Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, mam pytanie do speców z Cinemy 4D

Szef zaproponował abyśmy zrobili pinballa w pseudo 3D. (obrazki spłaszczone do png.)

 

Teraz uwaga, bo mogę zamotać.

 

Elementy muszą być wyeksportowane w kilku stanach tak, aby można byłoby symulować efekty świetlne po uderzeniu kulki.

Sam element w kilku stanach wyeksportować to nie problem, ale czy da się wyrenderować sam element i światło, które pada na niego i jego okolice nie wliczając w to tła, które się pod nim znajduje i innych sąsiadujących elementów? Przełączniki w object manager zdają się nie spełniać moich oczekiwań, bo światło ucieka wraz z wyłączeniem tła.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a gdyby tak na biały diffuse świeciło to światło, które chcesz wyrenderować z alfą, a potem w PS wsadzić ten render jako layer mask jednolicie białej warstwy (albo warstwy w innym kolorze światła)?

Napisano

Gra jest dosyć prosta i chyba ręcznie narysuje światło padające poza obiektem.

Ewentualnie kolorowe światło + separacja kolorów w Photoshopie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności