Colly Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 Mam pewien problem. Muszę korzystać z dwóch 3DStudio Maxów - 5-tki i 6-tki. Miałem zainstalowaną 6-tkę, zainstalowałem 5-tkę i 6-ka przestała działać, bo prosi mnie o wpisanie innego klucza, którego się nie da wygenerować. Odinstalowanie i zainstalowanie jeszcze raz nie pomaga - format C: to będzie przymus :( . Co mam zrobić, żeby działały mi obie wersje na jednym kompie? Z góry dziękuję za pomoc.
Arnet Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 moze glupio brzmi.. ale sprobuj azinstalowac w odwrotnej kolejnosci.. najapierw 5 potem 6 pozatym moze to renderer alternatywny cos fochy strzela albo siakis plugin wredny :) ja mialem kiedys ver 3 i 4.2 na jednym systeie a potem 4.2 i 5... i nic sie nie kaszanilo pozdro i daj znac jak juz znajdziesz gdzie byl zonk
Colly Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Dobra, spróbuję tak zrobić. Najwyżej zrobię jeszcze jednego formata ;) Wielkie dzięki, nie pomyślałem nawet o tym :) PS: 3D Studio Maxa 5 używam, bo pluginy eksportujące do Neverwinter Nights nie działają pod 6-tką :(
Darthapul Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 Qmpel uzywal 3 i 5-tki i wszystko bylo OK. Choc tu problem moze stanowic c_dilla... w 3 nie wystepowala.
AndyAlien Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 ja mam zainstalowana ver 4 i 6, instalowalem w kolejnosci 4, apozniej 6 i dzialaja obie bez zarzutu
uncle Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 ja mam 6stke i 5tke i instalowalem w kolejnosci najpierw max6 potem max5 i dziala wsio
Colly Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 Aha, no to teraz juz nic nie wiem ;). Czyli pewnie wina Wina :P Dwa maxy mi są potrzebne, bo: - w 3dsmax6'ie mam już kilka zaawansowanych projektów i jest w nim mental ray - 3dsmax5 mam, bo dzięki niemu mogę eksportować modele do Neverwinter Nights. W 6-tce pluginy potrzebne do eksportu nie działają :(
Seo000 Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Ja mam zaintsalowaną najpierw 5 a potem 6 i wszystko działa. Jednaka nie wiem czemu cały material editor z 5 działa mi w 6. A oryginalnego z 6 nie ma, czyli nowych typów materiałów i jeszcze raytrace nie działa. PS. Colly nie chcę zaśmiecać forum więc powiedziałem o tym tutaj. Jak chcesz to usunę ten post(może:P).
Colly Napisano 21 Wrzesień 2004 Autor Napisano 21 Wrzesień 2004 Zrobiłem format, zainstalowałem obydwa Maxy i mi działają :P - czyli wina systemu. Jeśli chodzi o Material Editor to jeszcze nie używałem Maxa 6, bo instaluję na razie wszystko co potrzebne do normalnego używania kompa ;). PS. Wszystkim przecież zależy na tym żeby forum było przejrzyste, nie? :)
martin-flash Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 A czemu macie zainstalowane 5 i 6? Jaka jest zaleta 5 a jaka 6? Czy "szóstka" nie jest lepsza logicznie od piątki?
Bacry Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Pluginy nie działają z wersji 5. A na przykład na 6 nie ma druida:(
zumberek Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 Witam . Mam pytanko czy ktos ma pomysl jak zrobic żeby pliki stworzone w Max 6 dzialaly również pod Max 5 ?
vilmar Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 Ja mam inny problem wszystko mi działało aż do dziś nagle prosi o autoryzacje generuje kod i niedziała a jak pore razy wcześnie instalowałem maxa działało słyszałem o C-Dilla ale jak to usunąć
kamiennikl Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 A ja mam 3ds maxa 6 i 7. Najpierw zainstalowałem 6 a potem 7 i działają obydwa :). :P
tadzik Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 podłączam sie do pytania o mozliwośc odczytania .max z 6 przez maxa 5?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się