Rebuke Napisano 16 Sierpień 2014 Napisano 16 Sierpień 2014 Dzień dobry. Załóżmy że mam jednego boxa z modyfikatorem Symmetry, modyfikator Symmetry jest ustawiony tak, że mam lustrzane odbicie mojego boxa po prawej stronie od oryginału, wiadomo, wyłączona jest funkcja weld'owania, nie są spojone. I teraz tak, przesuwam mojego boxa w lewy dolny róg, jak zrobić, żeby tym samym, lustrzany bok po prawej powstały dzięki modyfikatorowi Symmetry, jednocześnie też się przesunął, ale w prawy dolny róg, oczywiście mógłbym to zrobić na poziomie Sub-Object, ale czy da się to zrobić bez wchodzenia w Sub-Object, zaznaczania wszystkich np. wertexów i przesuwania ich wszystkich niczym całego modelu, tylko w normalny sposób?
ozogonkiem Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Jeżeli chcesz przesunąć obiekt "normalnie" (tj. ze wszystkimi modyfikatorami) to logicznym jest że przesuwasz go w całości. Musisz zrobić tak jak mówisz, czyli zaznaczyć wszystkie vertexy czy co tam chcesz i na nich operować. Jeżeli to jest oddzielny fragment jakiegoś skomplikowanego obiektu wygodnie możesz go wybrać używając zaznaczania "Element".
Ania Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Może z modyfikatorem Linked X Form poniżej symmetry? Albo skin do jednego obiektu poniżej symmetry? (suwałbyś jakimś Helperem)
Rebuke Napisano 4 Wrzesień 2014 Autor Napisano 4 Wrzesień 2014 ozogonkiem - używanie "Element" faktycznie trochę pomaga. Ania - sprawdzę to, bo jak na razie nie do końca jeszcze rozumiem co to jest Linked X Form. A już mniejsza nawet z tym lustrzanym odbiciem i z symmetry, da się w ogóle zrobić coś takiego, żeby transformowanie jednego obiektu, transformowało jego Reference'a który jest obok?, po prostu chcę mieć taki efekt, jaki daje XRef Scene, czyli jak nie zmodyfikuję, czy nie przesunę obiektów, one tak samo się zmodyfikują, czy przesuną w innej scence, tyle że.....ja chcę mieć tak w JEDNEJ scence, chcę pracować nad kilkoma obiektami, obok mieć kopię tych obiektów, i chcę żeby ta kopia wyglądała cały czas identycznie w miarę jak pracuję nad oryginałem, nie wierzę że nie ma czegoś takiego, wie ktoś???
Drathir Napisano 6 Wrzesień 2014 Napisano 6 Wrzesień 2014 symetria dziala po pivocie - ustaw pivot odpowiednio i powinno dzialac ;)
Pablo Napisano 11 Wrzesień 2014 Napisano 11 Wrzesień 2014 Mi do głowy przychodzi tylko wire parametrs > transform > position X > drugi obiekt wire parametrs > transform > position x > dajesz connect w obie strony badz jedną (up to you) i w drugim oknie przy X position dajesz - (minus) i potem udpate dzieki temu będzie przesuwał sie w przeciwną stronę. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się