Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ow man, konretne ficzery i to jeszcze fajnie zaprezentowane. Tak sie powinno robic nowe wydania programu.

 

PS. Czekam juz na komentarze o tematyce... no sami wiecie :)

Napisano

Z rzeczy wymienionych, które mi się podobają to Polygon Pen i Reflectance Channel oraz UV Peeler. Szkoda, że systemu Nodów do materiałów nie wprowadzili i ciągle jedyną alternatywą pozostaje tworzony CmNodes. No i zero przyspieszenia vierportu, ale to raczej było do przewidzenia, skoro Maxon pisał, że im zejdzie trochę czasu z tym. A ogólnie, to trzeba będzie posiedzieć na 16, aby się o niej bardziej wypowiedzieć :)

Napisano

Reflectance Channel faktycznie zapowiada się bardzo fajnie. Dobrze będzie mieć tyle nowych opcji wbudowanych w główny program. A na filmikach widać, że naładowali tam sporo różnych sliderów do przesuwania. Ten update mnie najbardziej cieszy. Polygon Pen też wygląda ciekawie, ale ja i tak słabo modeluję, to nie wiem czy mi ta opcja cokolwiek pomoże :P

 

Największe zaskoczenie: Motion Tracker. Na filmikach wygląda cudownie. Takie coś mi było potrzebne 3 lata temu :P Super, że nie trzeba będzie już skakać do innych programów. Wiadomo, że PFtracka to nie przebije ale do różnych prostych ujęć będzie idealne.

 

No i najwiekszy hit: Solo Button. Już nie mogę bez niego żyć ;)

Napisano
o co biega z tym solo button? w sensie że wciskasz przycisk i wszystko inne znika i zostaje to co było zaznaczone?

 

 

Tak sobie trochę jaja robię bo ta funkcja już jest od dawna dostępna pod postacią plugina. Ale nie żartuję gdy mówię, że jest bardzo przydatna.

Napisano

Looooool i zmarnowali oni na to tyle miejsca w interfacie 4 wielkie ikonki nie prościej było zrobić jeden skrót klawiszowy? I mam pytanie czy jak mam np 2 okienka 3D i wejde w tryb solo.. to tylko w tym okienku w którym klikłem się to włącza? czy odpala mi się to tak że we wszystkich oknach jest solo mode i musze co chwilę go wyłączać i włączać żeby zobaczyć jak wygląda całość... i czy np jak jestem w trybie edycji siatki... i zaznacze sobię powiedzmy połowę poly i wejde w ten tryb solo to wtedy widzę tylko te vertexy które miałem zaznaczone czy nie ma takiej opcji? i czy można np zaznaczyć 4 różne obiekty i wejść w tryb solo?

Napisano

Jestem ciekaw tego narzędzia do składania pudełek. Co prawda, rzadko trafiają mi się, ale już pojemniki na ladę dosyć często. A one są z jednego wykrojnika więc powinno to spokojnie zadziałać.

 

Azbesty - robisz sobie skrót do tego i nie korzystasz z ikon. Ale pytasz serio? Przecież to rzecz z 3Ds Maxa, jego isolation mode. Do tej pory było dostępne w Cinemie dzięki różnym pluginom, a teraz oficjalnie. Z tego co pobieżnie widzę, to chyba trochę lepiej działa niż w pluginach, które były prostsze.

Napisano

Sporo nowości jak na jeden update!

Szkoda, że 3ds Max tak się nie rozwija!

Interface Maxa mógłby zostać przerobiony i zbliżony wyglądem do tego co oferuje Cinema i MODO.

Ja raczej odpuściłem sobie naukę Cinema, obecnie zafascynowany jestem MODO :)

Napisano

Azbesty - Interfejs C4D możesz konfigurować aż do znudzenia :) Robienie skrótów albo usuwanie niechcianych ikonek to żaden problem. Co do Solo Buttona, to ten pluginowy jest bardzo prosty (klik i na ekranie zostają tylko zaznaczone obiekty). Nie wiem jak będzie działał ten nowy, wygląda jakby miał trochę więcej opcji.

 

Jestem ciekaw tego narzędzia do składania pudełek. Co prawda, rzadko trafiają mi się, ale już pojemniki na ladę dosyć często. A one są z jednego wykrojnika więc powinno to spokojnie zadziałać.

 

No trzeba przyznać, że R16 ma kilka bardzo ciekawych narzędzi/presetów. Ten do projektowania wnętrz też wygląda bardzo fajnie.

Napisano

Obejrzałem filmiki na GSG i wydaje się przydatne tweak mode oraz w końcu deformer fallof. Ogólnie chyba Maxona starał się każdemu coś tam przygotować, bo mamy nowy Reflectance system, Motion Tracker, nowe narzędzie do modelowania, poprawili (naprawili?) Team Render itd.

Jak dla mnie może być, aczkolwiek cały czas jest sporo rzeczy do poprawy/napisania (BP, nody, szybszy viewport itd), a na to przyjdzie czekać kolejny rok albo i dłużej.

Napisano (edytowane)

Zgadzam się. Tak trochę się wymigali ;) Każdy dostał jakąś funkcje, która na pewno mu się przyda w codziennej pracy. Ale główne obszary do poprawy pozostały nadal nietknięte. Takie nody na pewno by się idealnie sprawdziły z nowym Reflectance Channel.

 

Mnie interesuje czy jak w tym nowy kanale ustawie blur na odbiciach to czas renderowania będzie taki sam jak w poprzednich wersjach? Mam nadzieję, że dzięki nowym opcją, czasy renderowania się skrócą a nie wydłużą ;)

 

Jeśli chodzi o viewport, to może w następnej wersji coś się w tej kwestii ruszy. W tej ofercie pracy Maxon szuka speców od OpenGL'a:

 

http://www.maxon.net/uploads/media/OpenGL_Specialist_03.pdf

 

Trzeba cierpliwie czekać.

Edytowane przez michalz00
Napisano

Jak zwykle update Cinemy bardzo duży. Obawy o słabość nie były uzasadnione, bo nigdy w wypadku Cinemy nie miały miejsca. Ale kiedyś i Maxon zacznie zjadać własny ogon bo taka jest kolej rzeczy.

Na razie jest bardzo dobrze - teraz tylko czekamy na poprawę wydajności, nowego BP i zmian w edytorze materiałów. Czy trzeba czegoś więcej...

Napisano
Sporo nowości jak na jeden update!

Szkoda, że 3ds Max tak się nie rozwija!

Interface Maxa mógłby zostać przerobiony i zbliżony wyglądem do tego co oferuje Cinema i MODO.

 

special 4 you (akcja od 2:10) ->

[video=youtube_share;9VVBD6wVzvU]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności