Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Dzień dobry.

 

Załóżmy że mam jednego boxa z modyfikatorem Symmetry, modyfikator Symmetry jest ustawiony tak, że mam lustrzane odbicie mojego boxa po prawej stronie od oryginału, wiadomo, wyłączona jest funkcja weld'owania, nie są spojone.

 

I teraz tak, przesuwam mojego boxa w lewy dolny róg, jak zrobić, żeby tym samym, lustrzany bok po prawej powstały dzięki modyfikatorowi Symmetry, jednocześnie też się przesunął, ale w prawy dolny róg, oczywiście mógłbym to zrobić na poziomie Sub-Object, ale czy da się to zrobić bez wchodzenia w Sub-Object, zaznaczania wszystkich np. wertexów i przesuwania ich wszystkich niczym całego modelu, tylko w normalny sposób?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli chcesz przesunąć obiekt "normalnie" (tj. ze wszystkimi modyfikatorami) to logicznym jest że przesuwasz go w całości.

 

Musisz zrobić tak jak mówisz, czyli zaznaczyć wszystkie vertexy czy co tam chcesz i na nich operować. Jeżeli to jest oddzielny fragment jakiegoś skomplikowanego obiektu wygodnie możesz go wybrać używając zaznaczania "Element".

Napisano

Może z modyfikatorem Linked X Form poniżej symmetry? Albo skin do jednego obiektu poniżej symmetry? (suwałbyś jakimś Helperem)

Napisano
  • Autor

ozogonkiem - używanie "Element" faktycznie trochę pomaga.

Ania - sprawdzę to, bo jak na razie nie do końca jeszcze rozumiem co to jest Linked X Form.

 

A już mniejsza nawet z tym lustrzanym odbiciem i z symmetry, da się w ogóle zrobić coś takiego, żeby transformowanie jednego obiektu, transformowało jego Reference'a który jest obok?, po prostu chcę mieć taki efekt, jaki daje XRef Scene, czyli jak nie zmodyfikuję, czy nie przesunę obiektów, one tak samo się zmodyfikują, czy przesuną w innej scence, tyle że.....ja chcę mieć tak w JEDNEJ scence, chcę pracować nad kilkoma obiektami, obok mieć kopię tych obiektów, i chcę żeby ta kopia wyglądała cały czas identycznie w miarę jak pracuję nad oryginałem, nie wierzę że nie ma czegoś takiego, wie ktoś???

Napisano

Mi do głowy przychodzi tylko wire parametrs > transform > position X > drugi obiekt wire parametrs > transform > position x > dajesz connect w obie strony badz jedną (up to you) i w drugim oknie przy X position dajesz - (minus) i potem udpate dzieki temu będzie przesuwał sie w przeciwną stronę.

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.