Napisano 27 Maj 201410 l Witam serdecznie, Studio Platige Image wypusciło making-of'a produkcji z początku tego roku - Nitro Nation. Jestem dumny, że mogłem dodać do projektu swoje 5 groszy. ps. Osoby, które były na mojej prezentacji na festiwalu VAFA prawdopodobnie rozpoznają część screenów o włosach :) Pozdrawiam, M.
Napisano 27 Maj 201410 l tu sama gra i jeszcze raz filmik. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.creativemobile.nno&hl=pl gratuluje włosów - wygladaja naprawde fajnie - szczegolnie te nieokiełznane ;)
Napisano 27 Maj 201410 l A mógłbyś napisać na forum trochę o włosach? Podobnie jak w wiedźminie robione na Yeti?
Napisano 27 Maj 201410 l oho, czyzbym w 0:58 widzial male oszustwo i prawdziwe wlosy wyciete na masce?:D
Napisano 27 Maj 201410 l Autor tu sama gra i jeszcze raz filmik. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.creativemobile.nno&hl=pl gratuluje włosów - wygladaja naprawde fajnie - szczegolnie te nieokiełznane ;) Dzięki olaf'ie. Tak żeby nie było - włosy są produkcji Staszka Marka - stylizacja i rendering. Ja byłem odpowiedzialny tylko za napisanie systemu, który ogarnął taką ilość guidów i pozwolił na przytrzymanie fryzury w należytym kształcie i pozwolił na ich naturalny ruch. A mógłbyś napisać na forum trochę o włosach? Podobnie jak w wiedźminie robione na Yeti? Tak jest. ZBrush + Yeti + wewnętrzny system do symulacji oparty na nSolverze. oho, czyzbym w 0:58 widzial male oszustwo i prawdziwe wlosy wyciete na masce?:D Hahaha nie ma tu żadnego oszustwa :D ta "maska" to przebijają proxy włosy (zwykłe plane'y powykrecane na kształt fryzury), które animatorzy dostają do animacji. Widać je ze względu na fakt iż render został narzucony na prevkę z viewportu. Widoczne włosy są w 100% wygenerowane komputerowo. Niemniej jednak dziękuję za tak ogromny komplement - miło jest jak ktoś z Twoim doświadczeniem myli kadr komputerowy z rzeczywistym. Oznacza to że dobrze wykonaliśmy swoją robotę :) Pozdrawiam, M. Edytowane 27 Maj 201410 l przez beny
Napisano 27 Maj 201410 l To był genialny cinematic. Szkoda że sama gra to jednoprzyciskowy banał. Moglibyście spokojnie taki animatic zrobić dla ścigałek najwyższej klasy na konsole. Anyway. Gratulacje za super robotę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto