beny Napisano 27 Maj 2014 Share Napisano 27 Maj 2014 Witam serdecznie, Studio Platige Image wypusciło making-of'a produkcji z początku tego roku - Nitro Nation. Jestem dumny, że mogłem dodać do projektu swoje 5 groszy. ps. Osoby, które były na mojej prezentacji na festiwalu VAFA prawdopodobnie rozpoznają część screenów o włosach :) Pozdrawiam, M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 27 Maj 2014 Share Napisano 27 Maj 2014 tu sama gra i jeszcze raz filmik. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.creativemobile.nno&hl=pl gratuluje włosów - wygladaja naprawde fajnie - szczegolnie te nieokiełznane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 27 Maj 2014 Share Napisano 27 Maj 2014 A mógłbyś napisać na forum trochę o włosach? Podobnie jak w wiedźminie robione na Yeti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 27 Maj 2014 Share Napisano 27 Maj 2014 oho, czyzbym w 0:58 widzial male oszustwo i prawdziwe wlosy wyciete na masce?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 27 Maj 2014 Autor Share Napisano 27 Maj 2014 (edytowane) tu sama gra i jeszcze raz filmik. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.creativemobile.nno&hl=pl gratuluje włosów - wygladaja naprawde fajnie - szczegolnie te nieokiełznane ;) Dzięki olaf'ie. Tak żeby nie było - włosy są produkcji Staszka Marka - stylizacja i rendering. Ja byłem odpowiedzialny tylko za napisanie systemu, który ogarnął taką ilość guidów i pozwolił na przytrzymanie fryzury w należytym kształcie i pozwolił na ich naturalny ruch. A mógłbyś napisać na forum trochę o włosach? Podobnie jak w wiedźminie robione na Yeti? Tak jest. ZBrush + Yeti + wewnętrzny system do symulacji oparty na nSolverze. oho, czyzbym w 0:58 widzial male oszustwo i prawdziwe wlosy wyciete na masce?:D Hahaha nie ma tu żadnego oszustwa :D ta "maska" to przebijają proxy włosy (zwykłe plane'y powykrecane na kształt fryzury), które animatorzy dostają do animacji. Widać je ze względu na fakt iż render został narzucony na prevkę z viewportu. Widoczne włosy są w 100% wygenerowane komputerowo. Niemniej jednak dziękuję za tak ogromny komplement - miło jest jak ktoś z Twoim doświadczeniem myli kadr komputerowy z rzeczywistym. Oznacza to że dobrze wykonaliśmy swoją robotę :) Pozdrawiam, M. Edytowane 27 Maj 2014 przez beny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 27 Maj 2014 Share Napisano 27 Maj 2014 To był genialny cinematic. Szkoda że sama gra to jednoprzyciskowy banał. Moglibyście spokojnie taki animatic zrobić dla ścigałek najwyższej klasy na konsole. Anyway. Gratulacje za super robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezils Napisano 27 Maj 2014 Share Napisano 27 Maj 2014 Montażowo średniawka, ale tak to świetna robota! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się