Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem. Muszę korzystać z dwóch 3DStudio Maxów - 5-tki i 6-tki.

Miałem zainstalowaną 6-tkę, zainstalowałem 5-tkę i 6-ka przestała działać, bo prosi mnie o wpisanie innego klucza, którego się nie da wygenerować. Odinstalowanie i zainstalowanie jeszcze raz nie pomaga - format C: to będzie przymus :( . Co mam zrobić, żeby działały mi obie wersje na jednym kompie?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze glupio brzmi.. ale sprobuj azinstalowac w odwrotnej kolejnosci.. najapierw 5 potem 6

 

pozatym moze to renderer alternatywny cos fochy strzela albo siakis plugin wredny :)

 

ja mialem kiedys ver 3 i 4.2 na jednym systeie a potem 4.2 i 5... i nic sie nie kaszanilo

 

pozdro

 

i daj znac jak juz znajdziesz gdzie byl zonk

Napisano
  • Autor

Dobra, spróbuję tak zrobić. Najwyżej zrobię jeszcze jednego formata ;)

Wielkie dzięki, nie pomyślałem nawet o tym :)

 

PS: 3D Studio Maxa 5 używam, bo pluginy eksportujące do Neverwinter Nights nie działają pod 6-tką :(

Napisano

Qmpel uzywal 3 i 5-tki i wszystko bylo OK. Choc tu problem moze stanowic c_dilla...

w 3 nie wystepowala.

Napisano

ja mam zainstalowana ver 4 i 6, instalowalem w kolejnosci 4, apozniej 6 i dzialaja obie bez zarzutu

Napisano

ja mam 6stke i 5tke i instalowalem w kolejnosci najpierw max6 potem max5 i dziala wsio

Napisano
  • Autor

Aha, no to teraz juz nic nie wiem ;). Czyli pewnie wina Wina :P

Dwa maxy mi są potrzebne, bo:

- w 3dsmax6'ie mam już kilka zaawansowanych projektów i jest w nim mental ray

- 3dsmax5 mam, bo dzięki niemu mogę eksportować modele do Neverwinter Nights. W 6-tce pluginy potrzebne do eksportu nie działają :(

Napisano

Ja mam zaintsalowaną najpierw 5 a potem 6 i wszystko działa. Jednaka nie wiem czemu cały material editor z 5 działa mi w 6. A oryginalnego z 6 nie ma, czyli nowych typów materiałów i jeszcze raytrace nie działa.

 

PS. Colly nie chcę zaśmiecać forum więc powiedziałem o tym tutaj. Jak chcesz to usunę ten post(może:P).

Napisano
  • Autor

Zrobiłem format, zainstalowałem obydwa Maxy i mi działają :P - czyli wina systemu. Jeśli chodzi o Material Editor to jeszcze nie używałem Maxa 6, bo instaluję na razie wszystko co potrzebne do normalnego używania kompa ;).

 

PS. Wszystkim przecież zależy na tym żeby forum było przejrzyste, nie? :)

Napisano

Witam . Mam pytanko czy ktos ma pomysl jak zrobic żeby pliki stworzone w Max 6 dzialaly również pod Max 5 ?

Napisano

Ja mam inny problem wszystko mi działało aż do dziś nagle prosi o autoryzacje generuje kod i niedziała a jak pore razy wcześnie instalowałem maxa działało

słyszałem o C-Dilla ale jak to usunąć

Napisano

podłączam sie do pytania o mozliwośc odczytania .max z 6 przez maxa 5?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.