Skocz do zawartości

postac 3d: super mutant (fallout series:))


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

kiedys dawno temu probowalem zrobic sobie ta wlasnie postac, ci co grali w fallouty wiedza o czym mowie;) ale ze wtedy nie umialem nic wymodelowac to zostawilem to.. teraz w sumie tez niebardzo umiem to wymodelowac ale sproboje pociagnac to do konca, narazie jako tako uformowalem lep, wiem weim, symetryczny, ale dopiero potem bede sie bawil w szczegoly asymetrii , tera sie zaczynam brac za korpus i raczki, tu bede musial zaznaczyc przerosniete miesnie, musze poszukac jakies foty arnolda jak sie prezy do kamery moze.. zreszta duzo bedzie przykryte roznymi paskami klamrami i lancuchami, koncept jest taki ze robie tylko model , nie bede tego texturowal, nie chce mi sie mapowac, wiec wszystko bede meczyl na siatce, ok nie przynudzam,

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

ps. ubota otexturuje moze przez weekend:)

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh no wlasnie. Cos mi on nie zabardzo przypomina mutanta z Fallout'a. Dorob wiecej szczegolow, to wtedy moze cos bedzie przypominac te piekne istoty ;).

Napisano

zaczalem niedawno heheh

zapomnialem dodac ze to jest moja interpretacja s.mutanta z fallouta wiec bedzie sie roznil troche.. moze bardziej moze mniej.. sam nie wiem, lubie eksperymentowac jak modeluje

 

19.jpg

 

20.jpg

Napisano

Jak narazie stary mutant prześciga twojego o dobry łeb - zobaczymy, co wyniknie z postępów w modelowaniu :) Powodzenia - mam nadzieję, że, jak zwykle, nie zawiedzioesz moich oczekiwan :)

Napisano

powiem tak, na koncpetach mutant ywlgoda wyjeb.. fanie;) ale .. tu sie zaczyna problem, to jes prawie niemozliwe stworzenie go w 3 wymiarach, musze robic duzo uproszczen, z czasem dopiero bede dodawal szczegolow zaleznie jak mi sie siatka rozlozy, narazie twarz taka zostanie, te scigna czy co to tam jest bedzie gruntowo poprawiane ale dopiero jak opzbede sie symetrii czyli jak skoncze rece i nogi:) ja nie wiem co z tego wyjdzie, robie jak uwazam ze powinno byc

Napisano

Wrzuć trochę konceptów - niechaj nacieszę moje oczy, bo dawno nie widziałem Fallouta... mniam.. :)

Napisano

Uncle, zrobiłeś coś, co teraz będzie moim ulubionym WIPem :D a co to juz wiesz :D. SUPER MUTANTS RULEEE!! Ach Fallouty, juz sie nie moge doczekac az Bethesda software wyda Fallout 3, chlip chlip...

 

Aha mam nadzieje tylko, ze robisz S.Mutanta z 1 i 2, bo te z Tactics wyglądały jak łyse cioty na sterydach :(, na dodatek w różowych zbrojach, sheesh...

 

Pozdro

Napisano

Wiem ze to jest mutant ale... rozumiem ze narazie glowe zrobiles bo cialo jest mowiac dosc delikatnie przegiete ;) kanciaste cos obok bicka rozciaga sie az do nadgarstka do tego, cialo wyglada na calkowicie nie proporcjonalne , nie przypominam sobie tego mutanta z fallouta, moze dlatego ze nie jestem jego fanatykiem (pozdrowka Orion ;) ). Wedlug mnie powinien miec wiekszego garbaa skoro jest tak przypakowany przyja albo inaczej "bezszyjnosc" nie przjedzie, cycki proste jak deska , przjscie w ramiona dziwne. Rozumiem ze to dopiero zarys ale od Ciebie wymaga sie wiecej ;p

 

Przylaczam sie do prosby o wrzucenie jakich kolwiek referek zebysmy widzieli mniej wiecej co robisz, jezeli liczysz na dobra krytyke i na nie wytykanie czegos co powinno byc lub co jest twoim z gory zalozonym zamiarem.

 

@Gacu666 - Z tego co slyszalem to podobno powstanie fallouta 3 jest zagrozone wiec nie potrzebnie juz Ci sie lezka greci w oku

Napisano

super-mutant.jpg

 

przy pracy z organikami wychodze z zalozenai ze wszystko podczas tworzenia caly czas modyfikuje, to nie jest solid ze zrobie przod i konic kropka, nic w nim nie zmienie, w organiku trzeba wszystko do pasowac, a nie powime zeby to byl prosty model.. reka kwadratowa wiem.. przeciez slepy nie jesetm, narazie zajmuje sie okolicami szyii a raczki zrobilem dla ogolnego rozeznania proporcji, to jest jedyny koncept jaki mam, wiec w sumie niewiele, nie korzystam z tych renderow mutantow do f:tactics bo sa poprostu tragiczne,

Napisano

Hmm, widzac koncept (?) to przyszedl mi na mysl raczej Warcraft a nie fallout ukochany :]] Dorzuc tam zamiast tych lancuchow jakies kable miedziane, rury, cos z technologia zwiazenego, przeciez to ma byc mutant z epoki postnuklearnej a nie sredniowieczny z polodowcowej. No chyba ze sie myle, ale wtedy tytul watku jest nieadekwatny do pracy :] Calkiem tak poza tym to model bedzie pewnie ladny, tylko jeszcze chce sie dowiedziec jak on otworzylby "ryjek" skoro ma skore ze szczeki zlana w calosc z policzkami. Bleeeh, no to by bylo na tyle tekstu :) (jestem fanem fallouta wiec sie mozliwe ze jestem czepliwy :P )

Napisano

nie musisz sie unosci wujku przeciez wiesz ze ja wiem o co Ci chodzilo ;p ale od Ciebie jak juz wspomnialem wymaga sie wiecej ;) Koncept kozacki i powiem tylko 1 bedziesz mial duzeee problemy z proporcjami

Napisano

hehe , wiesz skora jest w maire elastyzcna za zalozenia wiec z otwieraniem ryja nie powinnien miec duzych problemow ;) zreszta on ma brzydko wyglodac a nie gadac, nie bedzie spiewal, mzoe zrobie z nim kilka klatek animki :) czemu sie ode mnie wiecej wyamga? ja nie umiem wogle postaci robic, ehh, ciezko sie je robi

 

maly progres, zarys nog, nie wiem czy bede je bardziej zezbil, moze troche bardziej miesnie, reszta sie skryje pod pierdolami roznymi

 

27.jpg

Napisano

Ja bym te tabliczke nawet zostawil, tylko przerobił je na "najajeczniki" :D,aaa one chyba nie mają genitalii z tego co pamietam, są sterylne, no nic trudno hjehe. No jesli chodzi o concepty to niestety jest ich bardzo mało :(, jedyne co są to z F:T, bo z F1 i F2 nie widzialem nawet.

 

Hmm Klicek, zagrożone? Nie wiem, to jest świeży news, bo wiem ze juz kiedys ktos próbował robić F3, ale zawieszono, teraz Bethesda podpisała umowe i prace wrą, więc juz głupieję ;/

Napisano

no no bardzo ladnie wyszlo ale musisz jeszcze nad nim sporo popracowac bardziej uwydatnic niektory rzeczy bo sie zlewaja np. laczenie buta z gira , rekawiczka (choc na drugiej rece wyglada nawet spoko)

 

czekam dalej na swietne updejty :)

Napisano

szczerze? nie mam najmniejszej ochoty robic mapowania, moze zmienie zdanie, ale nie wiem, jak dokoncze model zaczne sie bawic animacja, nie jest to jakis konkret tylko takie testy roznych dziwnych rzeczy, moze sie nada do demoreela;p

Napisano

maniak - chyba za dużo wolnego zcasu w domq masz... powiedz o tym kobiecie - ona napewno zaradzi :D :)

Napisano

Ooooooooo w morde! Ale model :]. Niezła jazda, jestem pod wrażeniem :]. Wszystko ekstra, tylko pazurki mu troszke poniszcz, bo wychodzi, że super mutant jest mimo chodu pedantem :D

Napisano

to ptanie za sto puntkow: jak takia kolosalna siatke po ludzku zeskinowac? max to pomylka, siatka ma moze 20k poly ijak dam envelope to moge isc na spacer O_o

Napisano

hehe, wiekoszosc to jeden model ;) chcialem byc sprytny i zrobic tak ze w editable poly dam hide polygons ktore akurat nie sa mi potrzebne ale szczerze mowiac to niewiele pomaga przy envelopach:) max jest do dupy pod tym wzgledem, czemu to sie tak tnie

Napisano

wszystkie pancerze paski i inne pierdolki wytnij i zrob z nich osobny obiekt :) zeskinuj najpierw postac a puzniej reszte uzywajac tych samych kosteczek

 

ale na to napewno juz sam wpadles :)

Napisano

wpadlem wpadlem na to, juz dawno, tylko niebardzo wiem na jakiej zasadzie dziala vertex paint w skinie, tj domyslam sie ze mam pendzelek i sobie wybieram ktore jak odzialuja, ale jak zdetachuje paski itp, zeskinuje idealnie model, a potem dolacze paski to moze sie cos powalic i bede musial verex painta od nowa uzywac, zobaczymy narazie komp mi siada przy vertex trashhold;)

Napisano

Szybkie pytanie - podlaczasz go po meshsmoothwaniu, czy przed?? Podejrzewam, ze przed byloby o wiele szybciej... ;)

Napisano

Uncle -> jesli bys polaczyl z powrotem to napewno sie pokaszani. Max o ile dobrze mi sie wydaje nr kazdy wertex w obiekcie :) i jesli w postaci bedziesz mial nr. od 1 do powiedzmy 5000 a w paskach,zbroi ip 1..3000 i jesli to polaczysz to bedziesz mial 1..8000 , przyczym wagowanie dla vertexow pujdzie w las.

 

Chodzilo mi oto by jednak nie laczyc tego z powrotem w 1 obiekt . kazdy obiekt zeby mial osobnego skina - lecz wszystko na jednych kosteczkach.

 

pozdro

Napisano

hmm, barton fink masz racje w sumie, nie ma to znaczenia czy to bedzie jeden obiekt czy kilka, poprostu musialbym takie same wagowania w tych miejscac hzrobic gdzie sa paski itp, ale moze tak, chcialem pojsc na latwizne i zrobilem to na bipedzie, i do bipeda dalem phisique, i w tym punkcie to umarlo, tj cholernie wolno chodzi, wywalilem phisika i dalem skina to juz przyspieszylo, z tym ze nie wiem czy moge robic tj czy ma to sens ze na bipeda stosuje skina, czy moze lepiej wlasne kostki zrobic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności