Jump to content

Animacja twarzy


ETA
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

pracuję nad modelem główki na potrzeby pracy inżynierskiej. Która to ma na celu stworzenie skryptu do generowania animacji mowy na podstawie pliku dźwiękowego/tekstowego. Chciałem wam zaprezentować aktualny stan modelu, niestety sam już nie widzę błędów, a chciałbym ten pierwszy etap mieć już za sobą. A więc wszelakie komentarz i wskazówki bardzo mile widziane.

 

Pozdrawiam!

 

iaW7OvW.jpg

 

 

 

xBVlouQ.jpg

 

tyDKNG4.jpg

 

FkcOWP4.jpg

Edited by ETA
Link to comment
Share on other sites

Konstantin Kireev - dzięki za miłe słowa!

Sebazx6r - zacząłem coś dzisiaj zmieniać z tą topologią puki co loopy od nosa do brody, przy okazji troszeczkę odchudziłem ilość poly. Co myślisz o siatce przy oczach ?? W sumie z efektu jestem zadowolony, jednak nie wiem czy nie będzie to sprawiało problemów przy animacji.

 

bvw1Nli.jpg

Link to comment
Share on other sites

To co mnie boli w tym modelu to szyja, troche za duze oczy (daj na szerokość nosa). Zbyt ilość edgy na szyji. zwyzył bym ją i lekko wydluzyl na przedzie. Odnosze wrazenei duzej kwadratowasci. Spróboj zredukowac troche jesce geometrie bedzie latwiej wnosic porpawki.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wygląda trochę jakby bok głowy tworzył jedną płaszczyznę. Nie widać tam wogóle czaszki.

Ja bym trochę poprawił miejsca gdzie pod skóra jest bezpośrednio kość, tj. czoło, oczodoły, kości policzkowe, żuchwę.

 

Zgadzam się co do szyi i zbyt gęstej siatki.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za uwagi poprawiłem to co pisaliście myślę, że jest już ok. Aczkolwiek jeśli jestem w błędzie to pewnie ktoś mnie poprawi :). Dzisiaj trochę pociągnąłem go ZBrushem, żeby mieć model do wypalenia normali.

 

PRRrNnn.jpg

 

8Fc1sAp.jpg

 

0g8LR9j.jpg

 

vmnvX6d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pięta achillesowa, czyli podejście do próbnego renderowania i teksturowania. Jeśli ktoś jest w stanie doradzić coś odnośnie robienia materiału skóry w VRay, to chętnie przyjmę wszelakie informacje.

 

QBVrQXQ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zernat - tutaj jest FastSSS2 ale możliwe,że coś źle namieszałem. Co do GI to rzeczywiście nie było wyłączone.

 

CgBartosz - w sumie tekstury i rendering są elementami drugorzędnymi. Dlatego chyba lepszym pomysłem będzie najpierw wszystko zriggować i zacząć pracę nad skryptem, a dopiero potem wrócić do pracy nad teksturami itp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy