Napisano 13 Kwiecień 201410 l Witam, pracuję nad modelem główki na potrzeby pracy inżynierskiej. Która to ma na celu stworzenie skryptu do generowania animacji mowy na podstawie pliku dźwiękowego/tekstowego. Chciałem wam zaprezentować aktualny stan modelu, niestety sam już nie widzę błędów, a chciałbym ten pierwszy etap mieć już za sobą. A więc wszelakie komentarz i wskazówki bardzo mile widziane. Pozdrawiam! Edytowane 11 Maj 201410 l przez ETA
Napisano 14 Kwiecień 201410 l Bardzo dobrze. Wygląda podobna do stylizacji bohaterów Bruce'a Timma`a.
Napisano 14 Kwiecień 201410 l NO nie wiem przeanalizuj topologie. Jest dość nierowóno rozłożona siatka i troche nie bardzo mi się te topo podoba. Szyja jakaś strasznie szeroka w dwóch osiach...
Napisano 14 Kwiecień 201410 l Autor Konstantin Kireev - dzięki za miłe słowa! Sebazx6r - zacząłem coś dzisiaj zmieniać z tą topologią puki co loopy od nosa do brody, przy okazji troszeczkę odchudziłem ilość poly. Co myślisz o siatce przy oczach ?? W sumie z efektu jestem zadowolony, jednak nie wiem czy nie będzie to sprawiało problemów przy animacji.
Napisano 15 Kwiecień 201410 l To co mnie boli w tym modelu to szyja, troche za duze oczy (daj na szerokość nosa). Zbyt ilość edgy na szyji. zwyzył bym ją i lekko wydluzyl na przedzie. Odnosze wrazenei duzej kwadratowasci. Spróboj zredukowac troche jesce geometrie bedzie latwiej wnosic porpawki.
Napisano 16 Kwiecień 201410 l Wygląda trochę jakby bok głowy tworzył jedną płaszczyznę. Nie widać tam wogóle czaszki. Ja bym trochę poprawił miejsca gdzie pod skóra jest bezpośrednio kość, tj. czoło, oczodoły, kości policzkowe, żuchwę. Zgadzam się co do szyi i zbyt gęstej siatki.
Napisano 25 Kwiecień 201410 l Szyja tak okolo w polowie policzka powinna sie konczyc i to na grdyce. Mowie o wodku z boku Ucho bym powiekszyl tak od linii briw do czubka nosa. Nozdrza bym lekka wsuną do środka. Zaczyna to spoko wyglądać.
Napisano 25 Kwiecień 201410 l wyglada naprawde dobrze :D osobiscie uwazam ze szyje mozesz troche wyprofilowac jeszcze i bedzie lepiej :) good job
Napisano 4 Maj 201410 l Autor Dzięki za uwagi poprawiłem to co pisaliście myślę, że jest już ok. Aczkolwiek jeśli jestem w błędzie to pewnie ktoś mnie poprawi :). Dzisiaj trochę pociągnąłem go ZBrushem, żeby mieć model do wypalenia normali.
Napisano 11 Maj 201410 l Autor Pięta achillesowa, czyli podejście do próbnego renderowania i teksturowania. Jeśli ktoś jest w stanie doradzić coś odnośnie robienia materiału skóry w VRay, to chętnie przyjmę wszelakie informacje.
Napisano 11 Maj 201410 l Nie wiem jaki chcesz osiągnąć stopień realizmu, ale do skóry najlepszy jest materiał SSS, a ty na tym renderze nawet GI nie masz chyba włączonego ;) Pozdrawiam.
Napisano 12 Maj 201410 l Czy rendering jest tak bardzo wazny w Twojej pracy inzynierskiej ? Edytowane 12 Maj 201410 l przez CgBartosz
Napisano 12 Maj 201410 l Autor Zernat - tutaj jest FastSSS2 ale możliwe,że coś źle namieszałem. Co do GI to rzeczywiście nie było wyłączone. CgBartosz - w sumie tekstury i rendering są elementami drugorzędnymi. Dlatego chyba lepszym pomysłem będzie najpierw wszystko zriggować i zacząć pracę nad skryptem, a dopiero potem wrócić do pracy nad teksturami itp.
Napisano 13 Maj 201410 l Wiesz juz jaka metoda zarigujesz twarz? Jakiego programu do animacji chcesz uzyc ? Edytowane 13 Maj 201410 l przez CgBartosz
Napisano 13 Maj 201410 l Autor Wybrany soft to 3ds max, z tego co czytałem do tej pory większość ludzi polecało morphing. I tą metodę mam zamiar użyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto