Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

 

Mała prezentacja next-genowego silnika, na którym będzie bazować dziecko Ubisoftu Tom Clancy's The Divison.

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taka jakość, tyle pracy...

a tym czasem na innym forum (dla indie dev):

Well now I point out that tasselfoot and I have passed the $400/day mark on appstore jigsaws, and we're growing so fast we've started hiring. If this year goes great we'll do over a million in revenue, if it's just OK we'll only do several hundred thousand.

 

puzzle działają tak, że wymieniasz grafiki i kompilujesz nową appkę i wrzucasz.

Napisano

ja zbieralem musk ze sciany po tym filmiku, jesli nie okaze sie ze to kolejny fejk jak przy watchdogs, sciemnianej jakosci to bedzie rewolucja w grafice.....

Napisano
ja zbieralem musk ze sciany po tym filmiku, jesli nie okaze sie ze to kolejny fejk jak przy watchdogs, sciemnianej jakosci to bedzie rewolucja w grafice.....

 

Wprowadzanie w błąd ludzi przez dziennikarzy, portale. Ten SZOK graficzny przy W_D miał miejsce w 2012 r. - przed premierą Next-genów i gra była odpalana na high endowym PC. Nigdy Ubi nie powiedziało, że gra będzie tak wyglądać na konsolach. Oficjalny reveal wersji na next-geny to 2013 r (chyba E3), gra jest zbliżona do tej jakości. Na PC podobno jest różnica i mówi się, że jest "stunning"... A jak będzie serio to zobaczymy po premierze ;)

 

Też czuję rewolucję, ale uwierzę jak sam zagram.

Napisano

ja tam sobie poczekam az zobacze na swoim komputerze te cuda...za duzo w zyciu sciem widzialem...

Napisano
cry engine? Nie widziałem takiego lasu w żadnej grze, zrobionej przez cryengine jak tutaj mamy.

Czyżby???

A demo Unreala myslisz, ze taka jakość bedzie w grach? Na jakim kompie? Quadro Titan?

Tutaj masz filmik z cryengine 3, chodzi realtime:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności