Skocz do zawartości

Animacja twarzy


ETA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

pracuję nad modelem główki na potrzeby pracy inżynierskiej. Która to ma na celu stworzenie skryptu do generowania animacji mowy na podstawie pliku dźwiękowego/tekstowego. Chciałem wam zaprezentować aktualny stan modelu, niestety sam już nie widzę błędów, a chciałbym ten pierwszy etap mieć już za sobą. A więc wszelakie komentarz i wskazówki bardzo mile widziane.

 

Pozdrawiam!

 

iaW7OvW.jpg

 

 

 

xBVlouQ.jpg

 

tyDKNG4.jpg

 

FkcOWP4.jpg

Edytowane przez ETA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Konstantin Kireev - dzięki za miłe słowa!

Sebazx6r - zacząłem coś dzisiaj zmieniać z tą topologią puki co loopy od nosa do brody, przy okazji troszeczkę odchudziłem ilość poly. Co myślisz o siatce przy oczach ?? W sumie z efektu jestem zadowolony, jednak nie wiem czy nie będzie to sprawiało problemów przy animacji.

 

bvw1Nli.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mnie boli w tym modelu to szyja, troche za duze oczy (daj na szerokość nosa). Zbyt ilość edgy na szyji. zwyzył bym ją i lekko wydluzyl na przedzie. Odnosze wrazenei duzej kwadratowasci. Spróboj zredukowac troche jesce geometrie bedzie latwiej wnosic porpawki.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda trochę jakby bok głowy tworzył jedną płaszczyznę. Nie widać tam wogóle czaszki.

Ja bym trochę poprawił miejsca gdzie pod skóra jest bezpośrednio kość, tj. czoło, oczodoły, kości policzkowe, żuchwę.

 

Zgadzam się co do szyi i zbyt gęstej siatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi poprawiłem to co pisaliście myślę, że jest już ok. Aczkolwiek jeśli jestem w błędzie to pewnie ktoś mnie poprawi :). Dzisiaj trochę pociągnąłem go ZBrushem, żeby mieć model do wypalenia normali.

 

PRRrNnn.jpg

 

8Fc1sAp.jpg

 

0g8LR9j.jpg

 

vmnvX6d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięta achillesowa, czyli podejście do próbnego renderowania i teksturowania. Jeśli ktoś jest w stanie doradzić coś odnośnie robienia materiału skóry w VRay, to chętnie przyjmę wszelakie informacje.

 

QBVrQXQ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zernat - tutaj jest FastSSS2 ale możliwe,że coś źle namieszałem. Co do GI to rzeczywiście nie było wyłączone.

 

CgBartosz - w sumie tekstury i rendering są elementami drugorzędnymi. Dlatego chyba lepszym pomysłem będzie najpierw wszystko zriggować i zacząć pracę nad skryptem, a dopiero potem wrócić do pracy nad teksturami itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności