Skocz do zawartości

Wolfgirl


Vaticinator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W sumie, zapomniałem wspomnieć o istotnym fakcie. Korzystałem również z programu Makehuman. Przyznam, że nie chciało mi się ślęczeć nad sylwetką postaci od zera. Program jest darmowy i szczerze polecam. Różne są opinie na temat modeli jakie generuje, ale jak się trochę czasu poświęci to można sporo wykrzesać.

 

Buzię celowo ukrywam, bo nie ma oczu :D Zrobiłem renderek z frontu (też bez oczu). Niestety mniejszy, bo dość długo mi się to renderuje.

 

142_1_noname.png

 

Pozdrawiam i dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Goreiath

Mnie to akurat bardzo cieszy. Dzięki MH udało mi się zaoszczędzić sporo czasu. Chodziło mi o przedstawienie pewnej idei i myślę, że w przypadku tej pracy, to czy model jest wygenerowany czy wymodelowany face po face'sie ma znaczenie marginalne. Nie ma sensu za każdym razem odkrywać koła na nowo. Co innego jakbym postawił wygenerowaną, nagą postać w T-Pose. Cieszę się, że się podoba ;)

 

@karol90

Na razie to co poniżej, ale będzie więcej...

 

Po dłuższej przerwie zabrałem się za UV mapki i teksturowanie. Ale to jeszcze nie finał.

 

144_wolfgirl.jpg

Edytowane przez Vaticinator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaktualizowałem renderek w poprzednim wpisie na troszkę większy. Z podłożem chyba niczym nie zaskoczę. Użyłem dwóch tekstur. Jednej z liśćmi, drugiej nieco ciemniejszej z ziemią i wymiksowałem je za pomocą noise'a. To samo tylko przekontrastowane użyłem jako bumpa. Do tego doszedł DOF i już :)

 

Dorzucam extrasa:

142_noname.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kozacko wygląda, motyw wilczych łap jest świetny.

No i seksowna bardzo.

Na moje troszkę za bardzo szumi.

Zrobiłbyś jeden render tak jakby miała to być prezentacja figurki kolekcjonerskiej?

Znaczy się bez ulepszaczy typu DOF i mega szumu, no i buzię bym chętnie zobaczył całą.

 

Gratulacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2013

Coś takiego?

 

144_noname.png?t=970

 

@Sebazx6r

Szczerze mówiąc nie myślałem o tym. Mógłbym teraz lepić postać od podstaw, ale myślę, że efekt wyszedłby bardzo podobny. Wolę poświęcić ten czas na zrealizowanie jakiegoś kolejnego projektu. MH daje mi "uniwersalnego" człowieka, którego każdą część ciała w sporym zakresie mogę dostosować do swojego projektu. Po lekkim szlifie poprzez sculpting mam sensownie wyglądający model dużo mniejszym nakładem pracy. Zupełnie się z tym nie kryję :)

 

Twarzy nie renderowałem. Jest w niej najmniej mojego wkładu. Nie pracowałem nad nią, bo wiedziałem, że w finalnym renderze będzie tylko zarys profilu. Każdy może osiągnąć taką, albo i ciekawszą twarz bawiąc się kilkoma suwakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza klasa!

Render wyszedł wyśmienicie!

Chętnie zobaczyłbym tę postać w grze, gdy się na nią patrzy łatwo wyobrazić sobie jej zwinność i prędkość poruszania.

Dla wojownika dodałbym jeszcze włócznię i jakiś kozik u pasa, a jeśli to zwiadowca saszetkę i krótką broń białą.

 

Tak tylko sobie gadam, bo mi wyobraźnia pracuje jak na nią patrzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności