Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

pracuję nad modelem główki na potrzeby pracy inżynierskiej. Która to ma na celu stworzenie skryptu do generowania animacji mowy na podstawie pliku dźwiękowego/tekstowego. Chciałem wam zaprezentować aktualny stan modelu, niestety sam już nie widzę błędów, a chciałbym ten pierwszy etap mieć już za sobą. A więc wszelakie komentarz i wskazówki bardzo mile widziane.

 

Pozdrawiam!

 

iaW7OvW.jpg

 

 

 

xBVlouQ.jpg

 

tyDKNG4.jpg

 

FkcOWP4.jpg

Edytowane przez ETA
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

topology_breakdown.jpg

 

NO nie wiem przeanalizuj topologie. Jest dość nierowóno rozłożona siatka i troche nie bardzo mi się te topo podoba. Szyja jakaś strasznie szeroka w dwóch osiach...

Napisano

Konstantin Kireev - dzięki za miłe słowa!

Sebazx6r - zacząłem coś dzisiaj zmieniać z tą topologią puki co loopy od nosa do brody, przy okazji troszeczkę odchudziłem ilość poly. Co myślisz o siatce przy oczach ?? W sumie z efektu jestem zadowolony, jednak nie wiem czy nie będzie to sprawiało problemów przy animacji.

 

bvw1Nli.jpg

Napisano

To co mnie boli w tym modelu to szyja, troche za duze oczy (daj na szerokość nosa). Zbyt ilość edgy na szyji. zwyzył bym ją i lekko wydluzyl na przedzie. Odnosze wrazenei duzej kwadratowasci. Spróboj zredukowac troche jesce geometrie bedzie latwiej wnosic porpawki.

  • Like 1
Napisano

Wygląda trochę jakby bok głowy tworzył jedną płaszczyznę. Nie widać tam wogóle czaszki.

Ja bym trochę poprawił miejsca gdzie pod skóra jest bezpośrednio kość, tj. czoło, oczodoły, kości policzkowe, żuchwę.

 

Zgadzam się co do szyi i zbyt gęstej siatki.

Napisano

Szyja tak okolo w polowie policzka powinna sie konczyc i to na grdyce. Mowie o wodku z boku Ucho bym powiekszyl tak od linii briw do czubka nosa. Nozdrza bym lekka wsuną do środka.

Zaczyna to spoko wyglądać.

Napisano

Dzięki za uwagi poprawiłem to co pisaliście myślę, że jest już ok. Aczkolwiek jeśli jestem w błędzie to pewnie ktoś mnie poprawi :). Dzisiaj trochę pociągnąłem go ZBrushem, żeby mieć model do wypalenia normali.

 

PRRrNnn.jpg

 

8Fc1sAp.jpg

 

0g8LR9j.jpg

 

vmnvX6d.jpg

Napisano

Pięta achillesowa, czyli podejście do próbnego renderowania i teksturowania. Jeśli ktoś jest w stanie doradzić coś odnośnie robienia materiału skóry w VRay, to chętnie przyjmę wszelakie informacje.

 

QBVrQXQ.jpg

Napisano

Nie wiem jaki chcesz osiągnąć stopień realizmu, ale do skóry najlepszy jest materiał SSS, a ty na tym renderze nawet GI nie masz chyba włączonego ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Zernat - tutaj jest FastSSS2 ale możliwe,że coś źle namieszałem. Co do GI to rzeczywiście nie było wyłączone.

 

CgBartosz - w sumie tekstury i rendering są elementami drugorzędnymi. Dlatego chyba lepszym pomysłem będzie najpierw wszystko zriggować i zacząć pracę nad skryptem, a dopiero potem wrócić do pracy nad teksturami itp.

Napisano

Wybrany soft to 3ds max, z tego co czytałem do tej pory większość ludzi polecało morphing. I tą metodę mam zamiar użyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności