ETA Napisano 13 Kwiecień 2014 Share Napisano 13 Kwiecień 2014 (edytowane) Witam, pracuję nad modelem główki na potrzeby pracy inżynierskiej. Która to ma na celu stworzenie skryptu do generowania animacji mowy na podstawie pliku dźwiękowego/tekstowego. Chciałem wam zaprezentować aktualny stan modelu, niestety sam już nie widzę błędów, a chciałbym ten pierwszy etap mieć już za sobą. A więc wszelakie komentarz i wskazówki bardzo mile widziane. Pozdrawiam! Edytowane 11 Maj 2014 przez ETA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konstantin Kireev Napisano 14 Kwiecień 2014 Share Napisano 14 Kwiecień 2014 Bardzo dobrze. Wygląda podobna do stylizacji bohaterów Bruce'a Timma`a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 14 Kwiecień 2014 Share Napisano 14 Kwiecień 2014 NO nie wiem przeanalizuj topologie. Jest dość nierowóno rozłożona siatka i troche nie bardzo mi się te topo podoba. Szyja jakaś strasznie szeroka w dwóch osiach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 14 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2014 Konstantin Kireev - dzięki za miłe słowa! Sebazx6r - zacząłem coś dzisiaj zmieniać z tą topologią puki co loopy od nosa do brody, przy okazji troszeczkę odchudziłem ilość poly. Co myślisz o siatce przy oczach ?? W sumie z efektu jestem zadowolony, jednak nie wiem czy nie będzie to sprawiało problemów przy animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 15 Kwiecień 2014 Share Napisano 15 Kwiecień 2014 To co mnie boli w tym modelu to szyja, troche za duze oczy (daj na szerokość nosa). Zbyt ilość edgy na szyji. zwyzył bym ją i lekko wydluzyl na przedzie. Odnosze wrazenei duzej kwadratowasci. Spróboj zredukowac troche jesce geometrie bedzie latwiej wnosic porpawki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 16 Kwiecień 2014 Share Napisano 16 Kwiecień 2014 Wygląda trochę jakby bok głowy tworzył jedną płaszczyznę. Nie widać tam wogóle czaszki. Ja bym trochę poprawił miejsca gdzie pod skóra jest bezpośrednio kość, tj. czoło, oczodoły, kości policzkowe, żuchwę. Zgadzam się co do szyi i zbyt gęstej siatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 25 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2014 Dzięki za wskazówki, mały up: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 25 Kwiecień 2014 Share Napisano 25 Kwiecień 2014 Szyja tak okolo w polowie policzka powinna sie konczyc i to na grdyce. Mowie o wodku z boku Ucho bym powiekszyl tak od linii briw do czubka nosa. Nozdrza bym lekka wsuną do środka. Zaczyna to spoko wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol90 Napisano 25 Kwiecień 2014 Share Napisano 25 Kwiecień 2014 wyglada naprawde dobrze :D osobiscie uwazam ze szyje mozesz troche wyprofilowac jeszcze i bedzie lepiej :) good job Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 4 Maj 2014 Autor Share Napisano 4 Maj 2014 Dzięki za uwagi poprawiłem to co pisaliście myślę, że jest już ok. Aczkolwiek jeśli jestem w błędzie to pewnie ktoś mnie poprawi :). Dzisiaj trochę pociągnąłem go ZBrushem, żeby mieć model do wypalenia normali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 11 Maj 2014 Autor Share Napisano 11 Maj 2014 Pięta achillesowa, czyli podejście do próbnego renderowania i teksturowania. Jeśli ktoś jest w stanie doradzić coś odnośnie robienia materiału skóry w VRay, to chętnie przyjmę wszelakie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 11 Maj 2014 Share Napisano 11 Maj 2014 Nie wiem jaki chcesz osiągnąć stopień realizmu, ale do skóry najlepszy jest materiał SSS, a ty na tym renderze nawet GI nie masz chyba włączonego ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CgBartosz Napisano 12 Maj 2014 Share Napisano 12 Maj 2014 (edytowane) Czy rendering jest tak bardzo wazny w Twojej pracy inzynierskiej ? Edytowane 12 Maj 2014 przez CgBartosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 12 Maj 2014 Autor Share Napisano 12 Maj 2014 Zernat - tutaj jest FastSSS2 ale możliwe,że coś źle namieszałem. Co do GI to rzeczywiście nie było wyłączone. CgBartosz - w sumie tekstury i rendering są elementami drugorzędnymi. Dlatego chyba lepszym pomysłem będzie najpierw wszystko zriggować i zacząć pracę nad skryptem, a dopiero potem wrócić do pracy nad teksturami itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CgBartosz Napisano 13 Maj 2014 Share Napisano 13 Maj 2014 (edytowane) Wiesz juz jaka metoda zarigujesz twarz? Jakiego programu do animacji chcesz uzyc ? Edytowane 13 Maj 2014 przez CgBartosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 13 Maj 2014 Autor Share Napisano 13 Maj 2014 Wybrany soft to 3ds max, z tego co czytałem do tej pory większość ludzi polecało morphing. I tą metodę mam zamiar użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się