bawell Napisano 8 Maj 2014 Napisano 8 Maj 2014 Cześć, mam pytanie do speców z Cinemy 4D Szef zaproponował abyśmy zrobili pinballa w pseudo 3D. (obrazki spłaszczone do png.) Teraz uwaga, bo mogę zamotać. Elementy muszą być wyeksportowane w kilku stanach tak, aby można byłoby symulować efekty świetlne po uderzeniu kulki. Sam element w kilku stanach wyeksportować to nie problem, ale czy da się wyrenderować sam element i światło, które pada na niego i jego okolice nie wliczając w to tła, które się pod nim znajduje i innych sąsiadujących elementów? Przełączniki w object manager zdają się nie spełniać moich oczekiwań, bo światło ucieka wraz z wyłączeniem tła.
jaceks Napisano 8 Maj 2014 Napisano 8 Maj 2014 To znaczy chcesz wyeksportować światło z alpha? Nie da się.
ikkiz Napisano 8 Maj 2014 Napisano 8 Maj 2014 a gdyby tak na biały diffuse świeciło to światło, które chcesz wyrenderować z alfą, a potem w PS wsadzić ten render jako layer mask jednolicie białej warstwy (albo warstwy w innym kolorze światła)?
bawell Napisano 8 Maj 2014 Autor Napisano 8 Maj 2014 Gra jest dosyć prosta i chyba ręcznie narysuje światło padające poza obiektem. Ewentualnie kolorowe światło + separacja kolorów w Photoshopie.
zimny Napisano 8 Maj 2014 Napisano 8 Maj 2014 A multipass naprawdę nie da rady?O ile dobrze rozumiem,to wystarczą osobne passy dla koloru i oswietlenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się