uncle Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 kiedys dawno temu probowalem zrobic sobie ta wlasnie postac, ci co grali w fallouty wiedza o czym mowie;) ale ze wtedy nie umialem nic wymodelowac to zostawilem to.. teraz w sumie tez niebardzo umiem to wymodelowac ale sproboje pociagnac to do konca, narazie jako tako uformowalem lep, wiem weim, symetryczny, ale dopiero potem bede sie bawil w szczegoly asymetrii , tera sie zaczynam brac za korpus i raczki, tu bede musial zaznaczyc przerosniete miesnie, musze poszukac jakies foty arnolda jak sie prezy do kamery moze.. zreszta duzo bedzie przykryte roznymi paskami klamrami i lancuchami, koncept jest taki ze robie tylko model , nie bede tego texturowal, nie chce mi sie mapowac, wiec wszystko bede meczyl na siatce, ok nie przynudzam, ps. ubota otexturuje moze przez weekend:)
uncle Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 aha, helm niemiecki dla zabawy ;) tak jakos pasuje do tej mordy..
WToreK Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Wszystko fajnie... tylko gdzie ten falloutowy mutant?
w0w Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Fajna mordka. Jak chcesz przerosnietego miesniaka to poszukaj fotek ronnie colemana.
Knysha Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Heh no wlasnie. Cos mi on nie zabardzo przypomina mutanta z Fallout'a. Dorob wiecej szczegolow, to wtedy moze cos bedzie przypominac te piekne istoty ;).
uncle Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 zaczalem niedawno heheh zapomnialem dodac ze to jest moja interpretacja s.mutanta z fallouta wiec bedzie sie roznil troche.. moze bardziej moze mniej.. sam nie wiem, lubie eksperymentowac jak modeluje
marc_in Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 lubie fallouta dlatego koncepcja extra tylko ciekawe jakie bedzie wykonanie :) czekam
blood_brother Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Ja bym usunal lub jakos inaczej poprowadzil to sciegna (?) przed zebami. A tak po za tym to ciekawie sie zapowiada:)
Gość User190 Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Jak narazie stary mutant prześciga twojego o dobry łeb - zobaczymy, co wyniknie z postępów w modelowaniu :) Powodzenia - mam nadzieję, że, jak zwykle, nie zawiedzioesz moich oczekiwan :)
uncle Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 powiem tak, na koncpetach mutant ywlgoda wyjeb.. fanie;) ale .. tu sie zaczyna problem, to jes prawie niemozliwe stworzenie go w 3 wymiarach, musze robic duzo uproszczen, z czasem dopiero bede dodawal szczegolow zaleznie jak mi sie siatka rozlozy, narazie twarz taka zostanie, te scigna czy co to tam jest bedzie gruntowo poprawiane ale dopiero jak opzbede sie symetrii czyli jak skoncze rece i nogi:) ja nie wiem co z tego wyjdzie, robie jak uwazam ze powinno byc
Gość User190 Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Wrzuć trochę konceptów - niechaj nacieszę moje oczy, bo dawno nie widziałem Fallouta... mniam.. :)
Gacu666 Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Uncle, zrobiłeś coś, co teraz będzie moim ulubionym WIPem :D a co to juz wiesz :D. SUPER MUTANTS RULEEE!! Ach Fallouty, juz sie nie moge doczekac az Bethesda software wyda Fallout 3, chlip chlip... Aha mam nadzieje tylko, ze robisz S.Mutanta z 1 i 2, bo te z Tactics wyglądały jak łyse cioty na sterydach :(, na dodatek w różowych zbrojach, sheesh... Pozdro
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Wiem ze to jest mutant ale... rozumiem ze narazie glowe zrobiles bo cialo jest mowiac dosc delikatnie przegiete ;) kanciaste cos obok bicka rozciaga sie az do nadgarstka do tego, cialo wyglada na calkowicie nie proporcjonalne , nie przypominam sobie tego mutanta z fallouta, moze dlatego ze nie jestem jego fanatykiem (pozdrowka Orion ;) ). Wedlug mnie powinien miec wiekszego garbaa skoro jest tak przypakowany przyja albo inaczej "bezszyjnosc" nie przjedzie, cycki proste jak deska , przjscie w ramiona dziwne. Rozumiem ze to dopiero zarys ale od Ciebie wymaga sie wiecej ;p Przylaczam sie do prosby o wrzucenie jakich kolwiek referek zebysmy widzieli mniej wiecej co robisz, jezeli liczysz na dobra krytyke i na nie wytykanie czegos co powinno byc lub co jest twoim z gory zalozonym zamiarem. @Gacu666 - Z tego co slyszalem to podobno powstanie fallouta 3 jest zagrozone wiec nie potrzebnie juz Ci sie lezka greci w oku
uncle Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Napisano 11 Wrzesień 2004 przy pracy z organikami wychodze z zalozenai ze wszystko podczas tworzenia caly czas modyfikuje, to nie jest solid ze zrobie przod i konic kropka, nic w nim nie zmienie, w organiku trzeba wszystko do pasowac, a nie powime zeby to byl prosty model.. reka kwadratowa wiem.. przeciez slepy nie jesetm, narazie zajmuje sie okolicami szyii a raczki zrobilem dla ogolnego rozeznania proporcji, to jest jedyny koncept jaki mam, wiec w sumie niewiele, nie korzystam z tych renderow mutantow do f:tactics bo sa poprostu tragiczne,
WToreK Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Hmm, widzac koncept (?) to przyszedl mi na mysl raczej Warcraft a nie fallout ukochany :]] Dorzuc tam zamiast tych lancuchow jakies kable miedziane, rury, cos z technologia zwiazenego, przeciez to ma byc mutant z epoki postnuklearnej a nie sredniowieczny z polodowcowej. No chyba ze sie myle, ale wtedy tytul watku jest nieadekwatny do pracy :] Calkiem tak poza tym to model bedzie pewnie ladny, tylko jeszcze chce sie dowiedziec jak on otworzylby "ryjek" skoro ma skore ze szczeki zlana w calosc z policzkami. Bleeeh, no to by bylo na tyle tekstu :) (jestem fanem fallouta wiec sie mozliwe ze jestem czepliwy :P )
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 nie musisz sie unosci wujku przeciez wiesz ze ja wiem o co Ci chodzilo ;p ale od Ciebie jak juz wspomnialem wymaga sie wiecej ;) Koncept kozacki i powiem tylko 1 bedziesz mial duzeee problemy z proporcjami
uncle Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Napisano 11 Wrzesień 2004 hehe , wiesz skora jest w maire elastyzcna za zalozenia wiec z otwieraniem ryja nie powinnien miec duzych problemow ;) zreszta on ma brzydko wyglodac a nie gadac, nie bedzie spiewal, mzoe zrobie z nim kilka klatek animki :) czemu sie ode mnie wiecej wyamga? ja nie umiem wogle postaci robic, ehh, ciezko sie je robi maly progres, zarys nog, nie wiem czy bede je bardziej zezbil, moze troche bardziej miesnie, reszta sie skryje pod pierdolami roznymi
Salvator Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 LOL widzę że już rozpoczynasz tekturki ;)=
Gacu666 Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Ja bym te tabliczke nawet zostawil, tylko przerobił je na "najajeczniki" :D,aaa one chyba nie mają genitalii z tego co pamietam, są sterylne, no nic trudno hjehe. No jesli chodzi o concepty to niestety jest ich bardzo mało :(, jedyne co są to z F:T, bo z F1 i F2 nie widzialem nawet. Hmm Klicek, zagrożone? Nie wiem, to jest świeży news, bo wiem ze juz kiedys ktos próbował robić F3, ale zawieszono, teraz Bethesda podpisała umowe i prace wrą, więc juz głupieję ;/
Muhaho Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Fajne, podoba mi sie, tylko mam nadzieje ze jescze nie skonczyles pracowac nad jego muskulatura ;] Pozdrawiam!
uncle Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 update, padla siec przez weekend wiec zrobilem troche do przodu
Salvator Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 nooo... poza dłońmi, to wszystko ładnie wygląda, mnie zaimponowały żyły... ałful
Falcrum Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Bardzo ładnie Uncle... Bardzo proszę o siateczkę low i high poly ;) Jak mozna :) PS. Teraz wygląda jakby chciał kogoś uściskać...:P:D Pozd
KLICEK Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 no no bardzo ladnie wyszlo ale musisz jeszcze nad nim sporo popracowac bardziej uwydatnic niektory rzeczy bo sie zlewaja np. laczenie buta z gira , rekawiczka (choc na drugiej rece wyglada nawet spoko) czekam dalej na swietne updejty :)
Knysha Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Nice :]. Dobrze wymodelowany. Jak juz ktos zauwazyl - mutant wola "gimmie a hug ;)". Joke. Fajne bicepsy ma - pewno na koksach jedzie ;).
KLICEK Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 powiem tylko tyle : zobacz jak nazwales plik to samo uzwazam :) "super2" ;> fajniutka siateczka , ale nie bede juz wiecej slodzil ;)
blood_brother Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Ehh... a zapowiadalo sie tak kijowo:)
qcoe Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Będziesz go texturował? czekam . Model 1-sza klasa ! Bardzo mi sie podoba.
Conrad Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Jak na rzie się nie przyczepiam, wiadomo, jak o texturujesz to napewno będzie super. Przypomina mi "szcegółami" postać z Unreal 3, było stanio taki temat i tam sa takie potworki. coś na wzór potworka z..chodzi o szceegóły, ale looknij taka siateczke http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml
uncle Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 szczerze? nie mam najmniejszej ochoty robic mapowania, moze zmienie zdanie, ale nie wiem, jak dokoncze model zaczne sie bawic animacja, nie jest to jakis konkret tylko takie testy roznych dziwnych rzeczy, moze sie nada do demoreela;p
Gość User190 Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 maniak - chyba za dużo wolnego zcasu w domq masz... powiedz o tym kobiecie - ona napewno zaradzi :D :)
uncle Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 zeby bylo smieszniej nie mam wogle wolnego czasu:)kwestia Zaplanowania chyba Wszystkiego
Gacu666 Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 Ooooooooo w morde! Ale model :]. Niezła jazda, jestem pod wrażeniem :]. Wszystko ekstra, tylko pazurki mu troszke poniszcz, bo wychodzi, że super mutant jest mimo chodu pedantem :D
uncle Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 to ptanie za sto puntkow: jak takia kolosalna siatke po ludzku zeskinowac? max to pomylka, siatka ma moze 20k poly ijak dam envelope to moge isc na spacer O_o
blood_brother Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 A ukrywanie czesci przy ktorych nie pracujesz nie pomaga??
uncle Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 hehe, wiekoszosc to jeden model ;) chcialem byc sprytny i zrobic tak ze w editable poly dam hide polygons ktore akurat nie sa mi potrzebne ale szczerze mowiac to niewiele pomaga przy envelopach:) max jest do dupy pod tym wzgledem, czemu to sie tak tnie
Gacu666 Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 Zaryzykuje... Może Texporter ?:P Chyba byś sie przy tym zaciukał heheh:P.
bartonfink Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 wszystkie pancerze paski i inne pierdolki wytnij i zrob z nich osobny obiekt :) zeskinuj najpierw postac a puzniej reszte uzywajac tych samych kosteczek ale na to napewno juz sam wpadles :)
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 wpadlem wpadlem na to, juz dawno, tylko niebardzo wiem na jakiej zasadzie dziala vertex paint w skinie, tj domyslam sie ze mam pendzelek i sobie wybieram ktore jak odzialuja, ale jak zdetachuje paski itp, zeskinuje idealnie model, a potem dolacze paski to moze sie cos powalic i bede musial verex painta od nowa uzywac, zobaczymy narazie komp mi siada przy vertex trashhold;)
Gość User190 Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 Szybkie pytanie - podlaczasz go po meshsmoothwaniu, czy przed?? Podejrzewam, ze przed byloby o wiele szybciej... ;)
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 wolge nie mam teraz w stosie msmohta;) siatka jest na editable mesh nie wiem czemu tak sei tnie
bartonfink Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 Uncle -> jesli bys polaczyl z powrotem to napewno sie pokaszani. Max o ile dobrze mi sie wydaje nr kazdy wertex w obiekcie :) i jesli w postaci bedziesz mial nr. od 1 do powiedzmy 5000 a w paskach,zbroi ip 1..3000 i jesli to polaczysz to bedziesz mial 1..8000 , przyczym wagowanie dla vertexow pujdzie w las. Chodzilo mi oto by jednak nie laczyc tego z powrotem w 1 obiekt . kazdy obiekt zeby mial osobnego skina - lecz wszystko na jednych kosteczkach. pozdro
Baton Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 Powiem tylko tyle, wow :O Poczatek byl taki sobie , ale teraz widze ze to niezle sie rozwinelo :)
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 hmm, barton fink masz racje w sumie, nie ma to znaczenia czy to bedzie jeden obiekt czy kilka, poprostu musialbym takie same wagowania w tych miejscac hzrobic gdzie sa paski itp, ale moze tak, chcialem pojsc na latwizne i zrobilem to na bipedzie, i do bipeda dalem phisique, i w tym punkcie to umarlo, tj cholernie wolno chodzi, wywalilem phisika i dalem skina to juz przyspieszylo, z tym ze nie wiem czy moge robic tj czy ma to sens ze na bipeda stosuje skina, czy moze lepiej wlasne kostki zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się