

Napisano
  • Autor

Re-render modelu z pierwszego postu. Rendery w blenderze z użyciem cycles. 600 sampli. Światło to HDRI + 2 point light(niebieskie i żółte). Render ok. 2min na gtx960 + male postpro(dodane tło + zmiana kolorystyki).

 

Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/P5VYy

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

 

image.jpg

Napisano

Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki. Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności